![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Graag een bron voor uw beweringen, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Communisme of dictatuur? |
Citaat:
|
Citaat:
We moeten ons nu reeds laten neersteken en dit is nog maar het begin. Als dit beschaving is laat mij dan maar onbeschaafd zijn en een wapen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een debiel weet dat de wapenwetgeving criminelen niet belet om zelfs de zwaarste wapens te bezitten én te gebruiken. De wapenwetgeving was bedoeld om het machteloze "plebs" te beletten om in opstand te komen. Niet alleen tegen criminelen maar vooral tegen de eigen blunderende en plunderende machthebbers. |
Citaat:
DAAR stopt de beschaving. |
Citaat:
|
Ik bespeur hier goedpraten van wapenbezit.
Ik ben tegen. |
Citaat:
Ik deed het officieel maar heb mijn pistool na 20 jaar terug ingeleverd. De paperassen werden steeds omslachtiger, de kostprijs voor die papieren steeds duurder kortom pesterij tot en met. Als sportschutter mag je het wapen niet dragen buiten, opgesloten in een kas thuis had het weinig zin behalve bij een overval thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde voor racisme, ik "was" geen racist ....... Struisvogel politiek lost de problemen niet op dat ondervinden we toch dagelijks ..... |
Citaat:
Vertel uw verhaal! |
Citaat:
Zoveel keer overvallen geweest,en géén enkele zaak opgelost... Zoals in mijn famillie waar ze op twee jaar tijd te maken kregen met 7 inbraken... In één geval kreeg men de daders te pakken ,doch die namen nadat ze na het opstellen van een PV terug werden vrijgelaten de wijk naar hun eigen land,en zijn dus niet effectief veroordeeld... |
Citaat:
|
Dat gade gij niet bepalen...:roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be