![]() |
Citaat:
Citaat:
Een beetje zoals de NSV betogingen in Leuven in de tijd, dat was ook altijd vechtpartij met de linksen die dan tegen kwamen betogen. |
Citaat:
Wat Vlamingen hier stoort, is dat die Franstaligen zich geen vragen tegenover het Vlaams-Nationalisme stellen. J |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D Op den duur dierf het Koningshuis de bezoeken aan Antwerpen niet meer aankondigen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat in het verleden trouwens eens meegemaakt met die NSV betogingen in Leuven. Ik passeerde langs de bondgenoten en kwam die linkse rakkers tegen. Stenen werden uit de grond gehaald, verkeersborden werden door ramen gekegeld enz... lekker verdraagzaam die mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder het nazisme en communisme gebruikte men dezelfde tactieken |
Citaat:
just gelijk in Leuven. ik denk dan weer dat het nog elke keer pikt die boodschap. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
het was dan ook altijd zeer aangenaam om te zien hoe het links langharig werkschuw crapuul door de Rijkswacht netjes afgevoerd werd. in Brussel was het wel een ander verhaal, die betoging VB was toegestaan, alleen kreeg de politie de opdracht om het waterkanon erop in te zetten en nadien iedereen die nat aan het station kwam ook nog eens op te pakken. zoals agenten voor de camera verklaarden, en zelfs de politievakbond achteraf ook verklaarde, was dit politiek vooringenomen actie door de politie, in opdracht van het stadsbestuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be