Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Klimaatspijbelaars zijn luieriken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247752)

XenApp 26 maart 2019 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8975052)
Ze is er vooral ingeslaagd dat zelf jij de klimaatagenda op permanente basis in de schijnwerpers zet.

Ik leid ook uit deze repliek af dat ze niks, nada, nul gepresteerd heeft buiten wat de aandachtshoer uigehangen.

DucDEnghien 26 maart 2019 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 8975055)
De wens is de vader van de gedachte. Helaas voor de klimaatfanatiekelingen.
Rationeel gezien is klimaat van niet veel belang in een land of gewest als het onze.

Je kan er anders niet over ophouden. Waarvoor dank.

daiwa 26 maart 2019 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 8975059)
Ik leid ook uit deze repliek af dat ze niks, nada, nul gepresteerd heeft buiten wat de aandachtshoer uigehangen.

Klopt !!

daiwa 26 maart 2019 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8975040)
Toch blijft het een goed idee.
.

Die kinderen weten niet beter, die doen wat hen opgedrongen wordt maar die ouders kan je er niet van beschuldigen dat ze rechtlijnig zijn.

BWarrior 26 maart 2019 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8975065)
Die kinderen weten niet beter, die doen wat hen opgedrongen wordt maar die ouders kan je er niet van beschuldigen dat ze rechtlijnig zijn.

Zouden ze ook al die klimaatwet gelezen hebben?

Nr.10 26 maart 2019 00:39

Citaat:

Meer waarschijnlijk is dat het thuis een discussieonderwerp is.

Daarentegen. Wat zeker opgedrongen wordt door externe krachten is de arbeidethos tot ziekmakend toe. Erin geslepen door de kapitalisten.

daiwa 26 maart 2019 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8975070)
Meer waarschijnlijk is dat het thuis een discussieonderwerp is.

Daarentegen. Wat zeker opgedrongen wordt door externe krachten is de arbeidethos tot ziekmakend toe. Erin geslepen door de kapitalisten.

Wat is er mis aan werken?
Werkdagen van 8 uur kende ik niet, ik klopte ontelbare overuren en dubbele shiften. Wat maakt dat ik nu van mijn financieel onbezorgde oude dag kan genieten.

Een vriend van mij daarentegen bezag dat anders, zo weinig mogelijk werken.
Wat maakt dat hij nu elke euro moet omdraaien om rond te komen.

Is dat beter dan?

eno2 26 maart 2019 01:21

Citaat:

Jij hebt nog geen lek aan wat kinderen zoals Greta al weten. Anuna misscchien ook, daar weet ik minderover.

Mambo 26 maart 2019 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8975052)
Ze is er vooral ingeslaagd dat zelf jij de klimaatagenda op permanente basis in de schijnwerpers zet.

Ze is er in geslaagd in de schijnwerpers te staan.

Wedden dat; ze gouverneur, burgemeester, minister, europarlementariër gaat worden ?

daiwa 26 maart 2019 04:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8975083)
Jij hebt nog geen lek aan wat kinderen zoals Greta al weten. Anuna misscchien ook, daar weet ik minderover.

Ik had het over die kinderen van 10-12 jaar die minder auto's willen maar wel met auto's naar school worden gebracht.

patrickve 26 maart 2019 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 8975049)
Zoals?

Heeft ze concrete oplossingen uitgewerkt?
Heeft ze landen als China, India, Bangladesh, Nigeria, Filipijnen, US, ... doen inzien dat ze wat minder moeten uitstoten?
Heeft ze een concreet plan de aarbol te ontvolken?
Heeft ze 'het' plan zodat we vanuit Belgie de globale klimaatsituatie kunnen verbeteren?

Ze heeft vooral de Brusselse horeca en blikkenindustrie geen windeieren gelegd me dunkt.

Voila. Het "bewust worden", het "in schijnwerpers zetten", het "thuis erover spreken" en dergelijke, leiden niet tot enig daadwerkelijk effect.

Er zijn maar twee oplossingen:
- gans de wereld gaat afzien van welvaart, ttz, gaat afzien van huisvesting, verzorging, hygiene, voeding, cultuur, vermaak, transport, ....
- we gaan de wereldbevolking decimeren

We kunnen daarover misschien thuis bewust worden, dat in de schijnwerpers zetten, dat in de grondwet opnemen en dergelijke meer.

patrickve 26 maart 2019 06:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8975089)
Ik had het over die kinderen van 10-12 jaar die minder auto's willen maar wel met auto's naar school worden gebracht.

Inderdaad. Ergens hebben ze gelijk: ze willen minder ANDERMANS auto's. Zo los je inderdaad het vraagstuk op: ervoor zorgen dat anderen er niet zijn, of geen CO2 uitstoten. Dat is met alles zo, trouwens.

patrickve 26 maart 2019 06:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8975040)
Toch blijft het een goed idee.
Goedkopere elektrische auto's ook.

Inderdaad. Er moet een grondwetartikel komen dat zegt dat enkel klimaatsactivisten auto's mogen hebben ; liefst electrische auto's die opgeladen worden met stroom uit een groene gascentrale, die de gesloten kerncentrales moet vervangen.

Skobelev 26 maart 2019 09:16

Citaat:

Zouden ze weten wat pedofielen zijn?

Garry 26 maart 2019 09:32

???[/quote]
Ik wil ze de kost niet geven die regelmatig over en weer naar Milaan of Londen vliegen om te gaan shoppen hoor.

https://www.cityspotters.com/italie/...elen-in-milaan

En ongetwijfeld zitten er onder al die spijbelaars ook een heel deel tussen waarvan de ouders dit soort vluchten op regelmatige tijdstippen maken. En die ouders maken ook te pas en te onpas gebruik van hun auto/'s, en die spijbelaars zelf laten er zich ook maar al te graag mee naar hun school of sport activiteiten voeren of naar de disco, vooral als het iets of wat minder goed weer is.

En wanneer er morgen weer maar eens een nieuwe GSM op de markt komt zijn het niet de mensen zoals ik die als eerste in de rij staan om die te gaan halen hoor maar wel dat soort schooljong.

En de schoenen die ik verleden jaar gekocht heb worden door mij nog dagelijks gebruikt, wij zijn niet zoals zij dat de schoenen van twee maand geleden weg moeten omdat ze niet meer in de mode zijn of omdat vriendje of vriendinnetje x of y er andere heeft gekregen.

Boduo 26 maart 2019 10:27

Citaat:

Op 15 maart had ik een kort gesprek met Kyra: dat is een jonge volwassen vrouw. Ze wéét wat ze zegt en ze weet dat héél goed. Anuna stond erbij & ik zag haar instemmend knikken.Dat is ook een volwassen jonge vrouw.
Je mag ze niet onderschatten !
Twee toffe mensen !!!

:cheer::cheer::cheer::cheer:

patrickve 26 maart 2019 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8975214)
Op 15 maart had ik een kort gesprek met Kyra: dat is een jonge volwassen vrouw.

Als ze akkoord zijn met U, dan snappen ze dus ook niet veel he :-D

Boduo 26 maart 2019 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8975218)
Als ze akkoord zijn met U, dan snappen ze dus ook niet veel he :-D

Het was omgekeerd: ik was volledig akkoord met hen.
Twee toffe madammen !

:cheer::cheer::cheer:

patrickve 26 maart 2019 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8975248)
Het was omgekeerd: ik was volledig akkoord met hen.
Twee toffe madammen !

:cheer::cheer::cheer:

Twee toffe madammen die voor het uitroeien van de wereldbevolking zijn dus.

Mambo 26 maart 2019 11:20

Ik denk dat men in deze problematiek best eens nagaat hoe leraars op scholen zijn geraakt.
Welke steun uit welke partij ze hebben of welke partijkaart aan hun kraag hangt.

En waarom.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be