![]() |
Citaat:
Daarna kan het wel allicht. Met de kracht van de burger die gekozen had. |
Citaat:
|
Het privacy aspect van een 'slimme tax' is erger dan een 'platte tax'
|
Citaat:
|
Citaat:
Een makkelijke manier om het toch in te voeren? Na de verkiezingen nieuw studietje laten uitvoeren, toeteren dat je nu wél helemaal overtuigd bent, en bingo. Neen, dat verhaal van "nu niet overtuigd" overtuigt mij voor geen meter. Dit is gewoon damage control. Neen, ik stem Vlaams Belang voor federaal en Vlaams. Voor Europa denk ik dat ik wel N-VA ga stemmen, ik zou Catalonië willen steunen. Direct kan dat niet, want ERC komt hier niet op. Dus eens gekeken in welke Europese fracties ERC en de partij van Puigdemont zitten. Die van ERC zitten in dezelfde fractie als N-VA, en die van Puigdemont in de ALDE, maar daar zie je dat die fractie niet echt meesympathiseert met die onafhankelijkheidsgezinden. Dus hier toch maar N-VA, tenzij iemand een beter idee heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een manier waarop een Overheid die problemen gecreëerd heeft (lintbebouwing), en zelf weigert haar verantwoordelijkheid te nemen (Openbaar Vervoer is géén alternatief voor de meeste Vlamingen, en dat is nu eenmaal de verantwoordelijkheid van de Overheid), de werkende bevolking daarvoor doet opdraaien.
En als u dat iedere maand 100€ kost, dan is dat alsof ze uw loon met 200€ bruto verlaagd hebben. Je zult maar een laag loontje hebben of part time werken. Je zult maar aan de eisen van de RVA voldaan hebben dat je tot 50 of meer kilometer van je deur werk moet zoeken, om dan iedere dag de rekening gepresenteerd te krijgen... Je zult maar die uitzondering zijn, die Waal die toch in Vlaanderen komt werken. "Welkom in Vlaanderen, uw rekening begint al direct te lopen..." |
De haven van Antwerpen, daar zitten de vervuilers.
|
Citaat:
Verder, ik las ergens over een app om te downloaden, zodat ze u kunnen volgen in de wagen om u te belasten. Ik blij natuurlijk, want ik heb niet eens internet op mijn gsm. Ze zullen me dan een gratis abonnement moeten geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
De auto is je vrijheid maar ik zou wel eens willen weten wat die vrijheid kost per km en wat de staat er op verdient? BTW op aankoop, BIV, BTW en taksen op branstof en verzekering, BTW op alles rond de auto zoals onderhoud, ik denk dat we raar opkijken. |
Citaat:
'Tis wel nen goeie. |
Citaat:
De bocht die hij nu maakt is maar tijdelijk tot na de verkiezingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be