![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt alsof er hier 2 bembems posten :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk serieus dat dat voorval me getriggerd heeft, stress alom sindsdien ook al gaat het nu vanavond toch al wat beter ^^ |
(Heb ook reeds 3 dagen niks gegeten..........) carbureer momenteel vooral op cafe latte & thee....
|
Vanaf morgen stilaan wat groentjes & fruit.... zal me goed doen :-):-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-lol-
|
(niks van diarree hier hoor)
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Er is meer kans dat zij door haar buurman gemolesteerd wordt dan gij door een homejacker. ;-) |
Straks in ieder geval vroeg m'n bed in, deze strijd heeft me letterlijk & figuurlijk uitgeput.
|
Citaat:
Ik vrees eerder v trap geduwd of zoiets....no kidding ik zie het hem zelfs nog doen.... Oeps, eigenlijk valt dat onder 'gemolesteerd'.... ben niet goed mee de laatste tijd, heb ook sinds vanmiddag zo constant hoofdpijn... |
Ik had het u nog gezegd om haar boodschappenlijstjes te bewaren he?
Ik wist het dat dit er ging van komen. Dat zit in hun DNA. |
Citaat:
Een discussie onder marginalen? |
Citaat:
Goede raad van Demper, 2 punten: -Vermijd elke interactie met marginalen. -Geen geld uitlenen, als je zelf niet goed bij kas zit. Hoe kan jij nu met je uitkering geld uitlenen aan iemand? Echt ranzig. |
Citaat:
Maar als die buurman een Demperiaanse man is, dan is van de trap duwen nog niet het ergste hoor. |
Citaat:
Edit: of Skobe. ;-) |
Citaat:
'k Moet toegeven, zijn Celica is een pareltje. Zijn Jag, tof, maar niet de wagen die ik zou willen. (maar ook niet nee tegen zou zeggen.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be