![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is een oplossing hoor, iedereen op 't OCMW. |
Citaat:
![]() |
Als huurder ben je feitelijk aandeelhouder en het zou maar terecht zijn dat die aandeelhouder dan ook mag delen in de winst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik 60 maand 750€ aan de eigenaar betaal heb ik 45000€ geïnvesteerd.
Daar mag toch iets voor terug gedaan worden neem ik Aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou het evenredig gezakt zijn in waarde. + 45000 € minder inkomsten. Die 45000€ is ook niet belast trouwens. Terwijl de huurder die 45000€ niet kan inbrengen. |
Citaat:
Waarschuwing, als je via het OCMW verhuurt, zorg dat je een goeie schatter hebt laten komen die een zeer zorgvuldig beschrijf heeft gemaakt. |
Citaat:
Misschien kan men zich verzekeren daartegen? In elk geval ze hoeven niet te verhuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verhuurders zijn allen hetzelfde. De aankoop + kosten + winst laten ze door de huurder betalen. En als de bouw op is en renovaties noodzakelijk worden stellen ze het te koop met niet zelden nog eens 100 of 200% extra winst. |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Citaat:
Werkt gij voor niks soms ? De diensten waar voor gij u laat betalen is bij een verhuurder gewoon een andere soort dienst. De bus betaal je ook voor je verplaatsingen, voor de tijd die je ervan gebruik maakt, neem je daarna een stukje mee naar huis ? |
Citaat:
Allez 750€ per maand is 9000€per jaar. Diezelfde 9000€ die naar de verhuurder gaat is ook nog eens deel van de huurder zijn personen belasting. Dus er komt nog extra bij die van zijn geld afgaat. De verhuurder daarentegen ontvangt die 9000€ en is er niet of marginaal op belast. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be