![]() |
Citaat:
Maar twee maanden vakantie is inderdaad van een achterlijkheid... |
En iedereen behelpt zich en probeert zo goed en kwaad mogelijk verder te doen. Vervolgens krijgen de onderwijsambtenaren de vraag om eens drie dagen langer te werken, en het schooljaar tot 30 juni te laten lopen om zeker geen leerachterstand bij de leerlingen te laten dit schooljaar. Reactie: ![]() |
Citaat:
Je ziet waar de prioriteiten liggen bij het gros van de leerkrachten. |
Met zo'n reactie van de vakboungden, ben ik eigenlijk wel beschaamd om deze mensen collega's te moeten noemen.
Wat een luiaards. Wat een vergelijking met andere mensen voor wie 'slechts' geapplaudisseerd wordt om 8 u 's avonds. Hoe vaak heb ik al op dit forum gezegd dat ons statuut dringend gemoderniseerd moet worden. |
Op naar het volgend ballonnetje...
|
Citaat:
|
Men zou ook "alles" een maand kunnen opschuiven.
Schoolvakantie van 1 augustus tot 1 oktober. Dan is de kans ook groter dan men wel op vakantie kan gaan, dat de jeugdkampen kunnen doorgaan... kortom, 'september vakantie' bied voor heel de sector meer zekerheid dan de maand juli. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het is zijn afgang. |
Citaat:
Het is niet om te leren dat NAZI's verplichten maar om hun propaganda er al van jongsafaan in te stampen. Hetzelfde motief https://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlerjugend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weyts voorstelt. Meer heb ik daar niet over te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be