![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarentegen. Wat zeker opgedrongen wordt door externe krachten is de arbeidethos tot ziekmakend toe. Erin geslepen door de kapitalisten. |
Citaat:
Werkdagen van 8 uur kende ik niet, ik klopte ontelbare overuren en dubbele shiften. Wat maakt dat ik nu van mijn financieel onbezorgde oude dag kan genieten. Een vriend van mij daarentegen bezag dat anders, zo weinig mogelijk werken. Wat maakt dat hij nu elke euro moet omdraaien om rond te komen. Is dat beter dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat; ze gouverneur, burgemeester, minister, europarlementariër gaat worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn maar twee oplossingen: - gans de wereld gaat afzien van welvaart, ttz, gaat afzien van huisvesting, verzorging, hygiene, voeding, cultuur, vermaak, transport, .... - we gaan de wereldbevolking decimeren We kunnen daarover misschien thuis bewust worden, dat in de schijnwerpers zetten, dat in de grondwet opnemen en dergelijke meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
???[/quote]
Ik wil ze de kost niet geven die regelmatig over en weer naar Milaan of Londen vliegen om te gaan shoppen hoor. https://www.cityspotters.com/italie/...elen-in-milaan En ongetwijfeld zitten er onder al die spijbelaars ook een heel deel tussen waarvan de ouders dit soort vluchten op regelmatige tijdstippen maken. En die ouders maken ook te pas en te onpas gebruik van hun auto/'s, en die spijbelaars zelf laten er zich ook maar al te graag mee naar hun school of sport activiteiten voeren of naar de disco, vooral als het iets of wat minder goed weer is. En wanneer er morgen weer maar eens een nieuwe GSM op de markt komt zijn het niet de mensen zoals ik die als eerste in de rij staan om die te gaan halen hoor maar wel dat soort schooljong. En de schoenen die ik verleden jaar gekocht heb worden door mij nog dagelijks gebruikt, wij zijn niet zoals zij dat de schoenen van twee maand geleden weg moeten omdat ze niet meer in de mode zijn of omdat vriendje of vriendinnetje x of y er andere heeft gekregen. |
Citaat:
Je mag ze niet onderschatten ! Twee toffe mensen !!! :cheer::cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Twee toffe madammen ! :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Ik denk dat men in deze problematiek best eens nagaat hoe leraars op scholen zijn geraakt.
Welke steun uit welke partij ze hebben of welke partijkaart aan hun kraag hangt. En waarom. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be