Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Erbarmelijk niveau discussies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251578)

Zucht 11 januari 2020 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221358)
Ok, we doen het!

Een discussie over het Marrakech pact van Theo Francken en Jan Jambon en het andere pact.

Ik wil ook echt het fijne ervan weten, dus maak maar een topic en toon de informatie. Als blijkt dat ik op het verkeerde spoor zat, dan ben ik er alleen maar wijzer door geworden.
Maar geen gezever of getrol he, dus concrete data.

Dadeemelee 11 januari 2020 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9221365)
Ik wil ook echt het fijne ervan weten, dus maak maar een topic en toon de informatie. Als blijkt dat ik op het verkeerde spoor zat, dan ben ik er alleen maar wijzer door geworden.
Maar geen gezever of getrol he, dus concrete data.

No problemo, we doen het. Dit weekend niet, ik wil het serieus doen.

Zucht 11 januari 2020 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221374)
No problemo, we doen het. Dit weekend niet, ik wil het serieus doen.

Neem je tijd, er is een leven buiten het forum. Het belangrijkste is om normaal te discussiëren op basis van informatie tot onze beschikking, die uiteraard onvolledig is. Maar met meerderen kan het plaatje vollediger worden.

Dadeemelee 11 januari 2020 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9221384)
Neem je tijd, er is een leven buiten het forum. Het belangrijkste is om normaal te discussiëren op basis van informatie tot onze beschikking, die uiteraard onvolledig is. Maar met meerderen kan het plaatje vollediger worden.

Zo is het ik maak in de loop van volgende week een topic met de correcte teksten. Ga ik wel moeten opzoeken om juist te zijn.

Elio di Supo 11 januari 2020 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221282)
Het is waarschijnlijk het collectief bewustzijn van de Vlaams Nationalisten dat maakt dat zij altijd dezelfde dabatfiches aframmelen.

Of misschien zijn het Vlaams Nationalistische engelen de De Boodschap naar de discipelen overbrengen. ;-)

Troost je met de idee dat je bij de goei hoort.

De gemuilkorfde 12 januari 2020 01:20

Ik zal dan waarschijnlijk een van de enige Vlaamsnationalisten zijn die niet over debatfiches beschikt, als ik sommigen hier moet geloven.

Het lage niveau komt vaak van de klagers over dat lage niveau.
Zo was er daar een belgicist die zich ging deemoedig excuseren als Bart Dewever geen (in)formateur ging worden, toen hij zag dat hij ongelijk ging krijgen, werd het natuurlijk overdovend stil.

Ik zie ook heel vaak dat mensen ook bij het voorleggen van punten die de stelling bewijzen, gewoon dat bewijs negeren, en hetzelfde blijven beweren.
En er is veel N-VA en VB bashing, om nog maar te zwijgen van het voortdurend weer tot leven wekken van Adolf Hitler, de jaren '30, etc.
En er zijn er die altijd maar hetzelfde riedeltje herhalen, zonder andere argumentatie dan dat zij dat zo vinden.
Het holderdebolder verhaal bijv., amusement voor kleuters, met het bijbehorende "punten geven" aan andere forumleden, liefst met een hoop kleurtjes erbij.

Hypochonder 12 januari 2020 07:21

Huyliehuyliehuylie, het is hier niet goed op dit forum want dit en dat...

Awel, pakt uw boeltje en kom hier niet meer terug, niemand zal u missen, niemand zal naar u vragen en als het bericht komt dat u bent overleden zal men u zelfs na lang nadenken niet herinneren, de schouders ophalen en verder doen met wat men op dat moment ook bezig was.

Garry 12 januari 2020 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9221074)
Vraagt de koning van de oneliners zich af:

Een greep uit recente berichten van u. Niet speciaal gezocht trouwens: gewoon de lijst bekeken:

Eenieder schrijft hier wat hij wil hé en dat is maar goed ook. Als dat al n iet meer zou mogen. We worden al genoeg beknot.

De schoofzak 12 januari 2020 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9221027)
Waarom ligt het niveau van de debatten hier eigenlijk zo laag?

Ik lees vooral veel persoonlijke aanvallen, scheldtirades, gratuite beweringen, kwetsende oneliners... Dat geldt zowel voor ‘links’ als voor ‘rechts’. Stellingen worden amper of niet onderbouwd, er wordt niet geargumenteerd maar gescholden. Er is racisme, seksisme, pestgedrag.

Verklaringen?

Een verklaring heb ik niet, maar je draad bewijst zichzelf wel.

Boduo 12 januari 2020 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221154)
De mentale achterstand van Vlaams Nationalisten. :twisted:

Ook bij véél anderen.

Boduo 12 januari 2020 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221322)
Dat is een NVA debatfiche die je hier uitspeelt. Woordspelletjes. Tomato tomato. Dat is waar onze politiek naartoe gaat.

Hetzelfde met huizen van 80,000 euro. Woordspelletjes.

En je weet het heel goed. ;-)

Maar ik wil best eens met jou bespreken wat Jan Jambon en Theo Francken in Marrakech goedgekeurd hebben. 8-)

marrakech is VVT.

Den Duisteren Duikboot 12 januari 2020 11:20

Citaat:

Ik lees vooral veel persoonlijke aanvallen, scheldtirades, gratuite beweringen, kwetsende oneliners... Dat geldt zowel voor ‘links’ als voor ‘rechts’. Stellingen worden amper of niet onderbouwd, er wordt niet geargumenteerd maar gescholden. Er is racisme, seksisme, pestgedrag.

Verklaringen?

Ik vrees: omdat dit een forum is als elk ander.

Vrijheideerst 12 januari 2020 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221154)
De mentale achterstand van Vlaams Nationalisten. :twisted:

Kunt ge ook iets anders dan persoonlijk aanvallen, Dademel?

RASPOUTINE 12 januari 2020 12:01

Citaat:

Verklaringen?

2

RASPOUTINE 12 januari 2020 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9221063)
Ik zie ook mensen die

- Niet willen antwoorden op lastige vragen
- Een land weer unitair willen maken dat zelf uit separatisme is ontstaan
- Afwisselend komen posten als de ander het te moeilijk krijgt

En dit is geen Binnenland, maar k&k, Brunovits.

2

RASPOUTINE 12 januari 2020 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9221093)
Misschien omdat er bepaalde mensen niet begrijpen wat de tegenpartij schrijft.

Ik had eerst willen schrijven "moedwillig niet begrijpen", maar zo slim schat ik ze niet in.

Inderdaad sommigen bezoekers doen alsof het niet te lezen is of te lang is.

Nochtans is een synthese geen probleem voor slimme mensen:lol::lol:

Den Duisteren Duikboot 12 januari 2020 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9221076)
Dat komt omdat het zo goed gaat in het belziekske. Belgique is een democratie, doet het prima, heeft geen schulden, en zelfs de Belgische politici hebben mekaar innig lief. Je voelt dat toch?
Nu nog een regering en er is geen reden meer voor scheldtiraden, gratuite beweringen, racisme, seksisme en pestgedrag.
We zijn één Belgische volk. In eendracht sterk. Pour toujours mon amour!
Voor vvorst, voor vrijheid en voor recht!

Deze reactie vat één en ander goed samen. Te veel forummers die verworden zijn tot dram-automaten.

Eduard Khil 12 januari 2020 12:08

https://forum.politics.be/showthread.php?t=251595

dit is een perfect voorbeeld van zo'n gestarte thread op laag niveau: moedwillig info achterhouden, één korte zin quoten uit de context en dan gewoon drammigere praat afsteken. Vervolgens gewoon de uitgebreidere info en quotes gewoon negeren.
Typisch ubertrollengedrag :lol:

Den Duisteren Duikboot 12 januari 2020 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9221257)
Ik vind dit ook. En velen met u en met mij, vrees ik. Heel wat posters haken af. Vele discussies eindigen in scheldpartijen en aanvallen ad personam.

En nu haak ik ook een tijdje af. Welterusten.

Jammer. Ik kan je bijdragen meestal wel waarderen. Enfin, het hangt een beetje van het onderwerp af bij jou. ;-)

Den Duisteren Duikboot 12 januari 2020 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9221277)
De grootste fout die je op dit forum kan maken is om te proberen een rationele discussie te voeren.

Spijtig genoeg. :-(

Ligt eraan. Als ik jou negeer lukt het beter. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be