![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn dan ook altijd dezelfden die aan bod komen op den tv met Van Ranst als kampioen. We moeten geen boekje meer open doen over de geloofwaardigheid van deze individuen zeker. |
Citaat:
Wel meen ik te weten dat die kurkdroge (woestijn) gebieden zeer dun bevolkt zijn. |
Citaat:
Ik vind het eigenaardig dat NIEMAND, ook de andere virologen, hierover ook maar IETS zegt. |
Citaat:
Het ging trouwens om iets anders. Ik stelde dat westerlingen die als toerist of voor zaken of als immigrant in landen onder de evenaar verblijven gewantrouwd werden omdat ze de schuld krijgen van de epidemie en de beperkende maatregelen of lock-down. Inheemsen kijken met argwaan naar een blenke op straat net als wij in maart deden als wij een Chinees met een rolkoffertje zagen lopen. Dan is een repliek over de ernst van de epidemie in Equador niet to the point. Maurice de Hond waarschuwde voor het onnodig verstoren van de relaties door mensen bang te maken voor contact vanwege besmettingsgevaar. |
Citaat:
Ik stel dat een Belg uit Leuven (waar de ex-president van Ecuador studeerde) in Ecuador een & ander verklaarde dat jammer genoeg to the point was. |
Citaat:
https://www.maurice.nl/2020/04/19/he...art-in-kessel/ |
Citaat:
|
Het zou interessant zijn om eens op te zoeken wat de föhn-condities waren in de Alpen, zo ergens in februari, begin maart. Als er een noordelijke föhn-wind stond die intens was, zou dit wel een eens verklaring kunnen zijn. In dergelijke condities krijg je zeer droge lucht in de laagvlaktes ten zuiden van de Alpen en net daar was de uitbraak het hevigst!
|
Citaat:
Dat kan uren zijn. Dat kan dagen zijn. Dat kan zelf jaren zijn (of langer). |
Citaat:
|
Anthrax is geen virus, bij mijn weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten in de kou ligt de relatieve luchtvochtigheid al snel hoog , er valt weinig te verdampen , de problemen ontstaan dan binnen . Denk bijvoorbeeld aan wintersport(leverde veel besmettingen op) Het lijkt mij dat warm weer en een zeer lage luchtvochtigheid de meeste problemen moet geven , want dan is de verdamping maximaal |
Citaat:
Dankjewel! |
Citaat:
Ik begreep die verhalen niet over besmettelijke skivakanties, omdat het toch een bezigheid is waar je zo goed als met niemand in contact komt behalve de mensen waar je mee op reis bent gegaan zou ik gedacht hebben.... Maar ik denk dat ik niet mee ben :lol: |
Citaat:
De massale virus verspreiding kwam in de Alpen vooral door de combinatie van extreem droge en koudere lucht, beukharde housemuziek, liters schnaps, op elkaar gepakte hossende mensen in après-ski feest-tenten, een afgesloten ruimte en de wetenschap van de feestgangers dat ze nix kon gebeuren want de "experts" thuis hadden ze verteld dat wintersport in de Alpen okee was. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit heeft niets met 'bevroren' te maken. |
Citaat:
Het is een kwestie van die begrippen begrijpen. Skiën doet men op water / sneeuw de lucht is dus al snel verzadigd met water. En indien de theorie klopt zou het in droge en warme gebieden als Spanje het meeste gevaar moeten opleveren. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be