![]() |
Citaat:
Wat heeft dat nu te maken met export te maken. Uw antwoord trekt op niet en vele. En hoe oud ik ben, daar weet u mooi niets van. Kortom, u oreert zo maar wat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staat er misschien iemand met een Kalashnikov in uw rug die u verplicht te kijken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst en vooral weet u niet of ik gepensioneerd ben. En kunt u ook niet weten of ik iets te maken heb gehad met het onderwijs. En ik zal u zeggen hoe dat komt. U bent er steevast van overtuigd dat ik dezelfde persoon ben als genaamde Roger Rutten. Hoe u aan deze waangedachte bent gekomen, is mij niet erg duidelijk. RR was inderdaad een docent aan de KHL van Bokrijk. Eilaas voor u, ik ben Roger Rutten niet. Ik zie me niet doceren aan een Katholieke Hogeschool. Nog niet in de verste verte. Pech voor u dus. |
Citaat:
|
Ze zouden beter al die koekendozen monarchieën afschaffen in Europa en vervangen door een sterk leiderschap. Een staatshoofd moet zijn land leiden, net zoals de koningen en keizers van Europa van 1000 jaar geleden. De huidige monarchieën bieden geen enkele meerwaarde buiten wat koekendozenromantiek en leesvoer voor een bepaalde pers...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook ceremoniële presidenten zoals in Duitsland mogen ze afschaffen, biedt geen enkele meerwaarde. Het staatshoofd moet het land leiden, zoals Vladimir Poetin dit uitstekend doet in Rusland. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik pleit voor wat adel te gaan onthoofden of zo. Gewoon afschaffen die ondemocratische toestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Dat is er nu eentje waar je u de vraag kan over blijven stellen: 'Is ze nu knap of is ze het niet?' en dan kom je in een straatje zonder eind terecht? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be