Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dries Van Langenhove definitief verbannen van facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247237)

Anna List 15 februari 2019 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8938705)
Yep, 'k weet het weer, reclame voor Krefel, kijk straks maar eens net voor of net na blokken op één.

heb je geen yt link? :p

Hypochonder 15 februari 2019 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8938876)
Eigenlijk gaat het niet om Dries. Wel over de vraag in hoeverre FB vrije meningsuiting toelaat. Blijkbaar menen de beheerders van FB dat bepaalde meningen niet geuit mogen worden, ook al is er niets strafbaar aan die meningen. Een nogal kwalijke evolutie.

Maar iemand als Van Langenhove maakt het hen dan wel gemakkelijk door allerlei regels te overtreden.

Ik wens hem veel succes met zijn gerechtelijke stappen tegen FB want die lachen daar eens goed mee.

Hypochonder 15 februari 2019 07:18

Ik meen ook dat het mogelijk is om op FB niet toegelaten meningen te verkondigen tegen betaling (met advertenties). Een adverteerder die wekelijks enkele duizenden of tienduizenden Euro's spendeert aan advertising zullen ze echt niet snel bannen want bij FB telt er slechts één ding: geld.

Hoomer 15 februari 2019 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8939063)
Maar iemand als Van Langenhove maakt het hen dan wel gemakkelijk door allerlei regels te overtreden.

Ik wens hem veel succes met zijn gerechtelijke stappen tegen FB want die lachen daar eens goed mee.

Zuur, bedoel je toch, financieel niet te raken dat facebook gespuis, maar die linkse rukkers die den Dries terug moeten activeren die zullen zeker en vast zuur lachen. ;-)

Skobelev 15 februari 2019 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8939052)
heb je geen yt link? :p

seg, doe ook eens wat moeite hé. :-P

Nope, google kan niets vinden. :-(

Boduo 15 februari 2019 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8939068)
Zuur, bedoel je toch, financieel niet te raken dat facebook gespuis, maar die linkse rukkers die den Dries terug moeten activeren die zullen zeker en vast zuur lachen. ;-)

Dat facebook gespuis is financieel wél te raken !
Onlangs werd facebook veroordeeld door de EU.
Als ze niet betalen , zal de EU hen ferm ambeteren.

kojak 15 februari 2019 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8939043)
Lekker duimpje? ;-)
Facebook heeft duizenden mensen in dienst die dan weer ten dienste staan van de duizenden linkse idioten die de hele dag surfen en elke rechtse groep of pagina melden of elke zogenaamd racistische opmerking opblazen tot ongekende proporties.;-)

bron ?

:lol: ;)

fox 15 februari 2019 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8939006)
Ter info wat het reglement van FB betreft en de controle ervan, dat gebeurd volledig automatisch.
Drieske is dus weer aan het liegen als hij zegt dat hij geen verwittiging gekregen heeft.
De controle op een 2de account gebeurd oa via IP, je foto, je email, of de linken van je email naar anderen toe. (je contacten bvb)
En dat zit vrij goed in elkaar.
Inloggen via een Proxy, ze zien het.
FB heeft ook geen personeel die zich daar mee bezig houdt.
Of probeer maar eens contact op te nemen met FB.
Good luck ! ;)

Ik heb met FB hun voeten ook proberen te spelen via en anoniem account.
Gewoon om hun schending van de privacy wat aan te tonen en zelf eens te zien wat ze allemaal uitspookten met mijn 'fake' data.
Met als gevolg dat ik daar ook buiten lig.
Heb wel 2 verwittigingen gekregen.
Definitief is het echter niet bij mij, maar een foto van mij, dat krijgen ze niet.

Dat de EU daar niet verder op in gaat, ik bedoel nog verder, is me een raadsel.
Let wel, FB zegt wel wat ze vraagt, en jij moet ook eerst je toestemming geven, maar de meeste mensen lezen dat toch niet.
Zo vragen ze bvb je inlog gegevens van je email account.
Ze willen al je contacten hebben, maar ondertussen kunnen ze ook al je emails lezen.

Kan 't gaan ja !

En mensen geven daar hun akkoord voor... :roll:

Dom !

En Drieske, den armoezaaier wil FB voor het gerecht trekken omdat ze hem hebben buitengesmeten ? :silly:
Hij zal het deksel dik op zijne neus terug krijgen. :lol:

Tiens, hoe komen die aan het paswoord van mijn mailaccount?

fox 15 februari 2019 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8938620)
Tis een prive bedrijf die zijn diensten gratis aanbiedt, als ze u niet als klant willen, willen ze u niet als klant.

En zo een fascist als drieske...ik kan daar inkomen.

Ik vind dat grappig, die morele superioriteit waarmee je hier alles komt verkondigen, maar het tegelijk langs alle kanten toejuicht dat mensen waarmee je het niet eens bent, de mond worden gesnoerd.

patrickve 15 februari 2019 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8939006)
Ik heb met FB hun voeten ook proberen te spelen via en anoniem account.
Gewoon om hun schending van de privacy wat aan te tonen en zelf eens te zien wat ze allemaal uitspookten met mijn 'fake' data.
Met als gevolg dat ik daar ook buiten lig.

Dan zijt ge toch lomp geweest zulle :-D

Citaat:

Let wel, FB zegt wel wat ze vraagt, en jij moet ook eerst je toestemming geven, maar de meeste mensen lezen dat toch niet.
Zo vragen ze bvb je inlog gegevens van je email account.
Ze willen al je contacten hebben, maar ondertussen kunnen ze ook al je emails lezen.
Huh ?

Het moeilijkste is een telefoon nummer. Als je handig bent, zijn er trukken om daarrond te geraken. IP is geen probleem, je kan altijd naar een publieke wifi plek gaan.

patrickve 15 februari 2019 10:51

Het eenvoudige punt is dat als iemand die politieke discussies wil hebben en zijn standpunt verkondigen, hij natuurlijk beter geen reclame bureau haar product gebruikt, zoals FB er een is. Hij kan dat eventueel wel gebruiken, om mensen uit te nodigen op neutrale manier om naar zijn eigen sociaal netwerk te komen. Maar dat is het dan ongeveer.

TheFourHorsemen 15 februari 2019 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8938876)
Eigenlijk gaat het niet om Dries. Wel over de vraag in hoeverre FB vrije meningsuiting toelaat. Blijkbaar menen de beheerders van FB dat bepaalde meningen niet geuit mogen worden, ook al is er niets strafbaar aan die meningen. Een nogal kwalijke evolutie.

Recht op vrije meningsuiting heeft niets te maken met welke boodschappen privebedrijven al dan niet willen verspreiden.

Ik zou het een kwalijke evolutie vinden moest een overheid zich gaan bemoeien met wat Facebook al dan niet toelaat (tenzij het uiteraard gaat over strafbare feiten).

Als facebook vanaf morgen enkel nog flat earthers toelaat, is dat hun goed recht.

No Apologies 15 februari 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8939043)
Lekker duimpje? ;-)
Facebook heeft duizenden mensen in dienst die dan weer ten dienste staan van de duizenden linkse idioten die de hele dag surfen en elke rechtse groep of pagina melden of elke zogenaamd racistische opmerking opblazen tot ongekende proporties.;-)

Ik denk dat je gelijk hebt en dat bannen niet automatisch gebeurt met betrekking tot inhoud. Je moet gerapporteerd worden door iemand die problemen heeft met een bericht van jou. Personen die door heel veel mensen worden gevolgd lopen altijd het risico dat er een 'tegendraadse' tussen zit. Terwijl ik al grove racistische berichten heb gezien bij een persoon die nog nooit geband is. Het zal natuurlijk wel zo zijn dat zaken als dubbelaccounts automatisch kunnen ontdekt worden.

Xenophon 15 februari 2019 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8939197)
Ik denk dat je gelijk hebt en dat bannen niet automatisch gebeurt met betrekking tot inhoud. Je moet gerapporteerd worden door iemand die problemen heeft met een bericht van jou. Personen die door heel veel mensen worden gevolgd lopen altijd het risico dat er een 'tegendraadse' tussen zit. Terwijl ik al grove racistische berichten heb gezien bij een persoon die nog nooit geband is. Het zal natuurlijk wel zo zijn dat zaken als dubbelaccounts automatisch kunnen ontdekt worden.

Racisme is niet verboden.

Hoomer 15 februari 2019 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8939144)
bron ?

:lol: ;)

Speciaal voor de digibeten onder ons. ;-)

https://www.bruggelokaal.be/artikel/...count-wisselen

Is je Google krediet op? ;-)

Hoomer 15 februari 2019 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8939156)
Ik vind dat grappig, die morele superioriteit waarmee je hier alles komt verkondigen, maar het tegelijk langs alle kanten toejuicht dat mensen waarmee je het niet eens bent, de mond worden gesnoerd.

Linksen hebben altijd gelijk. ;-)

Vrijheideerst 15 februari 2019 13:20

Ik vind dat Facebook alle accounts van Johan De Mol, Dirk Lauwers, het VIAS en dergelijke moet verbieden.

Ik kan geen autohaters tolereren. :magniet:

Dadeemelee 15 februari 2019 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8938388)
Het is toegestaan om je mening te delen.

Maar enkel als je het eens bent met de gedachtenpolitie van de Europese Unie.

Van Langenhove verbannen op facebook

White trash verbannen van facebook. Who cares?

Zipper 15 februari 2019 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8939252)
White trash verbannen van facebook. Who cares?

terwijl brown trash ongemoeid wordt gelaten

Hoomer 15 februari 2019 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8939267)
terwijl brown trash ongemoeid wordt gelaten

Die mogen blijven omdat ze niet worden niet aangegeven door die racisme speurders, die zichzelf op die rapvideo's een ongeluk zitten te rukken.
Linkse rukkers of zijn het volksverraders?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be