Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Guinevere is so hot! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247295)

Xenophon 21 februari 2019 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8943470)
dit is binnenland he Steben, geen k&k ...

Vlaanderen catapulteert zich eindelijk opnieuw naar de nucleaire wetenschappelijke wereldtop!

heb je daar geen inhoudelijke mening over? :(

Jawel, dat is niet goed, Vlaanderen kan en mag niet op eigen benen staan.

Al zeker niet als het over energievoorziening en aanverwante topics gaat. [/Steben]

Steben 21 februari 2019 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8943470)
dit is binnenland he Steben, geen k&k ...

Vlaanderen catapulteert zich eindelijk opnieuw naar de nucleaire wetenschappelijke wereldtop!

heb je daar geen inhoudelijke mening over? :(

tuurlijk wel. Ik ben altijd pro nuke geweest. De uittocht uit nucleaire energie was een lachwekkend susmiddel naar ecologisten. Want laat ons eerlijk zijn: ALS Agalev de enige oorzaak was voor dergelijke grote beslissing, krijgt groen vanaf nu altijd mijn stem. Alleen vanwege de impact... Maar neen dus, de uitstap is er gekomen omdat paars meeheulde. En dat was fout. Kernenergie afwegen moet je doen naar toekomstige mogelijkheden, niet het verleden. Kernenergie zwartmaken op basis van oude technologie is net hetzelfde als elke ecologist een jaren 60 hippie noemen. Gratuite is het woord.

Maar daarmee is nog niet bewezen dat de woordvoerders van pro en contra niet meer de jaren 60 hippies zijn en de jaren 60 nukies. Misschien is het tijd om grote kuis te houden in elke rang.
Dus schrijf maar op: ik ben nog steeds een voorstander van huwelijk tussen ecologie en kernenergie. Maar alles staat of valt met INVESTEREN. Maar gezien dat voor de mode van de dag typisch voor vieze sossen en werklozen is, vult de beeldbuis met jaren 60 hippies en scheuren-Tihanges. Lekker besparend!
Aan jullie de keuze: belastingen of poco-houtbriket-stoofkes. Zo uitgelegd zou je verschieten hoeveel hardwerkende navelstaarders de gadgetgroenen achterna lopen. De retoriek is goedkoop, maar iederen wil goedkoop.

bembem 21 februari 2019 12:41

Reactor Guinevere...(ik dacht eerst dat het een grap was, maar het is echt) :rofl: :rofl:

Anna List 21 februari 2019 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8943607)
Reactor Guinevere...(ik dacht eerst dat het een grap was, maar het is echt) :rofl: :rofl:

dit is binnenland, geen k&k, gelieve inhoudelijk te reageren.

Anna List 21 februari 2019 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 8943588)
tuurlijk wel. Ik ben altijd pro nuke geweest. De uittocht uit nucleaire energie was een lachwekkend susmiddel naar ecologisten. Want laat ons eerlijk zijn: ALS Agalev de enige oorzaak was voor dergelijke grote beslissing, krijgt groen vanaf nu altijd mijn stem. Alleen vanwege de impact... Maar neen dus, de uitstap is er gekomen omdat paars meeheulde. En dat was fout. Kernenergie afwegen moet je doen naar toekomstige mogelijkheden, niet het verleden. Kernenergie zwartmaken op basis van oude technologie is net hetzelfde als elke ecologist een jaren 60 hippie noemen. Gratuite is het woord.

Maar daarmee is nog niet bewezen dat de woordvoerders van pro en contra niet meer de jaren 60 hippies zijn en de jaren 60 nukies. Misschien is het tijd om grote kuis te houden in elke rang.
Dus schrijf maar op: ik ben nog steeds een voorstander van huwelijk tussen ecologie en kernenergie. Maar alles staat of valt met INVESTEREN. Maar gezien dat voor de mode van de dag typisch voor vieze sossen en werklozen is, vult de beeldbuis met jaren 60 hippies en scheuren-Tihanges. Lekker besparend!
Aan jullie de keuze: belastingen of poco-houtbriket-stoofkes. Zo uitgelegd zou je verschieten hoeveel hardwerkende navelstaarders de gadgetgroenen achterna lopen. De retoriek is goedkoop, maar iederen wil goedkoop.

ok, maar ik schrijf het ook gewoon gaarne hoor :

:cheer: Guinevere is superhot! :cheer:

en stiekem hoort ze dat wel graag eens zeggen ook.

Guinevere 21 februari 2019 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8943661)
ok, maar ik schrijf het ook gewoon gaarne hoor :

:cheer: Guinevere is superhot! :cheer:

en stiekem hoort ze dat wel graag eens zeggen ook.

Ha ha ha ik zie deze draad nu pas. Leuke woordspeling, maar ik zie ook niet echt een werkbaar alternatief voor nucleaire energie. De wetenschap moet het natuurlijk wel verbeteren enz.

Als nog eerlijker mag zijn: wat het voornaamste is is dat mijn man me hot vindt. ;)

Steben 21 februari 2019 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8944168)
De wetenschap moet het natuurlijk wel verbeteren enz.

De overheid en dus iedereen moet dokken.
Zo gaat dat. Wetenschap is geen toverstokje.

Guinevere 21 februari 2019 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 8944173)
De overheid en dus iedereen moet dokken.
Zo gaat dat. Wetenschap is geen toverstokje.

Minder subsidies voor voetbal.

Anna List 21 februari 2019 21:12

Citaat:

Ha ha ha ik zie deze draad nu pas. Leuke woordspeling, maar ik zie ook niet echt een werkbaar alternatief voor nucleaire energie. De wetenschap moet het natuurlijk wel verbeteren enz.

Als nog eerlijker mag zijn: wat het voornaamste is is dat mijn man me hot vindt. ;)

;-)

bembem 21 februari 2019 21:13

Citaat:

Ik vind het ook bijzonder grappig. Kon het amper geloven toen ik het zag :rofl:

Steben 21 februari 2019 21:14

Tja Guinevere is dan ook de mythische vrouw van icoon Arthur he. Euhm..... En Lancelot....

bembem 21 februari 2019 21:15

Nu nog eentje op Fukushima en het is explosieve Guinevere :-D

Anna List 21 februari 2019 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 8944182)
Tja Guinevere is dan ook de mythische vrouw van icoon Arthur he. Euhm..... En Lancelot....

Gij slecht karakter.

:-P

Trouwens Arthur verwaarloosde haar eigenlijk wel echt he. :-D

bembem 21 februari 2019 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 8944182)

Alsof we dat niet wisten............

Eduard Khil 21 februari 2019 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8942704)
Ja, en de vlaming flipt al door als ze beginnen over een boskaart.

seffens moet hij zijn schone fermette afbreken :lol:

Xenophon 21 februari 2019 21:33

Citaat:

En?

Is dat zo?

Libro 21 februari 2019 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8942730)
Hij is wat fan van Stalin.

De jeugd hé...

Was hij het die alle lintbebouwing wil onteigenen en platgooien?

Xenophon 21 februari 2019 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8944225)
Was hij het die alle lintbebouwing wil onteigenen en platgooien?

Dat is Bourgeois.

Libro 21 februari 2019 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8944223)
seffens moet hij zijn schone fermette afbreken :lol:

Ze zouden beter die mottige bunkers en kubussen aanpakken.

Anna List 21 februari 2019 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8944224)
En?

Is dat zo?

Nee, dat is niet t voornaamste. ;-)

Voornaamste is dat Guinevere zichzelf hot vindt. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be