Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Vrouwelijke logica:Ik heb de perfecte echtgenoot.. Maar vrijen doe ik met mijn ex (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244445)

Demper 26 juli 2018 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8766906)
Meestal is een vrouw teleurgesteld als ze op het einde van de 1e date niet gepakt is. Geen woorden en tijd verder aan verspillen. Maar de brave huismoeders en nerdy secretaressen zijn wel de heetste en zullen wel zelf tot actie overgaan.

Neuken na de eerste date? Met wat voor sletten en hoeren gaat gij op date?

Bij een ietwat normale vrouw schiet haar "anti-slut-device" in werking: een ietwat "normale" vrouw neukt niet op de eerste date.

Tenzij gij ranzig veel geld hebt en een dikke wagen.

TV-verslaafde 27 juli 2018 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767412)
Dat is inderdaad de essentie... hoeveel mannen onderhouden kinderen die niet van hun zijn?

Al die nieuw samengestelde ranzigheid staat symbool voor een welbekend fenomeen: vrouwen weten niet wat ze willen.

Het wordt wansmakelijk. We moeten onze kinderen beschermen van deze obscene praktijken. :lol:

Thuleander 27 juli 2018 04:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8765075)
https://www.hln.be/de-krant/-ik-heb-...n-ex~a7d87496/

Veel mannen moeten zich leren verdiepen in red pill theory.

Dit is een klassiek voorbeeld van een beta: de "perfecte echtgenoot" die ze voor haar kar kan spannen, waarvan ze kan profiteren op financieel vlak en natuurlijk om huishoudelijke taakjes te doen. De idioot die de kinderen van haar ex kan onderhouden.

Vrijen en neuken blijft ze echter doen met de alfa: haar ex.
Van die man krijgt ze goesting, niet van die slappe vod die lief is en onder haar sloef ligt en haar zin doet.

Veel mannen moeten hun beeld van vrouwen en relaties aanpassen want het is pijnlijk om aan te zien.

Journaliste Annick Grobben van HLN heeft een leuke, spannende reeks over vreemdgaan gemaakt.
Dagelijks een nieuw, spannend verhaal over scheefpoeperij.
Zo midden in de vakantiemaanden.

Blue Sky 27 juli 2018 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 8766381)
In de jaren '80 van vorige eeuw heeft moraalfilosoof Etienne Vermeersch openlijk in de media verklaard dat zulke relaties héél normaal zijn. Het wijfje neukt met het alfamannetje dat haar bevrucht. Het betamannetje zorgt voor de financiële en materiele zekerheid en zorgt mee voor de opvoeding van de kindjes van het alfamannetje.

Verstandige man die Vermeersch. Dit is inderdaad correct. Veel vrouwen gaan vooral voor het vervullen van hun kinderwens en kiezen dan voor een man die daarin meegaat. Eens de kinderwens vervult is, zijn er echter nieuwe prioriteiten en wordt diezelfde man een beetje het 5e wiel aan de wagen.

Omwille van die reden is het ook zo dat lelijke vrouwen vroeg aan kinderen beginnen, omdat ze dus hun kinderwens niet willen mislopen.

TV-verslaafde 27 juli 2018 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8767516)
Verstandige man die Vermeersch. Dit is inderdaad correct. Veel vrouwen gaan vooral voor het vervullen van hun kinderwens en kiezen dan voor een man die daarin meegaat. Eens de kinderwens vervult is, zijn er echter nieuwe prioriteiten en wordt diezelfde man een beetje het 5e wiel aan de wagen.

Omwille van die reden is het ook zo dat lelijke vrouwen vroeg aan kinderen beginnen, omdat ze dus hun kinderwens niet willen mislopen.

Veel mannen beseffen ook wel dat ze het 5de wiel aan de wagen zijn in de opvoeding van die kinderen. Maar dat is hetzelfde voor veel vrouwen ook; veel kinderen houden niet van hun moeder. Ze doen alsof; ze zetten een fake glimlach op om in hun noden te voorzien. Als ik een beetje "smile" krijg ik snoepjes en andere rommel. Niet meer dan personeel of een soort van "doel tot een einde"; dat zijn ouders.

TV-verslaafde 27 juli 2018 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8767440)
Journaliste Annick Grobben van HLN heeft een leuke, spannende reeks over vreemdgaan gemaakt.

Interessante lectuur. Is weer hetzelfde niveau als heel dat FB gepeupel. Om 13.20u heb ik een Mojito gedronken met aardbeien. Oprotten! Dat boeit niemand. :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=K5f5KYLlO8o

"Het is hier geen Marokko!"

metten 27 juli 2018 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767409)
Waarom zou je vrouwen hun goesting laten doen en macht geven?

Vertel mij eens sinds wanneer vrouwen meer ballen aan hun lijf hebben dan mannen?

Het is ziekelijk.

Ik schrijf alleen maar wat Vermeersch in de jaren tachtig zei. De mening van Vermeersch is de mijne niet.

djoebidoebidoe 27 juli 2018 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8767520)
Veel mannen beseffen ook wel dat ze het 5de wiel aan de wagen zijn in de opvoeding van die kinderen. Maar dat is hetzelfde voor veel vrouwen ook; veel kinderen houden niet van hun moeder. Ze doen alsof; ze zetten een fake glimlach op om in hun noden te voorzien. Als ik een beetje "smile" krijg ik snoepjes en andere rommel. Niet meer dan personeel of een soort van "doel tot een einde"; dat zijn ouders.

Maar dan toch een vijfde wiel dat goed meedraait hoor! Ze lopen dan achter de vrouw gelijk een muilezel, bepakt en gezakt met dozen pampers, een babybedje (want er moet af en toe eens een weekendje genomen worden), maxicosi en een zak vol knuffels!:-D

TV-verslaafde 27 juli 2018 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8767598)
Maar dan toch een vijfde wiel dat goed meedraait hoor! Ze lopen dan achter de vrouw gelijk een muilezel, bepakt en gezakt met dozen pampers, een babybedje (want er moet af en toe eens een weekendje genomen worden), maxicosi en een zak vol knuffels!:-D

Ja; personeel moet werken, hé. En af en toe moet de muilezel vurige preken afsteken om de puntjes op i te zetten. De kunst van de preek moet de muilezel dan ook perfect onder de knie krijgen. :-D

djoebidoebidoe 27 juli 2018 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767414)

Bij een ietwat normale vrouw schiet haar "anti-slut-device" in werking: een ietwat "normale" vrouw neukt niet op de eerste date.

Voor zo'n situaties heb ik een goeie truuk gevonden!;-)

Meerdere dates op 1 avond: op vrijdagavond met 1 een eerste date, met een 2de een tweede date, op zaterdag met een 3de een derde date en met een vierde een eerste/tweede/derde date. Enfin, zo iets ongeveer.
De kans is groot dat er dat weekend geneukt gaat worden!:-D;-)

het weekend erna is er dan wel een afvaller/bijkomer zodat er vrijwel zeker opnieuw gescoord kan worden!:-P

Demper 27 juli 2018 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8767440)

Feministen en linkiewinkies moedigen vreemdgaan aan.
Het traditionele gezin moet kapot.

Demper 27 juli 2018 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8767670)
Voor zo'n situaties heb ik een goeie truuk gevonden!;-)

Meerdere dates op 1 avond: op vrijdagavond met 1 een eerste date, met een 2de een tweede date, op zaterdag met een 3de een derde date en met een vierde een eerste/tweede/derde date. Enfin, zo iets ongeveer.
De kans is groot dat er dat weekend geneukt gaat worden!:-D;-)

het weekend erna is er dan wel een afvaller/bijkomer zodat er vrijwel zeker opnieuw gescoord kan worden!:-P

Zolang ge er maar geen relatie mee begint of al te veel geld tegen smijt vind ik dat best oké.

Neuken en dumpen.

Henri1 27 juli 2018 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8765075)
https://www.hln.be/de-krant/-ik-heb-...n-ex~a7d87496/

Veel mannen moeten zich leren verdiepen in red pill theory.

Dit is een klassiek voorbeeld van een beta: de "perfecte echtgenoot" die ze voor haar kar kan spannen, waarvan ze kan profiteren op financieel vlak en natuurlijk om huishoudelijke taakjes te doen. De idioot die de kinderen van haar ex kan onderhouden.

Vrijen en neuken blijft ze echter doen met de alfa: haar ex.
Van die man krijgt ze goesting, niet van die slappe vod die lief is en onder haar sloef ligt en haar zin doet.

Veel mannen moeten hun beeld van vrouwen en relaties aanpassen want het is pijnlijk om aan te zien.

Indien er op de eerste date niet geneukt wordt volgt er geen tweede date.

Duidelijk demper ?

djoebidoebidoe 27 juli 2018 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767743)
Zolang ge er maar geen relatie mee begint of al te veel geld tegen smijt vind ik dat best oké.

Neuken en dumpen.

:magniet:
Er zijn nochtans ook leuke vrouwen bij hoor.
Heeft u al eens met een man de liefde bedreven? Zou dat niet iets voor u zijn?;-)

freespirit 27 juli 2018 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767414)

Enkele flesjes wijn en een lekker chocoladedessert helpen meestal ook wel :lol:

Thuleander 27 juli 2018 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8767741)
Feministen en linkiewinkies moedigen vreemdgaan aan.
Het traditionele gezin moet kapot.

Het recht op de hoer uithangen is het fundament van onze moderne Westerse Beschaving.

alice 28 juli 2018 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8767896)
Het recht op de hoer uithangen is het fundament van onze moderne Westerse Beschaving.

Amai, de club Neanderthalers is weer los, wanneer je dit hier leest!;-)

Vrouwen neuken, wanneer ze daar zin in hebben, net zoals mannen dit doen, erg he? Er gaan trouwens evengoed mannen vreemd dan vrouwen .
En net zoals mannen dit niet doen voor een glas bier, doen vrouwen het ook niet voor een dessert, en je partner dronken voeren om seks af te dwingen, echt?
Hoe zielig kun je zijn, denk dat je hier vooral de kerels hoort die amper aan de bak komen, mannen die goed liggen bij vrouwen hebben dit soort " meningen" niet nodig.

alice 28 juli 2018 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8767847)
:magniet:
Heeft u al eens met een man de liefde bedreven? Zou dat niet iets voor u zijn?;-)

Kijk, dat is nog eens goed advies!;-)

quercus 28 juli 2018 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8768061)
Kijk, dat is nog eens goed advies!;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht

Heeft u al eens met een man de liefde bedreven? Zou dat niet iets voor u zijn?
Als dat hier zo verder gaat zullen ze op de duur ons nog wijsmaken dat het een morele plicht is. :roll:

Xenophon 28 juli 2018 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8768064)
Als dat hier zo verder gaat zullen ze op de duur ons nog wijsmaken dat het een morele plicht is. :roll:

Zo heeft god het eigenlijk bedoelt in zijn ondoorgrondelijke opzet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be