Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kristof Calvo: "De premier toont nul leiderschap" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241837)

andev 2 januari 2018 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8613692)
Calvo is "quantité négligeable" :-)

Is dat die bekende mayonaise?
Och nee... Calvé!

DewareJakob 2 januari 2018 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8613699)
Mee eens. En nullo2 is dat ook... maar nu trap ik waarschijnlijk een open deur in. 8-)

Een open deur van een enorme holle lege ruimte op de koop toe. :lol::lol:

DewareJakob 2 januari 2018 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8613786)
Ge moogt zeggen wat ge wilt, maar Calvo slaagt er wel in om in het nieuws te komen met zijn verklaring over de verklaring van Michel over de verklaring van Francken.

Hij krijgt zelfs een eigen draad hier met zijn verklaring over de verklaring van Michel over de verklaring van Francken.

Eat that Francken :-P

Groen haalt het nieuws met een muggescheet, daarvoor zorgen onze 'neutrale' 'opiniemakers' wel voor.

4x10E6 2 januari 2018 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8613682)
Kristof Calvo: "De premier toont nul leiderschap"

Een spontane aanval van groen naar de premier toe.

Dat hadden we al kunnen verwachten uit die hoek niet?

.. welke hoek ? ik verwachtte niet dat charles michel zou inbinden .. nog altijd niet trouwens .. calvo ? wie maalt daarom ..

Dadeemelee 2 januari 2018 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8613874)
Enkele weken geleden was hij anders toch maar héél stilletjes...

Geen piep heeft hij gelaten tijdens de Brusselse rellen....:lol:

Ik heb het al gezegd, ik ben geen fan van Calvo. Maar politiek speelt hij het goed.

Het feit dat alle NVA militanten hier nu in paniek slaan bewijst het 8-)

Vrijheideerst 2 januari 2018 19:38

Lees die zin nu nog eens opnieuw:

Premier toont nul leiderschap.

En kijk dan naar de foto van Calvo eronder...

:oops:

Pandareus 2 januari 2018 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8613937)
Een open deur van een enorme holle lege ruimte op de koop toe. :lol::lol:

Dat is evident, maar de holle ruimte begint de laatste dagen weer een groot bakkes op te zetten. Dat valt nogal op.

DewareJakob 2 januari 2018 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8613961)
Dat is evident, maar de holle ruimte begint de laatste dagen weer een groot bakkes op te zetten. Dat valt nogal op.

Veel echo's, inderdaad. :lol::lol:

Svennies 2 januari 2018 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8613948)
Ik heb het al gezegd, ik ben geen fan van Calvo. Maar politiek speelt hij het goed.

Als roepen een goed politiek spel is,en je niet meer nodig zou hebben dan dat zou je gelijk hebben...

Doch als je graag op tafel springt zoals Calvo,dien je gelijk ook met oplossingen te komen,en ook wat de kostprijs gaat wezen ...

En dan heerst er stilte bij hem,juist zoals tijdens de rellen in Brussel...

Een goede peiling en Calvo ziet voor hemzelf al een minister ambt in het verschiet liggen...

En de wetstraat 16 ambiëert hij ook,maar nu nog niet,dat is voor 2029....

Citaat:

Van dat kalf ligt niemand wakker volgens mij...

Zijn tacktiek is dezelfde van Beke,Crombez,en tuttebel van de OVLD...

En die 3 partijen gaan allesbehalve vooruit...

Zo zal het onze Mechelse tafelspringer ook vergaan,zijn momentum is al bijna voorbij,helaas beseft hij het zélf niet eens...:lol:

Knuppel 2 januari 2018 20:01

Citaat:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::r ofl::rofl:

Dadeemelee 2 januari 2018 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8613975)
Als roepen een goed politiek spel is,en je niet meer nodig zou hebben dan dat zou je gelijk hebben...

Doch als je graag op tafel springt zoals Calvo,dien je gelijk ook met oplossingen te komen,en ook wat de kostprijs gaat wezen ...
...

Je hebt daar volkomen gelijk en dat is ook wat ik hem en het merendeel van de politici verwijt. Dat is trouwens in debatten een ware kunst geworden: de vraag 'hoe moet het dan wel volgens u?' ontduiken ;)

Maar het is ook (politiek) heel slim van hem (en de anderen die dezelfde techniek toepassen) om het zo te spelen.

Knuppel 2 januari 2018 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8613932)
Is dat die bekende mayonaise?
Och nee... Calvé!

Neen, dat is dat ventje dat rare prut prut prut geluidjes makend door de gangen van de supermarkt huppelt achter zijn winkelkar, nagekeken door de slager. Er komt een jonge meid uit de tegenovergestelde richting die even debiel achter haar winkelkar loopt. Het moment suprême is dat het ventje een yoghurt uitslabbert.

Vrijheideerst 2 januari 2018 20:20

We slaan vooral in paniek over het feit dat hij zijn speedjunkie-bakkes nog niet liet behandelen ja.

Knuppel 2 januari 2018 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8613984)
Je hebt daar volkomen gelijk en dat is ook wat ik hem en het merendeel van de politici verwijt. Dat is trouwens in debatten een ware kunst geworden: de vraag 'hoe moet het dan wel volgens u?' ontduiken ;)

Maar het is ook (politiek) heel slim van hem (en de anderen die dezelfde techniek toepassen) om het zo te spelen.

Ik noem het allesbehalve slim gespeeld om over een vierdagenweek te lullen maar er niet bij te zeggen vanwaar het geld voor zoveel fraais vandaan moet komen.
Rik Van Cauwelaert heeft in een opiniestuk laten weten wat hij over dergelijke zotternij denkt in deze tijd. Jammer genoeg vind ik het niet terug.

kelt 2 januari 2018 20:23

Kristofke......tssstssstsss wat zou uw moeke wel zeggen hierover....

stouterd :magniet:

Vrijheideerst 2 januari 2018 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8613998)
Kristofke......tssstssstsss wat zou uw moeke wel zeggen hierover....

stouterd :magniet:

Hij is kwaad omdat hij niet naar het sportpladijs mocht.

Svennies 2 januari 2018 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8613984)

Tja,dat is uw gedacht...

Ik stel vast dat de SP.a al jaren hetzelfde probeert en hun kiespubliek slinkt aldoor...

De OVLD past dezelfde strategie toe,mét hetzelfde resultaat...

En de tsjeefjes van Beke doen het ook al niet beter...

Ik wil géén lawaai horen én theater zien,ik wil géén comedia dell arte om toch maar te kunnen scoren....

Als je problemen aankaart,moet je daar oplossingen tegenover stellen....

Dadeemelee 2 januari 2018 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8613997)
Ik noem het allesbehalve slim gespeeld om over een vierdagenweek te lullen maar er niet bij te zeggen vanwaar het geld voor zoveel fraais vandaan moet komen.
Rik Van Cauwelaert heeft in een opiniestuk laten weten wat hij over dergelijke zotternij denkt in deze tijd. Jammer genoeg vind ik het niet terug.

Maar wie leest er nu opiniestukken? En in De Tijd dan nog ;)

Mensen laten zich in de luren leggen door mooipraters. En Calvo is een goeie mooiprater.

Wapper 2 januari 2018 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8614007)
Maar wie leest er nu opiniestukken? En in De Tijd dan nog ;)

Mensen laten zich in de luren leggen door mooipraters. En Calvo is een goeie mooiprater.

Een kieken zonder kop kan geen mooiprater zijn.
Louis Tobback is niet van mijn politiek gedacht, maar kan nog steeds een heldere, evenwichtige analyse maken van een situatie. Dat is Calvo niet gegeven.

Citaat:

“Als het slecht afloopt met een aantal van die teruggestuurde personen is dat de collectieve verantwoordelijkheid van de hele meerderheid. Dus van de hele regering, van alle ministers, en ook van alle parlementsleden van de meerderheid die gewoon hebben laten begaan. Allemaal hadden ze de kans om Francken tegen te houden. Ze hebben dat niet gedaan. Dan moeten ze deze crisis niet in zijn schoenen schuiven. Je moet van Theo Francken geen zondebok maken.”
Tobback: veel van wat Francken doet zou ik ook doen

Dadeemelee 2 januari 2018 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8614030)
Een kieken zonder kop kan geen mooiprater zijn.
Louis Tobback is niet van mijn politiek gedacht, maar kan nog steeds een heldere, evenwichtige analyse maken van een situatie. Dat is Calvo niet gegeven.

Tobback: veel van wat Francken doet zou ik ook doen

Ik hoor Lowie ook graag bezig, maar hij zit nu in een leeftijds en carriereklasse waar hij vrijuit kan praten.
Een beetje zoals Marc Eyskens, Karel De Gucht en JM De Decker, die hoor ik ook graag praten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be