![]() |
Citaat:
Och nee... Calvé! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat alle NVA militanten hier nu in paniek slaan bewijst het 8-) |
Lees die zin nu nog eens opnieuw:
Premier toont nul leiderschap. En kijk dan naar de foto van Calvo eronder... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doch als je graag op tafel springt zoals Calvo,dien je gelijk ook met oplossingen te komen,en ook wat de kostprijs gaat wezen ... En dan heerst er stilte bij hem,juist zoals tijdens de rellen in Brussel... Een goede peiling en Calvo ziet voor hemzelf al een minister ambt in het verschiet liggen... En de wetstraat 16 ambiëert hij ook,maar nu nog niet,dat is voor 2029.... Citaat:
Zijn tacktiek is dezelfde van Beke,Crombez,en tuttebel van de OVLD... En die 3 partijen gaan allesbehalve vooruit... Zo zal het onze Mechelse tafelspringer ook vergaan,zijn momentum is al bijna voorbij,helaas beseft hij het zélf niet eens...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is ook (politiek) heel slim van hem (en de anderen die dezelfde techniek toepassen) om het zo te spelen. |
Citaat:
|
We slaan vooral in paniek over het feit dat hij zijn speedjunkie-bakkes nog niet liet behandelen ja.
|
Citaat:
Rik Van Cauwelaert heeft in een opiniestuk laten weten wat hij over dergelijke zotternij denkt in deze tijd. Jammer genoeg vind ik het niet terug. |
Kristofke......tssstssstsss wat zou uw moeke wel zeggen hierover....
stouterd :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel vast dat de SP.a al jaren hetzelfde probeert en hun kiespubliek slinkt aldoor... De OVLD past dezelfde strategie toe,mét hetzelfde resultaat... En de tsjeefjes van Beke doen het ook al niet beter... Ik wil géén lawaai horen én theater zien,ik wil géén comedia dell arte om toch maar te kunnen scoren.... Als je problemen aankaart,moet je daar oplossingen tegenover stellen.... |
Citaat:
Mensen laten zich in de luren leggen door mooipraters. En Calvo is een goeie mooiprater. |
Citaat:
Louis Tobback is niet van mijn politiek gedacht, maar kan nog steeds een heldere, evenwichtige analyse maken van een situatie. Dat is Calvo niet gegeven. Citaat:
|
Citaat:
Een beetje zoals Marc Eyskens, Karel De Gucht en JM De Decker, die hoor ik ook graag praten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be