Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Waar zit Maggie nu? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252512)

Het Oosten 23 maart 2020 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9275365)
Dat was duidelijk ook zijn mening !
Het vel v.d. beer...Daar kwam het op neer.
Hij was zeer voorzichtig in z'n woordkeuze.

:-P

Het woord "nekvel" is hoopgevend !

Patrick Vankrunkelsven pleit voor Europese solidariteit. Een bepaald aantal zeer zieke Italiaanse patiënten overvliegen naar bijvoorbeeld België. Dit om Italië te ontlasten. Een nobele gedachte. En zeer zeker Europese solidariteit in de praktijk

Inderdaad: in ware nood kent men zijn ware vrienden. Ik vrees nochtans voor Vankrunkelsven dat onze politiekers dit niet zullen aandurven.

Dadeemelee 23 maart 2020 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9275357)
Nu, 18.10 u verklaarde dr Steven Van Gucht letterlijk dat we waarschijnlijk het virus bij z'n nekvel hebben.
Afwachten.

:-P:-P:-P

Ze zouden dat nu beter niet zeggen. Het is nog niet gedaan, integendeel het begint pas.

Boduo 23 maart 2020 18:29

Deze morgen vroeg zijn er op het vliegveld van Luik nog eens 6.000.000 mondkapjes aangekomen voor onze ziekenhuizen, zorgverpleegsters en thuisverpleegsters.
In de loop v.d. week komen er nog eens 14.000.000 aan eveneens uit China.

Boduo 23 maart 2020 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275372)
Ze zouden dat nu beter niet zeggen. Het is nog niet gedaan, integendeel het begint pas.

Dadel, je moet goed lezen wat er staat...

Dadeemelee 23 maart 2020 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9275375)
Deze morgen vroeg zijn er op het vliegveld van Luik nog eens 6.000.000 mondkapjes aangekomen voor onze ziekenhuizen, zorgverpleegsters en thuisverpleegsters.

Er is er hier ene die geen Chinese crap meer wil. :-(

Universalia 23 maart 2020 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275372)

Misschien wel ja.

Ik vind het echt wel zever in pakken telkens men de datums 3 April of 5 April naar voren schuift want dan zal alles er beter uit zien.

Zolang er géén vaccin gevonden is tegen de duistere 'wandelweg' van het Covid-19 kan dit echt nog wel een tijdje duren.

Waar ik altijd van versteld sta is dat die landen waar men zijn bewoners met bootjes de richting de EU stuurt er géén probleem met hebben met het Covid-19.

Welke landen hebben problemen met het virus?

* China
* VS
* Europa

8O

Lijkt mij op huidig ogenblik ook de beste manier om ze met zen allen terug huiswaarts te sturen want het is daar veiliger dan in de EU wegens géén Covid-19. :twisted:

Dadeemelee 23 maart 2020 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9275376)
Dadel, je moet goed lezen wat er staat...

Ik begrijp het wel, het is goed bedoeld. En ik denk ook dat we goed bezig zijn, maar er gaan er weer zijn die dat horen en denken dat alles ok is.
En dan weer er met hun pet naar gooien. :-(

Universalia 23 maart 2020 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9275375)

Handschoenen heb ik kunnen vinden, mondkapjes niet. :?

Dadeemelee 23 maart 2020 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9275381)
Misschien wel ja.

Ik vind het echt wel zever in pakken telkens men de datums 3 April of 5 April naar voren schuift want dan zal alles er beter uit zien.

Zolang er géén vaccin gevonden is tegen de duistere 'wandelweg' van het Covid-19 kan dit echt nog wel een tijdje duren.

Waar ik altijd van versteld sta is dat die landen waar men zijn bewoners met bootjes de richting de EU stuurt er géén probleem met hebben met het Covid-19.

Welke landen hebben problemen met het virus?

* China
* VS
* Europa

8O

Lijkt mij op huidig ogenblik ook de beste manier om ze met zen allen terug huiswaarts te sturen want het is daar veiliger dan in de EU wegens géén Covid-19. :twisted:

Op 3 april zal men zeker weten of de maatregelen effect gehad hebben (incubatietijd). Die 3 april is gewoon de datum dat er nieuwe beslissingen gaan genomen worden.

Boduo 23 maart 2020 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275378)
Er is er hier ene die geen Chinese crap meer wil. :-(

crap ?
Zeg maar gewoon: rotzooi.

;-)

Boduo 23 maart 2020 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275385)
Ik begrijp het wel, het is goed bedoeld. En ik denk ook dat we goed bezig zijn, maar er gaan er weer zijn die dat horen en denken dat alles ok is.
En dan weer er met hun pet naar gooien. :-(

er gaan er weer zijn
natuurlijk.
Niet luisteren naar lage IQ mensen.

;-)

Boduo 23 maart 2020 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9275387)
Handschoenen heb ik kunnen vinden, mondkapjes niet. :?

Tiens, mijn vrouw wel.
Jij hebt pech, zij heeft chance.

;-)

Boduo 23 maart 2020 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275388)
Op 3 april zal men zeker weten of de maatregelen effect gehad hebben (incubatietijd). Die 3 april is gewoon de datum dat er nieuwe beslissingen gaan genomen worden.

leg dát maar eens uit aan sommige mensen...

Elio di Supo 23 maart 2020 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9275343)
Doch doch: ex oriente Lux.

Ik dacht dat we het over frisse winden hadden?

Garry 23 maart 2020 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9275103)
Tot nu toe een goede minister in deze zware tijden, deze Maggie De Block. Meer valt er niet over te zeggen .

Droomt maar voort alle twee.

Garry 23 maart 2020 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9275252)
Als de overheid dat zegt moet je je écht zorgen beginnen maken.

De Block zei dat drie weken geleden al, wij hebben alles onder controle.

Als ze daar onze portemonnee mee bedoelt heeft ze natuurlijk gelijk.

Garry 23 maart 2020 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9275368)
Patrick Vankrunkelsven pleit voor Europese solidariteit. Een bepaald aantal zeer zieke Italiaanse patiënten overvliegen naar bijvoorbeeld België. Dit om Italië te ontlasten. Een nobele gedachte. En zeer zeker Europese solidariteit in de praktijk

Inderdaad: in ware nood kent men zijn ware vrienden. Ik vrees nochtans voor Vankrunkelsven dat onze politiekers dit niet zullen aandurven.

Ik ben direct akkoord als ze ze dan tenminste meteen afzetten bij Maggie, dan kan ze haar eens nuttig maken als dokter.

Dadeemelee 23 maart 2020 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9275539)
Ik ben direct akkoord als ze ze dan tenminste meteen afzetten bij Maggie, dan kan ze haar eens nuttig maken als dokter.

Ik begrijp dat je een politieke overtuiging hebt, maar probeer geen leeghoofdige one-liners, kleuterachtig getroll en irritant getreiter te gebruiken.

Shadowke 23 maart 2020 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9275563)
Ik begrijp dat je een politieke overtuiging hebt, maar probeer geen leeghoofdige one-liners, kleuterachtig getroll en irritant getreiter te gebruiken.

tip: een betere wereld begint bij jezelf 8-)

Dadeemelee 23 maart 2020 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 9275571)
tip: een betere wereld begint bij jezelf 8-)

Ik moet je zowaar gelijk geven. ;-)

Peace.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be