![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar héé, zing jouw riedeltje gerust verder hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al wel horen zeggen dat de nva doet wat haar leden zeggen van te moeten doen. (niet zo bij de sossen: die stemmen op een congres dat cannabis gelegaliseerd moet worden, maar ... daar komt dan niets van) |
Citaat:
En vandaag is corona natuurlijk goed meegenomen... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel waar is, is dat we in het begin informatie kregen over doden per gewest, maar niet de laatste tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de belgicistische logica dan. Ik betaal een abo op DS, HLN, Knack en het Nieuwsblad. En zo af en toe knip en plak ik een artikel dat toch achter de betaalmuur zit. Als ze het me mooi vragen. |
Citaat:
Zitten daar misschien communautaire spelletjes achter??? |
Citaat:
Zeggen ze dan dat de N-VA volwaardig regeringslid moet worden misschien? |
Citaat:
|
Hoe het met dit onderwerp van de draad, ineens over de gevolgen van Marrakech kan gaan, is me een raadsel.
Maar toch dit: wij nemen de politieke verantwoordelijkheid voor de belissing van het laten vallen van Marrakech enz. op. Wij leggen verantwoordelijkheid af tav de kiezer. Maar niet voor het niet kunnen vormen van een federale regering met democratische meerderheid. |
Citaat:
je bent enkel de zelfverklaarde woordvoerder van de NVA hier op het forum, niet meer en niet minder |
Citaat:
|
Citaat:
contraproductief, als je een land wil splitsen, en veroordeeld bent tot elkaar om dat te realiseren. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be