![]() |
Citaat:
En hemden en zo. |
Citaat:
die hemdjes zijn zalig hé :oops: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ocharme die Antwerp supporters, velen van hen hebben zo'n tattoo. |
Citaat:
Citaat:
Het kan ook een teken van een geestelijke afwijking zijn, in beide gevallen blijft het een terechte beslissing. |
Citaat:
Citaat:
Ik ken nog mensen die een adelaar hebben staan, nooit gedacht dat dit allemaal nazi's waren. Misschien is het dan meer dan tijd dat de tattoeeurs een verbod krijgen van nog adelaars, arenden en pluimvee allerhande te zetten. Vermits dit een politiek misdrijf is in Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
Op de tram is geen plaats voor Nazi-wat-dan-ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Leeuwen en adelaars in gans Europa. |
Citaat:
"Only in Belgium" zeker? |
Citaat:
mijn gok ... die man gaat maandag in alle stilte terug aan t werk met excuses van de bedrijfsadvocaat van De Lijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Tijdens een tv-debat laten verstaan dat men de vrouwen alhier zou moeten behandelen zoals de moslims dat willen, nml gescheiden, dat is andere koek! Als sommigen nog lager gaan willen kruipen voor de moslims hebben ze seffens geen vel meer op hun buik! Wat sommige moslims over ons denken en zeggen, van geen belang uiteraard... |
Citaat:
had ondertussen ook een berichtje zien passeren over die Talaoui van De Lijn, vandaar mijn vergissing. met die advocaat van De Lijn zou in de rechtbank ook mee gelachen worden anders! ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be