Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Advocates moeten nog altijd hun beha uittrekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243535)

Pandareus 12 mei 2018 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8714150)
En borsten die inderdaad serieuze ondersteuning vragen. Gelukkig heeft ze stevige poten onder haar lijf.

Niet akkoord daarmee, die borstjes zien er tiptop uit, maar de onderkant is echt niet te doen : olifantenpoten.

Universalia 12 mei 2018 19:19

Vandaag 12/05/2018 nog op tv.

Wijlen Gaston & Leo wisten al raad.

De Metaaldetectiepoort

Guinevere 12 mei 2018 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8713741)
Als vrouwen gewoon het huishouden deden ipv advocaat te gaan spelen dan was dat probleem er helemaal niet.

Touché.
Of misschien een "vrouwvriendelijkere" job zoeken?

Begrijp niet dat die vrouwen het doodnormaal vinden dat men hen met "meester" aanspreekt. :?

Guinevere 12 mei 2018 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8713724)
In welk jaar ben je overleden? Je zo schamen dat ge er van dood gegaan bent;-)

Is anders helemaal niets aan om u voor te schamen hoor, vrouwen hebben nu eenmaal borsten en dat die al eens op en neer gaan lijkt me logisch. Misschien heb je meer nood aan een psychiater dan aan een BH, om van uw complexen af te geraken.

Ik geraak enkel van mijn complexen met een kanten beugelbeha. En wie dat van me wil afpakken, krijgt gegarandeerd ook ruzie of mot.

Guinevere 12 mei 2018 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8713786)
Geef cipiers gewoon de bevoegdheid om bij het alarm van de detectorpoort en 2de controle uit te voeren met een handscanner.

Hoe gevoelig zijn die poorten trouwens? Ik heb op de luchthaven nog nooit een vrouw een BH weten uittrekken.

2 en touché!

Eduard Khil 12 mei 2018 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8714239)
2 en touché!

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...nden~ab1165a8/

is dat uw soort dat weer bezig is?

Guinevere 12 mei 2018 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8714244)

Wat is uw punt in deze?

Eduard Khil 12 mei 2018 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8714251)
Wat is uw punt in deze?

het was geen punt, het was een vraag. Of uw soortgenootaddergebroed hier weeral de oorsprong van is

Guinevere 12 mei 2018 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8714252)
het was geen punt, het was een vraag. Of uw soortgenootaddergebroed hier weeral de oorsprong van is

Hoe moet ik dat nu weten? En wat heeft het met advocaten of bh's te maken?

Pericles 13 mei 2018 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8714177)
Niet akkoord daarmee, die borstjes zien er tiptop uit, maar de onderkant is echt niet te doen : olifantenpoten.

Zeg maar Panda, nu zit ik al jaren met een vraag en vermits gij de mensen van de VLD een stuk beter kent dan ik. Neem nu Maggie de Block, zo'n enorm lijf en toch zo een opvallende kleine mond en dat terwijl er volgens mijn berekeningen minstens 50 curryworsten per dag nodig zijn om een dergelijke burcht in stand te houden.
Hoe doet ze dat? 8-)

De schoofzak 13 mei 2018 06:37

Citaat:

Wat is uw punt in deze?

Het punt is: wie chanteert advocaten of wie krijgt hen zo ver om wapens/gsm/... mee binnen te smokkelen in gevangenissen?

Wat zijn dat voor soort mensen?
Zijn dat zo gewone kleine lokale straatdealers?
Zijn dat van die gasten die inbreken in tuinhuizen om boormachines en zo te stelen? Of gasten die een ruit van een auto inslaan om de laptop te kunnen verpatsen?

Of zijn het er net iets van een iets gevaarlijkere graad?

Pandareus 13 mei 2018 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8714323)
Zeg maar Panda, nu zit ik al jaren met een vraag en vermits gij de mensen van de VLD een stuk beter kent dan ik. Neem nu Maggie de Block, zo'n enorm lijf en toch zo een opvallende kleine mond en dat terwijl er volgens mijn berekeningen minstens 50 curryworsten per dag nodig zijn om een dergelijke burcht in stand te houden.
Hoe doet ze dat? 8-)

:lol:

Dadeemelee 13 mei 2018 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8714323)
Hoe doet ze dat? 8-)

Nog veel moppen over obesitas en Netta komt bij u facesitten ;)

Bobke 13 mei 2018 08:13

Citaat:

Wat is uw punt in deze?

Dat het geloof in God blijkbaar van iemand geen beter mens maakt.

Eduard Khil 13 mei 2018 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8714288)
Hoe moet ik dat nu weten??

geen nood, ondertussen is het al duidelijk dat het weer ene van uw soort was. De politie heeft hem neergeknald alvorens hij nog meer het geloof van Allaaaaah kon verspreiden

Jantje 13 mei 2018 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8714328)
Het punt is: wie chanteert advocaten of wie krijgt hen zo ver om wapens/gsm/... mee binnen te smokkelen in gevangenissen?

Wat zijn dat voor soort mensen?
Zijn dat zo gewone kleine lokale straatdealers?
Zijn dat van die gasten die inbreken in tuinhuizen om boormachines en zo te stelen? Of gasten die een ruit van een auto inslaan om de laptop te kunnen verpatsen?

Of zijn het er net iets van een iets gevaarlijkere graad?

Nu, criminaliteit is groepwerk.
Je kan dus niet even inbreken en de gestolen goederen verkopen aan de eertste de beste.
Dealers kopen hun waren niet even in de Aldi of bij de plaatselijke kruidenier.

Het zijn wel vaak de kleine criminelen die in de gevangenissen te vinden zijn, maar de bazen betalen de advocaten.

Ja, ook binnen de criminaliteit heerst er een pikorde en een verantwoordelijksorde.

De kleine straatdealer werkt dus niet voor eigen rekeningen, maar voor zijn groothandelaar.
Als hij opgepakt word, houd hij zijn mond dicht en betaald de groothandelaar zijn gerechtskosten.
Afhankelijk van de belangrijkheidsgraad binnen het systeem, word de advocaat gekozen.

Sommige advocaten zijn zelf gebruikers en dus makkelijk onder druk te zetten.
Andere hebben schulden bij instellingen en via die weg onder druk te zetten.
En dan heb je nog de hoge kosten rond de statuus van advocaat.

Een advocaat kan zich dus zonder het zelf direct te beseffen, door het aanvaarden van een schijnbaar kleine crimineel als klant, plots in een wespennest terecht komen.
En dan is het voor de advocaat zwijgen en ja knikken of de gevolgen dragen.

Bach 13 mei 2018 08:34

Advocaten zouden zich misschien beter eens afvragen waarom überhaupt een bh of een bh met staal

https://m.youtube.com/watch?v=qUl6arDLvaI

Universalia 13 mei 2018 09:16

Misschien ... Tijd voor koffie? :lol:

Stel ik mij de vraag of men dat aan de volgende advocate ook zou durven vragen haar ambskleed even uit te doen?

Pericles 13 mei 2018 09:36

Hier se de oplossing
https://www.hunkemoller.be/be_nl/bh-s/plak-bh.html

Zo moeilijk was dat nu toch ook niet. :roll:

TREBRON 13 mei 2018 09:42

Gevangenen zijn ongelooflijk inventief en ze hebben veeeeel tijd.
Ze kunnen zowat van alles een wapen maken.
https://www.google.be/search?q=IN+GE...=1526200784430

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be