Jay-P. |
26 april 2017 08:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil
(Bericht 8436670)
Dat is wat gans de wereld toepast behalve België. En dat marcheert zeer goed.
|
Een groot deel van diezelfde wereld kent geen kindergeld noch geboortepremie of huwelijkspremie. (bestaat dat laatste in Belgenland nog, in feite?)
En dat marcheert hier ook goed.
In mijn regio is financiele zelfstandigheid/werken echt wel een voorwaarde. Om te immigreren moet ge wel iets anders doen dan uw handen opheffen om t e krijgen.
Een goed werkende publieke gezondheidszorg is nadien dan weer een plus, zeker in vergelijking met de Anglo Saxons en zelfs met 't Belgisch model dat ik vroeger kende. Verschillen zijn er uiteraard met het zeer goede Belgische systeem, maar relatief minimaal en zonder verplichte maandelijke kostprijs. Permanent resident zijn volstaat.
Het valt me steeds weer op dat men niet iedereen wil helpen... want dakanni.
Wanneer ik Belgenland en E.U.-land bekijk heeft men meer aandacht voor de meute die onder welke noemer dan ook binnen komt.
RESULTAAT: dat betaalt de burger vandaag.
Morgen betalen het traditionele leidende politieke systeem. Nadien zijn de nieuwe leiders de nieuwe traditionelen geworden.
Overmorgen wordt jullie gemeenschap de nieuwe onderontwikkeling ingebonjourd.
Verwacht niet van jullie politieke klasse om aan uw morgen of overmorgen te denken.
Ten tijde van het einde van de frank is de mijne gevallen: inpakken en wegwezen.
Het motto: "mechiel Antwaarpe monni memaai" vervangen door "Mejalle Chineize monni metten deize."
|