![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nog eens het bewijs dat iedereen door iedereen wordt gediscrimineerd. De arme drommel door de welstellende de welstellende door de rijke en de rijke door de superrijke. |
|
Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet dat er nog steeds mensen zijn die naar landen willen afreizen en daar meestal véél geld gaan uitgeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De echte reden is veel eenvoudiger. 'Ze mogen mensen (broer, zus, ouders, ...) die nog ginds wonen, ondersteunen. Natuurlijk doen ze dat massaal, temeer omdat ze dat mogen aftrekken van het belastbaar inkomen. Het geld gaat echter niet naar de familie, dat gaat netjes op de eigen rekening. Als ze in Turkije aankomen, hebben ze een hoop geld op "hun" rekening staan. |
Citaat:
Gaat iemand daat om de één of andere reden niet met akkoord zal die gelijk uitgezet worden naar land van herkomst. Aan het bovenstaande zal een héle dikke MAAR vasthangen denk ik. 8O |
Herhaling van andere draad:
als Kim Clijsters de Amerikaanse nationaliteit aanvraagt, maar graag de b. zou behouden, moet haar dat dan verboden worden? Wat doet dat meiske mis? (en in mijn directe familie heb ik een soortgelijke situatie, maar dan niet met de usa, en beiden zijn Vlaams van geboorte) Jullie bestrijden alle bezoekers van het bos. Terwijl je alleen de stropers moet bestrijden en niet de recreanten die het bosreglement secuur toepassen. |
Citaat:
|
Citaat:
Al kunnen de mensen, die wel akkoord gaan, niet vrijwillig hun Turkse nationaliteit opgeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard denken velen hier dat iedereen met de dubbele nationaliteit een gevaarlijke terrorist is die vrij van het ene land naar het andere huppelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U mag zich als Hongaar in België vestigen en niemand kan je zelfs verplichten om één woord Nederlands of Frans te leren. Ben je van buiten de EU dan moet dat opeens wel. Een hoogopgeleide Japanner die moet hier inburgeren...een boer uit het Bulgaarse hooggebergte niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be