![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens hem veel succes met zijn gerechtelijke stappen tegen FB want die lachen daar eens goed mee. |
Ik meen ook dat het mogelijk is om op FB niet toegelaten meningen te verkondigen tegen betaling (met advertenties). Een adverteerder die wekelijks enkele duizenden of tienduizenden Euro's spendeert aan advertising zullen ze echt niet snel bannen want bij FB telt er slechts één ding: geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nope, google kan niets vinden. :-( |
Citaat:
Onlangs werd facebook veroordeeld door de EU. Als ze niet betalen , zal de EU hen ferm ambeteren. |
Citaat:
:lol: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het moeilijkste is een telefoon nummer. Als je handig bent, zijn er trukken om daarrond te geraken. IP is geen probleem, je kan altijd naar een publieke wifi plek gaan. |
Het eenvoudige punt is dat als iemand die politieke discussies wil hebben en zijn standpunt verkondigen, hij natuurlijk beter geen reclame bureau haar product gebruikt, zoals FB er een is. Hij kan dat eventueel wel gebruiken, om mensen uit te nodigen op neutrale manier om naar zijn eigen sociaal netwerk te komen. Maar dat is het dan ongeveer.
|
Citaat:
Ik zou het een kwalijke evolutie vinden moest een overheid zich gaan bemoeien met wat Facebook al dan niet toelaat (tenzij het uiteraard gaat over strafbare feiten). Als facebook vanaf morgen enkel nog flat earthers toelaat, is dat hun goed recht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.bruggelokaal.be/artikel/...count-wisselen Is je Google krediet op? ;-) |
Citaat:
|
Ik vind dat Facebook alle accounts van Johan De Mol, Dirk Lauwers, het VIAS en dergelijke moet verbieden.
Ik kan geen autohaters tolereren. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Linkse rukkers of zijn het volksverraders? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be