Steben |
21 februari 2019 12:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
(Bericht 8943470)
dit is binnenland he Steben, geen k&k ...
Vlaanderen catapulteert zich eindelijk opnieuw naar de nucleaire wetenschappelijke wereldtop!
heb je daar geen inhoudelijke mening over? :(
|
tuurlijk wel. Ik ben altijd pro nuke geweest. De uittocht uit nucleaire energie was een lachwekkend susmiddel naar ecologisten. Want laat ons eerlijk zijn: ALS Agalev de enige oorzaak was voor dergelijke grote beslissing, krijgt groen vanaf nu altijd mijn stem. Alleen vanwege de impact... Maar neen dus, de uitstap is er gekomen omdat paars meeheulde. En dat was fout. Kernenergie afwegen moet je doen naar toekomstige mogelijkheden, niet het verleden. Kernenergie zwartmaken op basis van oude technologie is net hetzelfde als elke ecologist een jaren 60 hippie noemen. Gratuite is het woord.
Maar daarmee is nog niet bewezen dat de woordvoerders van pro en contra niet meer de jaren 60 hippies zijn en de jaren 60 nukies. Misschien is het tijd om grote kuis te houden in elke rang.
Dus schrijf maar op: ik ben nog steeds een voorstander van huwelijk tussen ecologie en kernenergie. Maar alles staat of valt met INVESTEREN. Maar gezien dat voor de mode van de dag typisch voor vieze sossen en werklozen is, vult de beeldbuis met jaren 60 hippies en scheuren-Tihanges. Lekker besparend!
Aan jullie de keuze: belastingen of poco-houtbriket-stoofkes. Zo uitgelegd zou je verschieten hoeveel hardwerkende navelstaarders de gadgetgroenen achterna lopen. De retoriek is goedkoop, maar iederen wil goedkoop.
|