![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over een 16 jarig meisje. Een meisje dat voor haar hele leven getekend is. Ik zal uw bijdrage driehoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar u dit goedkeurt, schat ik u lager in dan de meest extreme Vlaams Belanger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bon & nu back on topic please.
|
Citaat:
Akkoord, want u leest wat er niet staat. Als die kut die van jou dochter zou zijn zou ik er mij niet erg druk om maken gezien jij je er ook niet druk om zou maken zo te zien.. De nuancering liet je bewust weg. |
Citaat:
Onmiddellijk terugsturen. Theo Francken opnieuw aan het werk zetten. |
Citaat:
|
Ik herinner me nog een tijd toen het land in rep en roer stond toen het over minderjarigen ging die opgesloten werden in kelders om te verkrachten...
Nu moet ge al bekan gaan zoeken om het artikel te vinden. |
Brussel waar en meerderheid van politieke klasse de islam vertegenwoordigd heeft van huis uit wellicht geen probleem met slavenhandel.
|
Citaat:
Terugsturen of onder de guillotine? :? Gaan dat meisje, meisjes dat ooit nog kunnen verwerken wat zij meegemaakt hebben. Misschien hebben zij er op een bepaald punt wel zelf een beetje de fout in met teveel geloof te hechten aan de 'loverboys' hun mooie verhaaltjes via FB/Twitter/Chatboxen/andere kanalen? [b][u]"Look out girls or life wil never be the same." |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in ons land gaat men ze bepamperen. Oh! ja, ik zou die hun klantenbestand eens graag zien, misschien staan er wel 'grote' namen bij???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be