![]() |
Citaat:
2) Uitstekend. Een ander, even goed alternatief vind ik het begraven worden met een kleine boom op m'n kadaver (liefst een 'tamme' kastanje). 3) OK. Dank u voor de informatie. :thumbsup: |
Citaat:
U wil zeker geen 'dromen' verbieden, me dunkt. Een véél groter probleem lijkt mij de EFFECTIEVE MACHTSGREEP van fascistoïde controle-freaks die ten behoeve van het grootkapitaal een "Big Brother"-achtige samenleving aan het doordrukken zijn. |
Citaat:
Als dat kasteel in de weg staat van onze paarden en huifkarren, breken we het tot de laatste steen af, hé. Behalve de vergeetput. Daar smijten we de 'hongerigere' in vooraleer hij de kans krijgt ons plat te knijpen. Zo gaat het ook af en toe, en dan zien wij dat het goed is ;-) |
Citaat:
Want als je NIET over al die uiterst intieme gegevens beschikt tegen wil en dank van de betrokkene, dan kan je mensen niet traceren om besmettingen op te sporen. De enige manier om dat efficient te doen is een TOTALE INBREUK op elke vorm van privacy, tot in de intiemste details. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Parasieten en profiteurs moeten keihard aangepakt worden, zelfs al dragen ze een driedelig kostuum of een proper uniform en medailles. |
Citaat:
Al zou het wel goed zijn mocht-ie banjo kunnen spelen of zo ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Waar komt het woord 'bananenrepubliek' vandaan, dacht u? |
Citaat:
Het is net omdat er niets zoiets is als 'moeder aarde' die het reguleert, balanceert, afstraft dat zo'n virus zich manifesteert. |
Citaat:
Kan verdomme evengoed evolueren in alle stilte vanuit een voor ons vertrouwd dingetje |
Citaat:
De Linkse poco's vullen die gaten echter in met aangespoelden en verrijkers. Zo komen we er hier nooit hé. |
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
ja joh gelijk heb je. ER waren vroeger, middeleeuwen, ervoor ook al vreselijke epidemieen, dysenterie, cholera, pest (via ratten vlo), opzettelijke massa vergiftigingen van drinkwater, malaria, geelzucht, SARS, Spaanse Griep 1917-1918 met 41 miljoen doden wereldwijd, enz enz ja Dharti Maata slaat terug. Evenwichts game Mensbeesten VS alle niet Mensbeesten hahah Survival of fittest species hahha ik denk dat de Mensbeesten het Covid19 virus gaan uitroeien, simpelweg omdat dit virus GEEN enkele hersencel heeft, een domme RNA code, leeft niet, geen spijsverteringskanaal, is een anorganische Levensvorm op aarde, piepklein beestje nanometertje maar. normaal is BIG EAT Small maar v covid19 geldt SMALL EAT BIG hahha grappig he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Moeder Aarde slaat terug" is een al even gek idee als "het is de wil van Allah/God".
|
Ja je kan er niet omheen, corona is duidelijk een overwinning voor de natuur.
Vergelijkbaar met Tsjernobyl, nu een van de grootste natuurreservaten van Europa — met naar Europese normen spectaculaire biodiversiteit (vol met allerlei grote/kleine planten EN dieren ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be