![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp het ! Uw reactie verraadt uw worsteling om de relatie tussen feit en daad te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Relatie & relativeren staan waarschijnlijk NIET in z'n woordenboek, als hij er al een heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Een slecht voorbeeld en dat is wat ik wilde aantonen. LEZ werd tot nu toe immers altijd per gemeente ingevoerd. Niet enkel in België maar ook bijvoorbeeld in Duitsland. |
Citaat:
Als ik zie hoe het er hier (aan de zee) nu aan toe gaat kan ik alleen maar besluiten dat ze (eindelijk) doorhebben dat het bittere ernst is. (het naleven van de opgelegde regeltjes bedoel ik nu wel) Ook hier in het hotel zitten we nu met heel wat ongemakken (eten op de kamer, bar gesloten, samenscholingsverbod) maar de meeste gasten (op een paar azijnpissers na) hebben zich bij de ongemakken neergelegd en maken er voor de rest het beste van. Amper geklaag, en er kan nog gelachen worden met de situatie ook. En als zij het niet doen, dan doe ik het wel. :lol: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat hij er nu serieus de pest moet in hebben. Niet eenvoudig trouwens om Dewever mat te zetten! |
Citaat:
|
Citaat:
Juist en dus ……….? Men wil nu een volledig vliegverbod tussen betroffen landen ! Dat was gisteren niet ! Dus ….. ? Weerom een bocht van 180° ? Snap jij wel wat er aan de gang is ? |
Citaat:
Nu ik verwijt hem dat niet hé, de (ex-)regering was ook te laat, de bevolking was ook te laat |
Citaat:
Om in die periode volledig van gedacht te veranderen is niet erg geloofwaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens naar Keulen aan de Dome. ![]() Daar is het anders iedere dag druk, weer of geen weer en nu een paar mensen. Dusseldorf aan Rathaus: https://www.duesseldorf.de/live-bild...esseldorf.html Blijf toch gewoon in uw kot, of hotelkamer in uw geval en vermijd alle plaatsen waar je met veel mensen in kontakt komt. |
Citaat:
Dat is een capitale fout. :? |
Citaat:
Tot nu toe zijn de scholen nog geen bron van besmetting genoemd. Dit in tegenstelling tot rustinstellingen, bars, discotheken, openbaar vervoer, ect. We kunnen met dat schoolbesluit nu reeds enkel maar instemmen. Trouwens een algemeen uitgaansverbod zit er ook aan te komen. |
Citaat:
Zeker weten. |
Citaat:
Maar denk mss ook eens aan mensen die op een appartementje wonen en amper buiten kunnen (in een grootstad). Het is goed weer, onze kust, wat zeelucht, 't is nog geen hoogseizoen... én ze volgen de opgelegde regeltjes ook. Ik kan ook begrip opbrengen voor deze laatste groep. Allemaal niet zo evident hé. ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be