![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen Oijlsteneir maar ik heb er toch kop in. :-D |
Goed zo!
Wij lachen met alles. Ook met joden, ook met Unesco. |
Citaat:
Daarom dat ik het beter vond als ze zich combatiever opgesteld hadden. |
Citaat:
|
Wat een zever!
Als er iemand zich niet de kaas van zijn brood laat pakken dan is het een Oijlsteneir. Dat heeft de burgemeester met verve bewezen! |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: wat bijgelezen, ze verwachten blijkbaar een negatieve uitspraak en namen vlucht vooruit. Ik zou die uitspraak afgewacht hebben en als Aalst geschrapt zou zijn het als een geuzentitel interpreteren. |
Citaat:
Het ergste is dat Aalst dat nooit nodig heeft gehad, dat heeft nooit 1 toerist gelokt. |
Feitelijk een schitterende reactie die doet denken aan de beroemde quote van Groucho Marx:“I don’t want to belong to any club that would accept me as one of its members.”
Volgend jaar steken ze in Aalst de draak met Unesco ( het champagne clubje dat reist in first class en verblijft in 5 sterren hotels) en nog eens met de joden, de echte zullen hen dit niet kwalijk nemen. En er zal nog meer volk op afkomen en internationale interesse zijn. Niet mijn ding maar vroeger was er tenminste de vrijheid van een hofnar die met de koning de draak kon steken. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen die zelfde carnaval wagen verleden jaar uitreed voor een andere carnaval vereniging met een héél andere setting,dezelfde hoofden mét neuzen ,doch het geheel was arabisch aangekleed.... Maar toen werd de joodse lange tenen brigade niet op de humoristische korrel genomen...:roll::roll: |
Citaat:
Hun invloed is zodanig groot dat het UNHRC meer veroordelingen aan Israël gegeven heeft dan aan de rest van de wereld. https://unwatch.org/un-israel-key-statistics/ ![]() https://www.reddit.com/r/Israel/comm..._human_rights/ ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom de Calimero gaan uithangen en de handdoek in de ring gooien? Toon wat lef, zowat alle Vlamingen staan achter Aalst in deze zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie ze trouwens niet "de Calimero uithangen". Gewoon schouders ophalen en doorgaan. :-) |
Citaat:
Den dozje heeft de échte calimero's een poepje laten ruiken. De Joden EN Unesco. Ook als staan zowat alle Vlamingen achter Aalst, dan nog zie ik JOU nooit of vanzeleven ingaan tegen "gevestigde orden", die niets liever willen dan onze vrijheden aan banden leggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be