werkman |
7 december 2019 22:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal
(Bericht 9189919)
Een beetje meer begrip voor Panda is geboden. Hij lijdt nu eenmaal aan het "braune Stiefel und braune Bataillonen marchieren wieder"-complex. Volgens wetenschappelijk onderzoek is vastgesteld dat dit complex het meest voorkomt bij de kinderen van de collaboratie (WO II), die hetgeen in de familie toen gebeurde proberen te verdringen. Het is een soort negationisme en schuld-masochisme, dat hen aanzet hetgeen zij zelf ervaren, bij anderen waar te nemen. Panda heeft, naar eigen zeggen, een VB-huisarts. Psychologen zien daar een masochistisch trekje in. Enfin, hulp zal uiteindelijk nodig blijken.
|
Panda heeft niks complex. Hij is een berekend koudbloedig dier.
Ik heb hem leren kennen toen ik nog maar één dag op dit forum was.
Enige empathie kent hij niet. Beleefdheid evenmin. En degenen die niet denken zoals hij probeert hij met naam en toenaam met smadelijke leugens te belasten. Goed. Hij is zoals hij is. Maar ik kan zijn partij absoluut niet meer steunen. Zolang ze hem laten los lopen en met hun vaandel zwaaien weet ik dat er van hen ook nooit iets te verwachten valt dat ook denkt aan enig recht voor de gewone man. Feitelijk begrijp ik het niet. Het is een dikke vettige braakbal en dat mag zich zo blijven gedragen. Als de partij hem niet buiten zwiert zal het hen nog veel kiezers kosten.
Ik verdenk hem zelfs van een speciale opdracht. Maar zo zitten er nog op dit forum die de partij waarvoor ze zogezegd vechten saboteren.
Reageren is dan mijn visie. En als de partij niet mee wilt smeet ik destijds de hele partij buiten. De simpelste oplossing om van veel ellende gespaard te blijven dacht ik. Maar de rovers van Ali Baba kennen hun broeders-bendeleden en dus worden er anderen gestuurd om buiten het zicht te kunnen blijven.
De werkwijze van de maffia heeft zich genesteld in dit land tot hun omerta toe. En natuurlijk is degene die een schot lost nooit de opdrachtgever. Maar ik ben dit forum kotsbeu. Niks is nog wat er geveinsd wordt. :evil:
|