Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Meghan Markle: de Slet van het Verenigd Koninkrijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243638)

Het Oosten 19 mei 2018 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719876)
Goed zo, het werd hoog tijd.
Great Britain is verdorie voor Vlaanderen een uiterst belangrijk export-land en jij zit hier als een ouwe knar maar onophoudelijk te emmeren... Enfin, jij bent oud en ik ben nog ouder. Maar hoe dan ook, je bent in ieder geval onovertrefbaar in het gruwelijk azijnpissen. Daar kan ik niet aan tippen.

Nog één keertje dan maar.

Wat heeft dat nu te maken met export te maken. Uw antwoord trekt op niet en vele.

En hoe oud ik ben, daar weet u mooi niets van. Kortom, u oreert zo maar wat.

quercus 19 mei 2018 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8719883)
Nog één keertje dan maar.

Wat heeft dat er nu mee te maken. Uw antwoord trekt op niet en vele.

Veel. Een land dat voor ons Vlamingen belangrijk is wordt meer gevolgd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8719883)
En hoe oud ik ben, daar weet u mooi niets van.

Ooooo jawel. Je bent een gepensioneerde ex-lesgever aan de Normaalschool van Bokrijk. Helemaal geen jong vrolijk rondhuppelend veulen meer. Overigens, zelfs als ik over jou leeftijd helemaal niets had geweten, de toon van jouw postings zegt veel, zoniet alles.

dpg 19 mei 2018 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8719718)
Op basis van wat ze schrijven denk ik dat Demper heeeel graag Meghan haar poesje zou schoonlikken en dat Hypochonder het 2cm verder een likbeurt zou willen geven. Meghan heeft er direct een team bij voor haar persoonlijke hygiëne.

:lolabove: :lolabove:

Gipsy 19 mei 2018 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8719858)
Mensen worden zo gemanipuleerd dat ze nog niet meer door hebben dat ze kijken naar klatergoud. Rijke stinkers, die geen énkele verdienste hebben, de status geven van halfgoden. En helaas, u bent één van de gemanipuleerden. En meer woorden wil ik er niet meer aan kwijt.

Laat iedereen zijn goesting en voorkeuren. Ik heb daar ook niet naar zitten kijken tenzij een résumé tijdens het nieuws. Idem wat voetbal, golf, rockconcerts etc betreft. Iedereen zijn gading.
Staat er misschien iemand met een Kalashnikov in uw rug die u verplicht te kijken?

Pandareus 19 mei 2018 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8719811)
De realiteit is dat 95% van de vrouwen Harry zou verkiezen over hun huidige vriend, gewoon om wille van de status en het geld

Het is heel voorspelbaar dat een zuidamerikaanse schlampe er alle voor over heeft om van de straat te geraken met een europese witmans hee Eurosceptic ? 8-)

Pandareus 19 mei 2018 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719839)
Hou op met jouw chagrijnig gemekker. Als je zo gefrustreerd bent over die uitzending op diverse TV-kanalen, stuur dan een e-mail vol gal, azijn en zwavelzuur naar die media-maatschappijen. Dat zal je misschien opluchten...

HO heeft gelijk. Het is goedkoop sentiment en sensatiezucht dat belgische zenders een dergelijk non-event uitzenden. Welke normale mens interesseert zich nu met wie een engelse prins trouwt ?

Pandareus 19 mei 2018 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719876)
Goed zo, het werd hoog tijd.
Great Britain is verdorie voor Vlaanderen een uiterst belangrijk export-land en jij zit hier als een ouwe knar maar onophoudelijk te emmeren... Enfin, jij bent oud en ik ben nog ouder. Maar hoe dan ook, je bent in ieder geval onovertrefbaar in het gruwelijk azijnpissen. Daar kan ik niet aan tippen.

Wat heeft zaken doen met een land te zien met idolatrie voor hun royals ?

Pandareus 19 mei 2018 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8719891)
:lolabove: :lolabove:

Beffie & Baffie, een ongelooflijk efficiënt team ! ;-)

Het Oosten 19 mei 2018 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719887)
Veel. Een land dat voor ons Vlamingen belangrijk is wordt meer gevolgd.

Ooooo jawel. Je bent een gepensioneerde ex-lesgever aan de Normaalschool van Bokrijk. Helemaal geen jong vrolijk rondhuppelend veulen meer. Overigens, zelfs als ik over jou leeftijd helemaal niets had geweten, de toon van jouw postings zegt veel, zoniet alles.

Eerst en vooral weet u niet of ik gepensioneerd ben. En kunt u ook niet weten of ik iets te maken heb gehad met het onderwijs. En ik zal u zeggen hoe dat komt.

U bent er steevast van overtuigd dat ik dezelfde persoon ben als genaamde Roger Rutten. Hoe u aan deze waangedachte bent gekomen, is mij niet erg duidelijk. RR was inderdaad een docent aan de KHL van Bokrijk. Eilaas voor u, ik ben Roger Rutten niet. Ik zie me niet doceren aan een Katholieke Hogeschool. Nog niet in de verste verte. Pech voor u dus.

quercus 19 mei 2018 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8719902)
HO heeft gelijk. Het is goedkoop sentiment en sensatiezucht dat belgische zenders een dergelijk non-event uitzenden. Welke normale mens interesseert zich nu met wie een engelse prins trouwt ?

Ik heb zowat de helft van de uitzending gevolgd. Niet omdat ik in katzwijm zou vallen voor dat koppel. Wel omdat de Britten ware meesters zijn in het regisseren vann dergelijke gebeurtenissen. Dat is ook de reden waarom ik ook graag eens kijk naar Trooping the colours en naar de jaarlijkse herdenking van de gesneuvelden aan de Cenotaph in Whitehall.

Max van Dietschland 19 mei 2018 19:51

Ze zouden beter al die koekendozen monarchieën afschaffen in Europa en vervangen door een sterk leiderschap. Een staatshoofd moet zijn land leiden, net zoals de koningen en keizers van Europa van 1000 jaar geleden. De huidige monarchieën bieden geen enkele meerwaarde buiten wat koekendozenromantiek en leesvoer voor een bepaalde pers...

dalibor 19 mei 2018 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 8719912)
Ze zouden beter al die koekendozen monarchieën afschaffen in Europa en vervangen door een sterk leiderschap. Een staatshoofd moet zijn land leiden, net zoals de koningen en keizers van Europa van 1000 jaar geleden. De huidige monarchieën bieden geen enkele meerwaarde buiten wat koekendozenromantiek en leesvoer voor een bepaalde pers...

Die staatshoofden oefenen niet de politieke macht uit. Dat is in het VK de premier. Of is dat te weinig voor je?

Max van Dietschland 19 mei 2018 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8719914)
Die staatshoofden oefenen niet de politieke macht uit. Dat is in het VK de premier. Of is dat te weinig voor je?

Dan moet je van de premier het staatshoofd maken, al die ceremoniële lintjesknippers en hun vaak heel ruime familie is pure geldverspilling.

Ook ceremoniële presidenten zoals in Duitsland mogen ze afschaffen, biedt geen enkele meerwaarde. Het staatshoofd moet het land leiden, zoals Vladimir Poetin dit uitstekend doet in Rusland.

Nr.10 19 mei 2018 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8719828)
Inderdaad. U heeft overschot van gelijk. Wat hebben wij hier in België nu te maken met dit huwelijk? Niets. Zowel de VTM als de VRT zonden de ceremonie uit. Gewoon belachelijk!

Inderdaad. Totaal onbegrijpelijk.

Bach 19 mei 2018 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8719764)
Jan,

Dat men deze rotzooi nogmaar durft vertonen in deze tijden op kosten van het gewone volk, dat is degoutant.

Past niet echt in een democratie vind ik. Die koninklijke mannen zitten daar in militair uniform in de kerk. Zo onschuldig is dat toch allemaal niet. Er zit daar reële onverkozen macht over een volk. En trouwens wat hebben Belgen daar mee te maken? Is dat geen misbruik van de media? Van overheidsgeld? Om daar meer dan vluchtige aandacht aan te schenken. Brood en spelen. Op zo'n momenten besef je de echte rol van de media. Geef het volk entertainment en laat ze de bestaande orde niet in vraag stellen maar bestendig die.

Niet dat ik pleit voor wat adel te gaan onthoofden of zo. Gewoon afschaffen die ondemocratische toestanden.

Jay-P. 20 mei 2018 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 8719793)
denk jij dat het Britse hof een huwelijk toelaat als er ook maar 1 miliseconde risico is.
da kind is 25x binnenstebuitengekeerd door de controle vh hof en zo'n goede actrice is het nu ook weer niet, of meot ik was zeggen?

Oei. En toen was er Diana...

Universalia 20 mei 2018 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8719784)
Ik zou Scarlett wel willen vragen, maar ik vrees dat het neen zal zijn :-P

Deze bedoelde u?

Dat is er nu eentje waar je u de vraag kan over blijven stellen: 'Is ze nu knap of is ze het niet?' en dan kom je in een straatje zonder eind terecht? ;-)

reservespeler 20 mei 2018 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8720069)
Deze bedoelde u?

Dat is er nu eentje waar je u de vraag kan over blijven stellen: 'Is ze nu knap of is ze het niet?' en dan kom je in een straatje zonder eind terecht? ;-)

Knap naar de normen van sommigen onder ons.

Dadeemelee 20 mei 2018 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8720069)
Deze bedoelde u?

Het zal niet zijn zekerst :lol:

Gipsy 20 mei 2018 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8720004)
Oei. En toen was er Diana...

Ik heb nooit veel van Diana moeten hebben. Een egocentrisch probleemwijf. Als je ergens toetreed waar men bepaalde vereisten stelt moet je de regels volgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be