LA'er |
29 november 2004 20:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Kijk dan toch om je heen man! In Duitsland, Wallonie, VK, Nederland is het nul de ballen. Daar moet je nog niet aan denken om in de media te komen als extreem-rechtse partij. In Frankrijk is er een ''volksfront'' tegen FN die door alle burgerlijke media wordt gesteund en proberen ze allen om 't er hardst FN te kloten. De enige uitzondering is wellicht Italië maar tja daar zitten ze dan ook in een regering met iemand die 90% van de audiovisuele pers controleert. ;-)
|
90%???
U blijft goochelen met beweringen en cijfers.
Het Vlaams Belang komt, in vergelijking met het aantal kiezers dat ze vertegenwoordigd, veel te weinig in de media. En bedoel ik niet één of ander artikel waar ze worden belachelijk gemaakt of zoiets dergelijks, maar op politieke praat-en debatprogramma's en dergelijke.
Het exacte cijfer ken ik niet, maar het Vlaams Belang kwam in 2003 in totaal van het politiek nieuws rond de 12% in beeld en dan meestal op een manier zoals de hele hetze rond Rob Klop. (Het cijfer heb ik onthouden van een debat van Nova Civitas waar ik aanwezig was. Het onderwerp was pers en politiek)
Met mijn post wil ik niet aantonen dat ik voor het Belang ben, ik ben ook niet tegen. Ik ben gewoon een overtuigd democraat die vindt dat de stem van het volk (in het geval van het Belang: 1 000 000 mensen) telt!
|