![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jamaar, dat zijn verrekte duivels he! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is vergelijkbaar met Pakistan. De enige nationale eenheid die men daar heeft, is hun haat voor India. Een afzonderlijke Pakistaanse identiteit bestaat niet, die bestaat enkel maar door hun haat voor India. Wat ik echter niet begrijp is waarom sommige Vlaams-nationalisten die afkeer ook hebben. Besmet door het Belgicisme vermoed ik. |
Citaat:
Zeker economisch, met de Wereldhavens Rotterdam en Antwerpen. |
Voor mij geen fusie met nederland. als we van het waalse juk verlost zijn gaan we toch geen ander juk op onze nek nemen zijn. nederlanders zijn dermate dominant dat ze ons hun model gaan opdringen. Neen laat vlaanderen maar lekker zelf onafhankelijk zijn...we zijn economisch sterk genoeg om alleen door het leven te gaan. Samenwerking met onze buurlanden?? jazeker, waarom niet....wij kopen bij hun, zij kopen bij ons, andere samenwerkingen ?? jazeker, politie brandweer, defensie....samenwerkingen zijn kostenbesparend en kunnen de kwailiteit naar een hoger niveau tillen door uitwisselingen van kennis, ervaring.........maar nederlander worden, neen, bedankt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard flauw en stereotiep. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou elk verschil ineens moeten verdwijnen? Heeft men in Duitsland of Frankrijk geen regionale verschillen? Nederland is bovendien meer dan enkel Noord- en Zuid-Holland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Hollanders vragen dan gewoonlijk, als ze hier in België ergens frieten gaan eten daar nog een Coca-Cola light bij. Welk kieke drinkt er nu een Coca Cola light bij een vettige friet? |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be