Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de Vlaming houdt van orale seks. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243318)

Anna List 24 april 2018 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8698271)
Dzeeses!!! Alsof afkortingen gereserveerd zijn voor het geval dat iemand anders vindt dat je met iets "moeilijkheden" hebt...
Esagerato caro, esagerato!

escargots?

ook lekker. t moet niet altijd alleen maar oester zijn. :-P

Anna List 24 april 2018 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8698273)
Bwa, het belangrijkste voor mij zijn de jarretels, de netkousen en de hoerenbotten. :-D
Vanaf dat moment ben ik eigenlijk tevreden. ;-)

ah speelt ze thuis ook terug mee? :-D

Jay-P. 24 april 2018 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8698270)
jamaja, ik denk dat katrien het artikel ook helemaal door had ... het was niet van dat alleen thuis te doen wsl.

Slechtvel. 8O Douglas???
Langs den andere kant, misschien daarom dat de Kjoe hier niet het achterste van zijn tong wil tonen.

quercus 24 april 2018 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8698262)
Toch nog iets dat ik meen begrepen te hebben , maar corrigeer me als ik fout ben.
Als ik keelkanker krijg door het beffen betekent dat dat mijn vrouw op een ander in geweest. :twisted:

Ik heb op de BBC-radio een paar jaar geleden eens een uitzending gehoord omtrent het papiloma-virus probleem. Volgens de Britse medici was het zelfs bij vrij jonge, "experimenterende" Britse tiener-meisjes een serieuze plaag.
De jongens hadden er nauwelijks of geen last van. Maar... de jongens waren wel onbewust de grote verspreiders van het virus.

Pericles 24 april 2018 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8698276)
ah speelt ze thuis ook terug mee? :-D

Ik heb eens gezegd dat ik niet langer wil leven in Nazi Duitsland onder de wetten van de gestapo want dat anders deze jood eens een kernraket gaat afvuren.
Het had toch enig effect. :-D

Anna List 24 april 2018 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8698280)
Slechtvel. 8O Douglas???
Langs den andere kant, misschien daarom dat de Kjoe hier niet het achterste van zijn tong wil tonen.

Hollywood toch hé ? :lol:

ik ken het daar niet echt van dichtbij, maar het BV wereldje wel ... ik zou toch niet al te naief meer zijn. ;-)

Anna List 24 april 2018 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8698284)
Ik heb eens gezegd dat ik niet langer wil leven in Nazi Duitsland onder de wetten van de gestapo want dat anders deze jood eens een kernraket gaat afvuren.
Het had toch enig effect. :-D

volgens mij heeft ze een leren pakje en speelt ze af en toe Helga ook ... ttz dat zijn toch de visuals die ik bij jullie zo krijg na die beschrijving ze! :lol::lol::lol:

Anna List 24 april 2018 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8698281)
Ik heb op de BBC-radio een paar jaar geleden eens een uitzending gehoord omtrent het papiloma-virus probleem. Volgens de Britse medici was het zelfs bij vrij jonge, "experimenterende" Britse tiener-meisjes een serieuze plaag.
De jongens hadden er nauwelijks of geen last van. Maar... de jongens waren wel onbewust de grote verspreiders van het virus.

omdat toen vooral het risico van onvruchtbaarheid topic was en de keelkanker helemaal nog niet zo bekend?

ook vandaag nog vaccineren we alleen meisjes, omdat de medische wereld er vrijwel tot nu van uitging dat het vooral een vrouwelijk probleem was?

Pericles 24 april 2018 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8698286)
volgens mij heeft ze een leren pakje en speelt ze af en toe Helga ook ... ttz dat zijn toch de visuals die ik bij jullie zo krijg na die beschrijving ze! :lol::lol::lol:

Ja maar op haar werk is ze baas over 120 man en ze dacht dat regime thuis ook te instaleren , dat was toch wel efkens tegen hare gevel gesneeuwd.
Met alle Chinezen maar niet met den deze.

Anna List 24 april 2018 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8698292)
Ja maar op haar werk is ze baas over 120 man en ze dacht dat regime thuis ook te instaleren , dat was toch wel efkens tegen hare gevel gesneeuwd.
Met alle Chinezen maar niet met den deze.

komt nu maar gewoon wat uit uw pijp en doe wat meer in t huishouden gij! :-P

fred vanhove 24 april 2018 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8698102)
Live hard die hard.
Wie niet waagt, blijft maagd.

Behalve U af en toe te bezatten welke avonturen beleef jij nog zoal ?

Pericles 24 april 2018 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8698296)
komt nu maar gewoon wat uit uw pijp en doe wat meer in t huishouden gij! :-P

Ik maak het eten , dat vind ze OK.
Maar de rest: zo weinig mogelijk want als ik het doe is het niet goed genoeg en doet ze het opnieuw. En dan zeg ik : mij goed ik ga een uurtje of 2 op café. En als ik dan terugkom is het weer grote liefde.
Versta jij daar iets van , van de vrouwen?:roll:

Den Duisteren Duikboot 24 april 2018 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8698245)
orale seks, orale seks, orale seks, orale seks, ORALE SEKS, ORALE SEKS, ORALE SEKS, ORALE SEKS.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik dit niet als onderschrift zou kunnen gebruiken. :scatter:

kojak 24 april 2018 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8698230)
.... het ging over wat we konden leren van de zoogdieren.

Het woord zoogdieren zegt het toch zelf ?

Zuigen begot ! :lol:

kojak 24 april 2018 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 8698341)
Ik ben nu aan het twijfelen of ik dit niet als onderschrift zou kunnen gebruiken. :scatter:

Mondelinge seks.

Klinkt deftiger. :)

Den Duisteren Duikboot 24 april 2018 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8698353)
Mondelinge seks.

Klinkt deftiger. :)

Vriendschappelijke overdracht van humane papillomavirussen.

De schoofzak 24 april 2018 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8698298)
Behalve U af en toe te bezatten welke avonturen beleef jij nog zoal ?

De haag scheren. Dat doe ik graag. Daar heb ik altijd op gekickt.

De schoofzak 24 april 2018 16:53

De laatste tijd hebben mijn heksie perfeksie en ik meer orale seks dan vroeger.

Zij zegt regelmatig: "Fuck you",
en ik antwoord dan "Fuck you to".

Zucht 24 april 2018 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8698180)
Hoezo "zielig"?

Vermits het wetenschappelijk vast staat dat er een rechtstreeks verband is tussen keelkanker en het Human Papiloma Virus mag je er toch wel uit besluiten dat orale seks een serieus risico inhoudt. De vraag die zich dan stelt is simpel: weegt dat soort seksuele pret op tegen het risico? Ik ben dus niet tegen seks, verre van... Maar kom me nu niet vertellen dat seks zonder "orale etc." niet prettig kan zijn. Zet uw verbeelding wat meer aan het werk...

Helemaal geen seks meer dus, want die HPV variant kan baarmoederkanker veroorzaken bij vaginale seks.
Er bestaat trouwens een vaccin tegen dat virus, dus alle kinderen laten inenten voor ze de leeftijd voor seks bereikt hebben is al een goede afweer.

fred vanhove 24 april 2018 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8698429)
De laatste tijd hebben mijn heksie perfeksie en ik meer orale seks dan vroeger.

Zij zegt regelmatig: "Fuck you",
en ik antwoord dan "Fuck you to".

Zelfs als je eens nuchter bent ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be