![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=24 |
Citaat:
|
Waren het niet Matthias Diependaele en Christoph D'haese die op een KVHV bijeenkomst waren toen er "Cyaankali voor het FDF" werd gescandeerd?
Waren het niet Francken en Weyts die hulde brachten aan Bob Maes, ex-nazi en leider van een paramilitaire organisatie? Als N-VA zich zulke slogans aanmeet en zich mengt in zulke kringen, moet je niet verontwaardigd doen over zulke vergelijkingen. |
Citaat:
Hoe noemt ge dan, als iemand er een vlucht van zo'n 10uur over heeft om op de koffie te gaan bij een communistisch dictator als Fidel Castro ? Bob Maes een nazi ?? Gewoon Vlaming zijn tijdens WOII, werd al als verdacht beschouwd. Dus, steek uw zelfverklaarde "kennis" over nazi's waar de zon niet schijnt. |
Citaat:
En het is onder Maes als voorzitter dat Jacques Georgin door VMO'ers werd vermoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de plezantste zatte nonkel op communiefeesten, blijkbaar. |
Citaat:
Van desinformatie gesproken ! Maar ja ... de Franstaligen van het FDF hadden een martelaar nodig om de ....Volksunie als gewelddadig (sic) te brandmerken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ondanks zijn naziverleden heeft Bob Maes bij sommige gereputeerde Vlaams-nationalisten niet aan respect ingeboet. Zo werd hij op het feest voor zijn negentigste verjaardag gefêteerd door Vlaams minister Ben Weyts en federaal staatssecretaris Theo Francken." (Wikipedia) Soort zoekt soort? Ik stel de vraag maar. |
Citaat:
De voorzitter die dat goedkeurde, zou beter de eer aan zichzelf houden en opstappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 verschillende soorten publieke opinies, 2 verschillende soorten reacties. |
Ik heb gisteren de zon zien zakken en ik zong van: zak is lekker door ...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter zake, de vergelijking is uiteraard compleet onnozel, en verdient enkel een Godwin-diploma. Ik begrijp Francken als persoon dan ook volledig. Maar de Niveanen, ook op dit forum, moeten ook niet schijnheilig gaan doen, zoals aangetoond gebruiken zij net dezelfde technieken. Met soortgelijke reacties vanuit de 'moederpartij'... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be