Het Verzet |
27 april 2018 07:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
(Bericht 8700372)
Ik vind het altijd zo bizar waarom mensen absoluut de lelijkste dingen op hun lijf willen laten zetten ? Doodskoppen ....draken.....monsters...Je kan het amper angstaanjagender bedenken.Is de bedoeling om iedereen daarmee bang te maken ?
Waarom niet een paar leuke dingetjes laten zetten ? Een smurf of een Charlie Chaplin ik zeg zo maar wat. Mensen zouden dan eventueel eventueel zeggen hé dat is leuk zo'n Bart Simpson op je schouder.
Maar zulke monsterachtige taferelen ?
Volgens mij zijn er veel van die kwieten die bang zijn van zichzelf als ze in de spiegel kijken.
|
Ik heb meer de indruk dat mensen zomaar gelijk wat laten zetten. Als er maar iets opstaat. Het hebben van een tattoo is belangrijker dan wat ze voorstelt.
Een maat, kan prachtig tekenen, heeft op zijn arm een doodskop laten zetten met in de schedelpan een ijslandschap met pinguin. Dan denk ik "WTF?".
Pas op, ik vind sommige tattoos echt wel mooi. Ik zeg zelf al 20 jaar dat ik er wel een zou willen. Maar ik zou er begot nog niet uit wat ik op mijn lijf zou willen.
Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik dit een ander niet gun, dit is nog altijd persoonlijke vrijheid. Maar accepteer dan ook de gevolgen.
Als ouder zou het me niet storen dat de juf of meester tattoos heeft. Als hij/zij maar deftig les kan geven.
|