Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Moonshiners - Discovery Channel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242544)

Eduard Khil 21 februari 2018 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8652750)
Die links op de foto, in de blauwe salopete, is ondertussen een legale stokerij begonnen. Maar welke crimineel laat zich nu herkenbaar filmen terwijl hij misdrijven pleegt?

dat begreep ik ook nooit bij die uitzendingen. Als je hier, met naam en toenaam en gezicht en alles, op den TV zou komen terwijl je rustig coke staat te versnijden en het dan gaat verkopen, dan ga je nogal rap de flikken aan uw deur hebben. Daar kan dat blijkbaar allemaal

Eduard Khil 21 februari 2018 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8652933)
En je denkt dat mensen zich in de VS niet kapotzuipen ?

Anyway, wij hadden eens op zaterdag avond de voorraad stella, hoegaarden, leffe en co leeggekocht van een liquor store net buiten DC (Bethesda). En we liepen met die voorraad over straat.

We werden zo vies aangekeken, niet normaal. Toen we ons op het grasveldje naast het hotel neerzette met de pinten, is de politie op ons afgestuurd. Tijdens io vivat nog !!!!

"There could be children in the vicinity !!!!"

Opkrassen of opgepakt worden, was de boodschap. Die mannen kennen het concept van de Europese student nog niet echt. We waren nochtans allemaal 21.

(In dat land kan je als 18 jarige oorlogswapens kopen en ermee rondlopen, maar geen leffe.....)

Mensen die Leffe drinken moeten inderdaad opgepakt worden :lol:

Libro 21 februari 2018 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8652933)
En je denkt dat mensen zich in de VS niet kapotzuipen ?

Anyway, wij hadden eens op zaterdag avond de voorraad stella, hoegaarden, leffe en co leeggekocht van een liquor store net buiten DC (Bethesda). En we liepen met die voorraad over straat.

We werden zo vies aangekeken, niet normaal. Toen we ons op het grasveldje naast het hotel neerzette met de pinten, is de politie op ons afgestuurd. Tijdens io vivat nog !!!!

"There could be children in the vicinity !!!!"

Opkrassen of opgepakt worden, was de boodschap. Die mannen kennen het concept van de Europese student nog niet echt. We waren nochtans allemaal 21.

(In dat land kan je als 18 jarige oorlogswapens kopen en ermee rondlopen, maar geen leffe.....)

9 jaar oud meisje krijgt schietles met een UZI. De instructeur is een paar seconden na dit beeld dood.

Eduard Khil 21 februari 2018 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8653191)

9 jaar oud meisje krijgt schietles met een UZI. De instructeur is een paar seconden na dit beeld dood.

tis een foto, geen filmpje

Libro 21 februari 2018 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8653194)
tis een foto, geen filmpje

De foto komt uit een filmpje. Neukt dat lekker, zo'n komma? ;-);-);-)

Eduard Khil 21 februari 2018 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8653209)
De foto komt uit een filmpje. Neukt dat lekker, zo'n komma? ;-);-);-)

maar ik wil het filmpje zien
leedvermaak is de beste humor

koe de poing 21 februari 2018 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8652708)
Al een paar weken op Discovery Channel naar Moonshiners aan het kijken. Het gaat over illegale stokers in de Apalachen (Trump steenkool Country).

Ik dacht eerst dat het een re-enacting was, maar de makers beweren dat het écht is.

Daar schrik je toch even van. Echte hilbillies die met zelfgefabriceerde stills alkohol stoken en rondlopen mat allerlei wapens om zich te verdedigen tegen andere stokers en de politie.

Dat kan enkel maar in de USA (als we ons beperken tot de beschaafde Westerse landen).

ooit gelezen dat ze tijdens de opnames zelf geen illegale activiteiten doen, het vocht at je ziet is water

De Appalachen zijn mooi, maar (zoals in heel de VS) geldt dat de laaggeschoolden veel prominenter in beeld zijn dan bij ons. Echt een duale maatschappij.

Dadeemelee 21 februari 2018 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8653214)

Ik heb dat filmpke ooit gezien. De vraag die ik mij daarbij stelde is: is het geoorloofd om te zeggen 'boontje komt om zijn loontje' of is dat te cynisch :?

zonbron 21 februari 2018 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8653216)
Ik heb dat filmpke ooit gezien. De vraag die ik mij daarbij stelde is: is het geoorloofd om te zeggen 'boontje komt om zijn loontje' of is dat te cynisch :?

Helemaal niet, kan perfect door de beugel.

'Schiff happens' kan ook.

Libro 21 februari 2018 19:13

Citaat:

https://www.youtube.com/watch?v=cfMzK7QwfrU

Eduard Khil 21 februari 2018 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8653231)

jamaar ik zie hem niet op de grond liggen. Het filmpje wordt te vroeg gestopt. Saai

Libro 21 februari 2018 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8653232)
jamaar ik zie hem niet op de grond liggen. Het filmpje wordt te vroeg gestopt. Saai

:lol: Vetzakske ('k zal zelf wel op de RD drukken).

Eduard Khil 21 februari 2018 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8653277)
:lol: Vetzakske ('k zal zelf wel op de RD drukken).

RD, voor wat? Je zit dingen te beweren die je niet kan bewijzen met een filmpje :lol:

Jij zou de RD moeten krijgen

Tavek 21 februari 2018 22:20

Ik vond die chinezen die daar allemaal lagen te bakken onder invloed van sterke DC stroom geweldig.

Eduard Khil 22 februari 2018 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8653366)
Ik vond die chinezen die daar allemaal lagen te bakken onder invloed van sterke DC stroom geweldig.

Aja die was leuk :lol: Of de Indier die even ontladingslamp speelde bovenop de trein, die was ook leuk

Vlad 22 februari 2018 07:42

Tijdens de crisis zowat verplicht geweest om elke dag dikke Duitsers in hun schrootbedrijf bezig te zien.
Man ik heb een hekel aan zulke programma's.

Anna List 22 februari 2018 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8652963)
Ik weet niet of je hier over 'cultuur' kan spreken. De US is al jaren even welvarend of zelfs welvarender dan België of onze naburige landen.
En toch vind je daar een enorme massa (ook in steden) die de boot gemist hebben. Volgens mij het gevolg van een falend en elitair onderwijssysteem.

en door de mand. qed.

TheFourHorsemen 22 februari 2018 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8653489)
Tijdens de crisis zowat verplicht geweest om elke dag dikke Duitsers in hun schrootbedrijf bezig te zien.
Man ik heb een hekel aan zulke programma's.

Die Ludolfs!

Klassieker :-D

Eentje is er inmiddels gestorven... hartaanval op de leeftijd van 56 jaar. Hoe zou dat toch komen.

zonbron 22 februari 2018 09:22

Citaat:

https://www.washingtonpost.com/news/...=.7521f75207ba

Niet voor gevoeligen noch gekwetsen A U B!
https://m.youtube.com/watch?v=oGCKFzGAfQ0

TheFourHorsemen 22 februari 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8653546)

Stopt toch ook weer te vroeg?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be