![]() |
Citaat:
Op de BRT had je toen nog dat wit vierkantje op het scherm, om de mensen te waarschuwen dat er een stukje blote borst getoond kon worden, zodat ze de kinderen snel in bed konden steken voordat die het zagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat, en samen met mijn pa de afleveringen van Tatort op de Duitse TV kijken wsl ... :-P |
"Opvallend, bij Walen komt migratie slechts op plaats vijf. Zij vonden werkgelegenheid het belangrijkste motief (36,8 procent)". <socissenvolk-modus:> "Kan niet, het zijn hangmatters"</socissenvolk-modus:>.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom heeft Vlaanderen Polen en Roemenen nodig en niet eigen Walen eerst? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De verschillen tussen de Walen en de Vlamingen zijn nagenoeg onbestaand.
Om in leven te blijven eet een Waal, de Vlaming ook; Om zich voort te planten bedrijft de Waal de liefde, de Vlaming ook; Om te rusten slaapt de Waal, de Vlaming ook; De Waal spreekt een onverstaanbare taal, de Vlaming ook; De Waal rijdt rechts op de weg, de Vlaming ook; De Waal is gul en vrijgevend, de Vlaming ook; Als de Waal geld leent, betaalt hij dit zodra mogelijk terug, de Vlaming ook; Op naar een volkomen unitair land! |
Citaat:
Ze willen meer geld. Maar de Walen willen meer Vlaams geld krijgen . en de Vlamingen willen hun Vlaams geld behouden.:-) |
Citaat:
Gaan we die partijen laten fuseren tot één partij? Begrijp je wat ik bedoel? Dat ik beleefd wil blijven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be