![]() |
Citaat:
|
Ik denk dat ik tot een absolute minderheid behoort inzake telefoons. Ik gebruik het zo weinig mogelijk. Naar dat kleine schermje turen krijg ik nml brandende ogen van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
https://m.standaard.be/cnt/dmf202001...=3402437416340
Crevits roept collega’s Vlaamse regering op niet langer openlijk te ruziën: 'Bel elkaar gewoon'. :lol: |
Citaat:
Kon hij rechtstreeks contact houden met zijn gelovigen zonder gebruik te moeten maken van zogezegde profeten. |
Citaat:
|
Citaat:
daar zijn we nog niet uit. ;-) |
Citaat:
|
Tijdens een maaltijd, volgens de etiquette, waar moet je je smartphone eigenlijk leggen: links of rechts van je bord?
|
Citaat:
Nooit in een echt saloon geweest zekers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de PC is het al niet veel beter. Als hij met Kerstmis e-cards wil versturen via Seniorennet trekt hij mij aan mijn mouw: "Ja, gij doet dat allemaal rapper en ik heb geen tijd om dat te leren, ik speel liever spellekes (patience) op de computer." :-) |
Citaat:
Hebt u het boek ooit gelezen? Het is een aanrader. Louis Couperus was een begenadigd schrijver. Ik weet niet of er zich nu nog mensen wagen aan een kanjer als "De boeken der kleine zielen" maar ik heb ervan genoten. |
Citaat:
|
Wat helemaal ergerlijk is zijn die kwieten die parkeerplaatsen nodeloos bezet houden omdat ze eerst nog wat op hun foontje moeten tokkelen. Mijn vrouw heeft al meermaals aangeboden om mij een smartphone cadeau te doen voor mijn verjaardag of kerst maar ik heb dat pertinent geweigerd.
|
De profeet had geen smartphone.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be