![]() |
Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje, het is nu of nooit. Een unieke gelegenheid om zonder gezichtsverlies een regering te vormen. En het zal nodig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vage slogans zeggen ons niets. |
corona redt belgie
de sossenbroodjes zijn gebakken |
En zo komen we onder Twee quarantaines te zitten >>>
1/ Die al bestaat sinds het ontstaan van dit sjoemel merk België waar de bevolking onder de quarantaine zit van de particratie. 2/ Nu de corona quarantaine waar de particratie gretig gebruik van maakt om de achterkamer politiek te laten werken. Terwijl samenscholing uit protest tegen hun beslissing verboden zal zijn...... oud spreekwoord "geluk licht bij de hoeren en de boeren" |
Citaat:
|
Citaat:
De laatste hoop van de Belgicisten aan diggelen. |
Wat ik op twitter lees, is dat ze aan het bekvechten zijn over de postjes....
|
Citaat:
De Franstaligen denken nog altijd dat ze eisen kunnen stellen aan hun Vlaamse weldoeners , alsof de Vlamingen een heilige plicht hebben om de Walen eeuwig te blijven onderhouden :roll: |
Citaat:
|
de PS zit in de miserie, als ik het zo lees. Ze kunnen duidelijk niet blijven moeilijk doen en alles blokkeren, zoals ze al maanden doen. Overduidelijk, alles is de schuld van de sossen
|
Citaat:
Onhoudbare situatie. |
Citaat:
|
L'union fait la force lol.
|
Magnette zal wel plooien onder de druk.
|
Coronaregering.....
Wie het virus overleeft mag het nadien voor het zeggen hebben in ons landje. Wie besmet geraakt, moet plooien. :lol: |
Ik denk overigens dat het corona-gedoe enkel een onvermijdelijke evolutie versnelt. De PS had twee opties: met N-VA of zonder.
In een scenario zonder waren Open VLD en CD&V nodig. Open VLD was zeker meegegaan als CD&V de N-VA loste. Maar dat gebeurde niet. Nu ook Lachaert tot voorzitter verkozen zal worden, kon niets meer. Het zure voor de PS is dat ze nu niet alleen N-VA krijgen, maar ook twee liberale partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be