Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   De Lukaku thread. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237954)

Zipper 1 juli 2024 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10381104)
Ik heb het al gezegd, wij mankeerden koekoeksklokken.

Ga je nu alle draden kapot-trollen ???

Dadeemelee 1 juli 2024 23:45

En maar schelden.

TV-verslaafde 1 juli 2024 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 10381099)
Gelukkig is dat belachelijk Eurostadion er niet gekomen.

Binnenkort is het Lotto Park groot genoeg voor de Rode Smurfen.

Ach, Engeland was ook huilen met de pet op. De premier league, de grootste league ter wereld. Wat ze lieten zien.... Pffft.

België van league dat kan je vergelijken met ... een dwergvoetbal land.

Maar onze jongens zijn in alle leagues geweest en ze waren de beste en dit en dat. Toch nog een paar meer inzetten die kunnen opbouwen of diepe ballen kunnen geven.

Ach, einde hoofdstuk.

TV-verslaafde 1 juli 2024 23:56

Dat middenveld eh... :lol:

Witte Kaproen 2 juli 2024 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 10381099)
Gelukkig is dat belachelijk Eurostadion er niet gekomen.

Binnenkort is het Lotto Park groot genoeg voor de Rode Smurfen.

Of het voetbalveld van Mini-Europa.;-)

Lukkas 2 juli 2024 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10381090)
3x schelden!

Heeft u het over u zelf? Toch nog een beetje zelfkennis.

Lukkas 2 juli 2024 10:07

Oeps, het pocokrantje HLN zit ook al vol met blokkers: Lukaku scoort 3 op 10. Lukaku ligt in zijn strandstoel te wachten tot hij de ideale pass krijgt. Overroepen speler. Een speler zoals Thiago is dan toch van een ander caliber: deze vecht voor iedere bal. Met zo'n type was België verder gegaan.

fox 2 juli 2024 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10381204)
Oeps, het pocokrantje HLN zit ook al vol met blokkers: Lukaku scoort 3 op 10. Lukaku ligt in zijn strandstoel te wachten tot hij de ideale pass krijgt. Overroepen speler. Een speler zoals Thiago is dan toch van een ander caliber: deze vecht voor iedere bal. Met zo'n type was België verder gegaan.

Lukaku blijft natuurlijk de beste spits die België ooit gekend heeft, maar het hoeft natuurlijk niet te verbazen dat echte Belgen ook hier weer nul respect tonen. Dat is België, afgeven op alles wat boven het maaiveld uitsteekt. Triestig land, triestige mensen en nul zelfrespect.

fred vanhove 2 juli 2024 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10381208)
Lukaku blijft natuurlijk de beste spits die België ooit gekend heeft, maar het hoeft natuurlijk niet te verbazen dat echte Belgen ook hier weer nul respect tonen. Dat is België, afgeven op alles wat boven het maaiveld uitsteekt. Triestig land, triestige mensen en nul zelfrespect.

Och als die mens Lukaku zich daar aan stoort kan hij nog altijd zijn valiezen geld pakken en daar wat gaan van genieten.

Echt uit werken gaan zal die jongen toch nooit doen.

Medelijden hebben met een snotneus die schatrijk is geworden met wat te spelen en nooit geen uur is moeten gaan werken vind ik wat overdreven.

Ik heb eerlijk gezegd al eens meer medelijden en respect voor een bejaardenhelpster of poetsvrouw:roll:

fox 2 juli 2024 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10381239)
Och als die mens Lukaku zich daar aan stoort kan hij nog altijd zijn valiezen geld pakken en daar wat gaan van genieten.

Echt uit werken gaan zal die jongen toch nooit doen.

Medelijden hebben met een snotneus die schatrijk is geworden met wat te spelen en nooit geen uur is moeten gaan werken vind ik wat overdreven.

Ik heb eerlijk gezegd al eens meer medelijden en respect voor een bejaardenhelpster of poetsvrouw:roll:

Waar heb ik ergens gezegd dat je medelijden moet hebben met Lukaku? Ik heb eerder medelijden met keyboard warriors die niks gepresteerd hebben in hun leven behalve wat commentaar leveren op mensen die jarenlange opofferingen gedaan hebben om te staan waar ze vandaag staan. Jaloerse nullen, daar heb ik medelijden mee, niet met Lukaku. Die man heeft immers heel wat bereikt in zijn nog jonge leven. En hij heeft dat bereikt door reeds van heel jonge leeftijd dag in dag uit bezig te zijn met zijn vak. Geen 40 uur per week zoals de keyboard warriors maar 24/24 7 op 7

TV-verslaafde 2 juli 2024 11:41

Citaat:

Als je niet in een middenstand wijk woont met allemaal dezelfde gazonnetjes en auto's hoor je er natuurlijk niet bij. De schone schijn, dat is overal.

De steden vol gort. Minder hygiënisch.
Het platteland vol mest. Och, daar is niets. Zelfs geen buurtwinkel. :lol:

Ja, het vergaat Lukaku goed in zijn omheinde mansion/compound met camerabewaking en 1 of ander exotisch huisdier. Wat geld tellen en paranoia wezen. Laat de wereld maar verrekken.

TV-verslaafde 2 juli 2024 11:41

TV-verslaafde 2 juli 2024 11:55

We kunnen de hele Belgische ploeg in zo'n bunker steken met bewaking. Dat is ook wat de rijken eigenlijk altijd zeggen. "Fuck you!" Ik heb meer... mijn bijdrage aan de maatschappij is geleverd. Moet niets meer bewijzen.

TV-verslaafde 2 juli 2024 12:04

Waarom denk het gewone volk eigenlijk dat de politiek net hetzelfde doet?

Omdat de politiek de rijken bedient natuurlijk.

TV-verslaafde 2 juli 2024 12:25

Sire, de Belgen zijn een triestig volk. :-D

Meer migratie zal hen wel blij maken. Wat kleur.

Haha, jij zit in je echo paleis, hé. Ik heb wel 1 andersgekleurde bediende. Van de 1000, zeker? Proest...

TV-verslaafde 2 juli 2024 12:31

Pakt nog wat meth, jong in je paleis.

:lol:

fred vanhove 2 juli 2024 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10381242)
hij heeft dat bereikt door reeds van heel jonge leeftijd dag in dag uit bezig te zijn met zijn vak. Geen 40 uur per week zoals de keyboard warriors maar 24/24 7 op 7

Hij is een zeer goede voetballer daar ga ik mee akkoord maar daar houdt het dan ook mee op. De rest van je betoog vind ik ferm overdreven.

Profvoetballers trainen dagelijks ongeveer twee uurtjes op de club, trainen verder nog een aantal uur in de week voor zichzelf en spelen in het weekend een wedstrijd. Verder hebben ze enorm veel vrije tijd.

https://www.voetballoopbaan.nl/nieuw...geld-verdienen

Zeg van Jacky Peeters wat je wil, maar die ging er wel voor. De meesten van degenen die ik zonet heb genoemd wisten dat ze na hun carrière ergens in een magazijn zouden belanden. Die wisten wat werken was, en dat voetbal dat niet was. Zou één van onze huidige Rode Duivels ooit een vakantiejob hebben gedaan? En dan maar verbaasd zijn als ze worden uitgefloten door mensen die wel werken, voor veel minder geld bovendien, mensen die maar wat graag zouden ruilen.

https://www.demorgen.be/meningen/ik-...ding~be40c167/

Ben nu de Ronde wat aan het volgen en eerlijk gezegd vind ik die mannen een pak meer hun geld waard.

koe de poing 2 juli 2024 17:39

Citaat:

dikke ²

Een spits afhankelijk van de aanvoer, en die ontbrak.

Romelu heeft een carrière die geen andere Belgische spits in de komende 20 jaar evenaart.

Drukazz 2 juli 2024 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10381379)
dikke ²

Romelu heeft een carrière die geen andere Belgische spits in de komende 20 jaar evenaart.

In het land der blinden is eenoog koning. :-)

Van zijn 85 doelpunten voor de Rode Smurfen was er 1tje in de knock-outfase van een groot toernooi. Tegen de Verenigde Staten in 2014.

De grote meerderheid was gewoon tegen Janneke en Mieke maar dat mag je van zijn fanboys niet zeggen. :roll:

Wereldtoppers presteren op de grote momenten en dat doet Lukaku niet.

TV-verslaafde 2 juli 2024 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10381379)
dikke ²

AS Roma hè.

Een goede subtopper. :lol:

Komaan, het is nu niet dat je ofwel in Spanje of Engeland hebt gespeeld dat je iets betekend.

Een klein land dat een super spits voortbrengt. Portugal en Kroatië.

Men mag dromen....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be