![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou het in mijn 'geval' op schijndood. ![]() |
Gisteren een stuk The Last of us zitten spelen.
Controls zijn wel serieus wennen (om niet te zeggen dat ze kut zijn), maar wat een sfeer! |
Citaat:
De actrice Ellen Page (en: Ashley Johnson stonden model voor figuurtje in The Last of Us.) ![]() De game: Beyond Two Souls dat was ook Ellen Page PS3 The Making of BEYOND: Two Souls™ - Performance Capture Wel machtig. :lol: p.s. Camilla Luddington as Lara Croft :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een jaar geleden ofzo in een sale nekeer de remastered voor PS4 gekocht. Nu aan begonnen. Zeker de moeite. Niet gewoon lopen en schieten, maar meer "Shit, 4 vijanden en nog 3 kogels"-situaties. Veel stealth, en da ligt me wel. |
Citaat:
En RTS of 4X games zijn zo goed als onbestaande op console. |
Citaat:
|
Citaat:
(*Millennials zijn mensen geboren tussen ongeveer 1980 en de late jaren 90. Deze generatie wordt gevolgd door een nog niet genaamde generatie van late jaren 90 tot +-2015, en daarna volgt generatie Puc. En Puc, dat is de generatie waar ik een hekel aan ge kweken. Ik vind het nu al eikels, beetje de hele dag liggen huilen, en verwachten dat mensen het knap vinden als ze een keer daadwerkelijk opstaan en de ene voet voor de andere zetten.) |
Citaat:
Van Geiligen ben ik zeker. Die zitten allemaal in de tetten draad. :lol: |
Citaat:
Een schijnheilige is een heilige die denkt heilig te zijn met Sinterklaas als voorbeeld :rofl: De Sint met als hulpjes: zijn schimmel, de genaamde 'slechtweervandaag' en een zwarte Piet waar ik de naam van kwijt ben. 8O Pieterman knecht of zo iets. Er waren al eerder problemen over het 'knecht' naast de naam Pieterman. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be