![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'What a wonderful world' :-P |
Citaat:
Het begrip mag een andere naam krijgen. Maar de hindernissen van 27 mei, vooral de onderlinge politieke verhoudingen, zijn nog dezelfde hoor. Met dat kleine verschil dat niemand zegt rekening houdt met peilingen, maar er toch naar handelt. |
Citaat:
Maar ik ben benieuwd wat de partijslaven zullen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk spreek je ook eens over de essentie. Het beleid wordt dus socialer? Eerst zien en dan geloven. In een recente discussie die ik had met een zelfstandige maakte deze zich kwaad toen ik zegde dat een intrest van minimum 4 % gerechtvaardigd was om de hoge inflatie te compenseren op gelden waarvoor veel mensen heel hard gewerkt en gespaard hadden. Dus meneerke maakte zich druk. Dat hij met geleend geld; het andere zit in het buitenland: zijn bedrijfsstock bijna vertiendubbeld had zegde hij er niet bij. Dat behoort tot de privacy. Ondertussen drukt Europa wel gratis geld bij. Dat hebben ze geleerd van Hitler. Met één ton DM kon je uiteindelijk misschien nog een brood kopen. Gelukkig was er nog de zee. Ware er geen haringen geweest dan lag half België op of in de composthoop. Maar de mier is wel de dupe. De appeltjes voor de dorst zijn aan het rotten. Geen probleem! Maar het volk begint te beseffen voor wat de appeltjes gebruikt worden. :evil: |
Citaat:
Zulke toespraken hebben geen enkel nut meer NA zijn verkiezing, in tegendeel. Dan zou hij in zijn eigen voet zitten te schieten. Die retoriek is functioneel zolang de voorzittersstoel nog niet verkozen was. (de militanten smullen daarvan, en de concurrentie op zijn linkerflank kan hem niet couilloneren dat hij met n-va praat) Maar nu zit Magnette in een andere realiteit. Nu gaan de federale coalitiegesprekken op tempo komen. (ik gok erop dat men niet gaat wachten tot de tsjeven hun nieuwe voorzitter hebben) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan maken ze me uit dat ik altijd maar hetzelfde zegt... Zoals de Islam zich nooit zal aanpassen, zo zal de francofonie zich nooit aanpassen of ze moet ertoe gedwongen worden en zo kennen we het huidige la Belgique toch niet... Dus stoppen met dat gedrocht... |
Citaat:
|
Citaat:
En onze officiële Vlaamse media is de eerste om dat in de kop van de Vlamingen te persen... |
Citaat:
Al eens aan gedacht om eens een andere plaat op te zetten? ge kunt zelfs uw vlaams nationalistische geloofsgenoten niet overtuigen van uw 'grote francofonie' gejank . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be