Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoe Diep Kan Men Zakken ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240488)

DucDEnghien 20 september 2017 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8531110)
:lol:

Schlagermuziek is voor de lagere klasse. Simpele teksten die gemakkelijk strontzat kunnen meegebruld worden ...

daiwa 20 september 2017 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8531117)
Schlagermuziek is voor de lagere klasse. Simpele teksten die gemakkelijk strontzat kunnen meegebruld worden ...

Je valt in herhaling.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=24

DucDEnghien 20 september 2017 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8531122)

Het plebs heeft herhaling nodig, overdreven carapils nodigt het uit.

Zeus 20 september 2017 21:44

Waren het niet Matthias Diependaele en Christoph D'haese die op een KVHV bijeenkomst waren toen er "Cyaankali voor het FDF" werd gescandeerd?

Waren het niet Francken en Weyts die hulde brachten aan Bob Maes, ex-nazi en leider van een paramilitaire organisatie?

Als N-VA zich zulke slogans aanmeet en zich mengt in zulke kringen, moet je niet verontwaardigd doen over zulke vergelijkingen.

Zipper 20 september 2017 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8531126)
Waren het niet Matthias Diependaele en Christoph D'haese die op een KVHV bijeenkomst waren toen er "Cyaankali voor het FDF" werd gescandeerd?

Waren het niet Francken en Weyts die hulde brachten aan Bob Maes, ex-nazi en leider van een paramilitaire organisatie?

Als N-VA zich zulke slogans aanmeet en zich mengt in zulke kringen, moet je niet verontwaardigd doen over zulke vergelijkingen.

Iemand feliciteren met zijn verjaardag, noemt gij huldigen ??
Hoe noemt ge dan, als iemand er een vlucht van zo'n 10uur over heeft om op de koffie te gaan bij een communistisch dictator als Fidel Castro ?
Bob Maes een nazi ?? Gewoon Vlaming zijn tijdens WOII, werd al als verdacht beschouwd. Dus, steek uw zelfverklaarde "kennis" over nazi's waar de zon niet schijnt.

Zeus 20 september 2017 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8531134)
Hoe noemt ge dan, als iemand er een vlucht van zo'n 10uur over heeft om op de koffie te gaan bij een communistisch dictator als Fidel Castro ?
Bob Maes een nazi ?? Gewoon Vlaming zijn tijdens WOII, werd al als verdacht beschouwd. Dus, steek uw zelfverklaarde "kennis" over nazi's waar de zon niet schijnt.

Maes sloot zich in '43 aan bij het VNV, goed wetende dat het dé collaboratiepartij was.

En het is onder Maes als voorzitter dat Jacques Georgin door VMO'ers werd vermoord.

Wapper 20 september 2017 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8531145)
Maes sloot zich in '43 aan bij het VNV, goed wetende dat het dé collaboratiepartij was.

En het is onder Maes als voorzitter dat Jacques Georgin door VMO'ers werd vermoord.

Bron?

Zipper 20 september 2017 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8531145)

Als er een dooie valt bij een vechtpartij tussen twee groepen (in dit geval enkele FDF-ers en enkele VMO-ers) noemt gij dat doodleuk "moord".
Ook de plezantste zatte nonkel op communiefeesten, blijkbaar.

Anselmo 21 september 2017 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8531152)
Als er een dooie valt bij een vechtpartij tussen twee groepen (in dit geval enkele FDF-ers en enkele VMO-ers) noemt gij dat doodleuk "moord".
Ook de plezantste zatte nonkel op communiefeesten, blijkbaar.

Bovendien is de man na een nachtelijke schermutseling tussen plakploeg van de Volksunie en een knokploeg van het FDF 1 uur later in een naburig café gestorven aan een ....hartinfarct.

Van desinformatie gesproken !

Maar ja ... de Franstaligen van het FDF hadden een martelaar nodig om de ....Volksunie als gewelddadig (sic) te brandmerken.

Skobelev 21 september 2017 05:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8531117)

8O Dat is nu al de tweede keer in deze topic dat ik het met u eens ben. 8O

Skobelev 21 september 2017 05:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8531024)
:magniet:

Maakt u dan even een fotosoep van Wouter De Vriendt als groene calimero?

Of Calvé?

Ook daar zou ik kunnen mee lachen, ik lach met alles en iedereen, ook met mezelf. Hoe zwarter de humor hoe liever.

Het Oosten 21 september 2017 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8531134)

Tja,

"Ondanks zijn naziverleden heeft Bob Maes bij sommige gereputeerde Vlaams-nationalisten niet aan respect ingeboet. Zo werd hij op het feest voor zijn negentigste verjaardag gefêteerd door Vlaams minister Ben Weyts en federaal staatssecretaris Theo Francken."
(Wikipedia)

Soort zoekt soort? Ik stel de vraag maar.

Pandareus 21 september 2017 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 8531017)
zelden dergelijke lage politieke actie gezien

ik heb een lange ladder genomen om het te proberen te begrijpen.
Maar zo diep raakt mijn langste ladder nog niet.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-excuses.dhtml

Dat is er ver over...
De voorzitter die dat goedkeurde, zou beter de eer aan zichzelf houden en opstappen.

Pandareus 21 september 2017 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8531071)
Pff als Francken daar al niet tegen kan. Een minister moet tegen zo'n dingen kunnen.

Langs de andere kant, als de NV-A jongerenvoorzitter hiervoor ontslag moet nemen :

Dan kan die van Ecolo ook wel z'n biezen pakken.

Langs nog een andere kant. Francken zat ooit wel in een vriendenkring die zichzelf VNV noemde ... als je het zelf al zegt kan moeilijk de anderen verwijten het ook te zeggen (of knip en plakken).

Zeer juist. Die van ecolo maakt hopelijk dezelfde analyse als die artiest van n-va toen had gedaan.

Pandareus 21 september 2017 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8531126)

Two wrongs don't make a right. Ik vind het dom van Ecolo om zulke praktijken toe te laten.

vlijmscherp 21 september 2017 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8531343)
Zeer juist. Die van ecolo maakt hopelijk dezelfde analyse als die artiest van n-va toen had gedaan.

blijkbaar niet. Meer zelf, in Le Soir wordt Francken er nog eens doorgetrokken.

2 verschillende soorten publieke opinies, 2 verschillende soorten reacties.

Universalia 21 september 2017 08:33

Ik heb gisteren de zon zien zakken en ik zong van: zak is lekker door ...

Elio di Supo 21 september 2017 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8531058)
Och ja... 't is waar, dat was ik even uit het oog verloren.

't Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis moeilijk bescheiden te wezen
Wanneer je zo rijk bent als ik!
Zo lief, zo charmant en zo aardig
dat zie je in één ogenblik.

Niet lachen. Narcisme is een ernstige aandoening.

Pandareus 21 september 2017 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8531355)

Ik zou eerder zeggen : een politieke partij (ecolo dus) die een stommiteit doet door die gast niet naar de uitgang te duwen, als hij het zelf niet inziet.

Bad Attila 21 september 2017 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8531355)

Daarom waarschijnlijk dat Francken in beide landsdelen (blijkbaar) zo populair is...

Ter zake, de vergelijking is uiteraard compleet onnozel, en verdient enkel een Godwin-diploma. Ik begrijp Francken als persoon dan ook volledig.

Maar de Niveanen, ook op dit forum, moeten ook niet schijnheilig gaan doen, zoals aangetoond gebruiken zij net dezelfde technieken. Met soortgelijke reacties vanuit de 'moederpartij'...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be