![]() |
Citaat:
|
Citaat:
U stelt immers dat iedereen uiteindelijk bij de opvoeding waarden meegeeft. Dat lijkt me het belangrijkste te zijn en wat voor sommigen hier ook de grootste struikelblok is. Het zou zogezegd indoctrinatie van kinderen zijn. |
Citaat:
Indien immers iedereen waarden bij de opvoeding meegeeft. Uiteindelijk is dat het belangrijkste ... |
Citaat:
Is het doopsel op jonge leeftijd voor u dan toch geen belemmering? |
Citaat:
Weet u wat het grote verschil is tussen u en mij? U heeft uw kinderen laten dopen; ik stel u niet de vraag waarom. Ik heb mijn kinderen niet laten dopen; en u houdt er niet over op ... |
Citaat:
Hoe kan uw verzet tegen een doopsel op jonge leeftijd hier dan een plaats in krijgen? |
De Sp.a die stemmen verliest van allochtonen aan Groen! en zelfs aan centrum-rechtse partijen (vooral CD&V en Open VLD).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel ja, ik voed ze op met de waarden die ik en mijn echtgenote goed achten. Die staan los van religie. Wat nu? Moet ik die waarden ook nog uit doeken doen, zodat u die kan vergelijken met het heilige boek? |
Citaat:
Citaat:
|
Hoofddoeken: wat zeggen de teksten ?
Koran en hadith over de kleding van vrouwen. Een omgekeerde hoofddoek-affaire |
Citaat:
|
Een doopsel is een grove vorm van discriminatie en elitarisme.
Zo van "mijne kleine is tot grote tevredenheid van god gedoopt, en den uwe niet", en "de mijne gaat recht naar den hemel, en den uwe niet", dus: "wij zijn goed en gij zijt dom". |
Citaat:
Staat dat op zijn kop geschreven dat het wel of niet gedoopt is??? Voor mij geen probleem dat een kind zelf dat wel of niet zou mogen bepalen; maar maatschappelijk is daar geen enkel voor- of nadeel meer bij betrokken... |
Citaat:
Stop met appelen en peren met elkaar te vergelijken... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel gewoon dat mijn kinderen niet gedoopt zijn. punt. Hoe u dat interpreteert, of met wat u dat wil vergelijken is uw zaak. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be