![]() |
Citaat:
De betoging was op voorhand aangekondigd, door wie, dat weet ik nu ook niet. |
Citaat:
Ga dat even tegen de zelfstandigen zeggen die hun winkel verloren zijn. Dat wat mensen denken ergens in een uithoek van de wereld belangrijker is dan hun winkel heel te laten. Vreemd standpunt van de comformisten hier. Normaal worden ze opgewonden van het klakkeloos naleven van nieuwe regels die hen opgelegd worden, maar als die regels botsen met het toelaten van betogingen waarvan je 100% zeker bent dat het prul wordt, gaan ze voor wetteloosheid en geweld. |
Hoe zou het toch komen dat het er wereldwijd hetzelfde aan toegaat? :roll:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Vandaag op kanaal Z....99,99% van alle plunderaars en manifestanten hebben hun masker op. Ik wist dat daar vodden van ging komen. |
Citaat:
Of bestaan er werkelijk simpelen die denken dat een GREAT RESET een weldaad voor de kleintjes gaat zijn? https://www.weforum.org/great-reset |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel ongelofelijk dat het met racistische betogingen tegen blanken moet gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
De Nationale Veiligheidsraad zal voortaan beslissen of betogingen kunnen plaatsvinden. Dat staat in een gezamenlijk persbericht van premier Sophie Wilmès (MR) en de Brusselse burgemeester Philippe Close (PS). Close zei gisteren nog dat hij een dergelijke betoging opnieuw zou toestaan, maar na het onderhoud met de premier wilde hij dat niet meer herhalen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...veblog-9-juni/ |
Citaat:
|
Citaat:
En op dat vlak moet de grondvod niet gewijzigd worden. Ik denk trouwens krak hetzelfde van communistisch geïnspireerde betogingen. Iets heel anders is: aan welke voorwaarden zouden zij (en vele anderen) mogen betogen? Een belangrijk element voor mij: betogingen zouden veel meer gekanaliseerd moeten worden langs wegen/straten/... waar ze andere mensen niet kloten. Een (vreedzame) betoging voor het parlement: dat is in elke democratie toegelaten. Niet bij ons. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenslotte zijn dit extreem racistische betogingen, die een zwart ras boven een blank ras plaatsen. Want ze zeggen dat (enkel) zwarte levens tellen. Je zou eens moeten zien wat het geeft als er een betoging zou komen die zegt dat blanke levens belangrijk zijn. |
Citaat:
Ik ben voorstander van vrije meningsuiting. Of wat dacht je. Er zijn wel grenzen. Aanzetten tot discriminatie, haat, geweld of segregatie tegen anderen, in het openbaar, doelbewust en om een welbepaalde reden is niet toegestaan. En of het nu van links of rechts komt, is van ondergeschikt belang. En wat een vreedzame betoging voor het parlement betreft. Ik weet het niet. Het zou mij niet verbazen dat samenscholingen voor bepaalde locaties niet worden toegelaten. Nogmaals, ik ben daar niet zeker van. |
Citaat:
In de VS, de nieuwe wereld, werden de slaven massaal geïmporteerd. In de nieuwe wereld speelt de American dream nog steeds een rol. Je moet het zelf maken. Dat kunnen de zwarten niet, ondanks rijke filmacteurs die we op het scherm zien. Zich de vraag stellen wat een betoging zou geven die zegt dat blanke levens belangrijk zijn zou weinig zinvol zijn. Blanken hebben niet te klagen. Er werden en worden fouten gemaakt bij de aanpak. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is een maatschappij beeld zoals een ander. Ik heb het hier niet over "zwarten a priori beschouwen als inferieur" maar wel als volkeren die men kan veroveren en onderdrukken, als a posteriori inferieur beschouwen, de facto, vermits ze verliezen en wij winnen. En inferioriteit juist wil zeggen dat ze verliezen, en superioriteit wil zeggen dat men wint. Maw, een volk is superieur als het een ander volk kan uitroeien of onderdrukken, en dat laatste is dan inferieur. Dat is niet op voorhand bepaald, het is de strijd die aangeeft wie superieur en inferieur is. De dag dat wij veroverd worden en onderdrukt of uitgeroeid, zijn wij inferieur he. Meer is daar niet aan. Wat idioot is, is om naar eigen inferioriteit te streven. Maar goed, dat is iets dat zichzelf dus elimineert he. |
Smijt eens een vrouw van 90 tegen de grond.
Maar er is geen probleem met politieoptreden in de VS, hoor. Dat is allemaal noodzakelijk om de criminaliteit tegen te gaan. https://www.dailymail.co.uk/news/art...ffic-stop.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be