![]() |
de conclusie is doodsimpel ...
JP en bembem zijn de slimsten hier op t forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij was president (eigenlijk dicator) van Oeganda, heeft niets met Kenya te zien. |
Volgens de test bij het artikel ben ik bovengemiddeld slim maar wanneer ik het resultaat wil zien blijk ik toch zo dom geweest te zijn te geloven dat ik dat gratis zou mogen zien :-D
En ik had nog zo m'n best gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Digitale meters met een slim beestje in uiteraard, een muisje dat piept bij kortsluitingen. |
Waar is Israël? Dat moet het gemiddelde in die regio toch sterk opdrijven.
|
Ergens logisch dat eeuwenlange inteelt resulteert in genetische afwijkingen zoals achterlijkheid. Huwelijken tussen nichten en neven , achter(lijke)nichten enz.
'k Denk dat wij mogen blij zijn dat de kerk ergens eind 16de eeuw begonnen is met registratie van dopen en huwelijken en later onder Napoleon werden de registraties nog verder uitgebreid. Daarvóór moet dat hier ten lande vermoedelijk ook nogal serieus inteelt geweest zijn onder de bevolking. Vraag maar eens vandaag aan iemand van hier wie z'n overgrootvader was , velen weten dat niet eens, alleen maar dankzij die registratie kun je dat weten . 'k heb daar over een paar jaar iets van gelezen dat in China die registratie zelfs al veel langer bestaat dan vanaf de 16de eeuw. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC392897/ |
Citaat:
Alhoewel, bij nader inzien is dat misschien de verkeerde beeldspraak. Hun egootjes ginder, he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier was onlangs een interview over op de Nederlandse radio, met 2 psychologen die er full time onderzoek naar doen.
Om politiek correct te zijn, beweerde de psycholoog dat de score op een IQ test niet representatief is voor hoe intelligent iemand is :-D :roll: Hier is die discussie trouwens op video Verschil IQ tussen volkeren = waar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be