![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja dat is verboden....Bartman Bart heeft zelfs een speciaal eskadron opgericht voor mensen te betrappen die daar wat van gebruiken. Jan Jambon heeft het ook al gezegd....hij kan de hectoliters niet tellen die hij ooit ad Fundum heeft gezopen maar aan een joint heeft hij nooit getrokken ...hij is dan ook tegen drugs.8O Hypocrieten. |
Citaat:
Ik werd universiteitsstudent in 2009, dus nog redelijk recent. |
Citaat:
|
Folter eens een medestudent.
Als je die context van een initiatie erbij weglaat is dit foltering en als ik de berichten geloof gaat de tenlastelegging die kant ook uit. Mensen sloten alcohol doen drinken is al dubieus, die visolie is nog dubieuzer en mensen urenlang in een put met koud water zetten is moorddadig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets als dit: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200727_93570118 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eliteclubje ontbinden. |
Citaat:
"Jamaar meneer de juge, die jongens hadden een blanco strafblad". So what, veel van de grootste misdadigers uit de geschiedenis hadden dat ook, alsof dat iets afdoet aan hun misdaden. |
https://www.demorgen.be/nieuws/alexa...aken~b59fab51/
Citaat:
|
Citaat:
En ik zal u zeggen dat een cantus met wiet gewoon niet lukt. Ga je elkaar toesmoren of zo? Jongens, toch. Dat riedeltje van u begint serieus de keel uit te hangen. |
Citaat:
Het is dan ook bizar dat die namen niet uitlekken en op internet terechtkomen. Ik zou er alvast geen problemen mee hebben om dat ergens op fora te droppen moest ik weten over wie het ging. Weinig sporen van te vinden in elk geval... |
Citaat:
Daarbij heeft men nog geprobeerd sporen van de foltering te wissen. Dat zijn verzwarende omstandigheden. Het sleutelwoord uit de mediaberichten voor de strafmaat gaat hier zijn 'gegoede milieus'. Nadelig voor de folteraars is de media aandacht. Klassejustitie mag niet te opzichtig getoond worden ook weer niet. Maar dat het bestaat in dit land...zonder twijfel. Het is nog niet beslist of ze voor de rechter zullen verschijnen zelfs. Wie weet zelfs geen strafblad voor de elite leden. |
Citaat:
ze hebben geen alcohol gedronken die dag, lees het hallucinante verslag gewoon van die 2 daagse... Het orgaanfalen lag aan de overdosis zout veroorzaakt door visolie. Hij was ook heel zwaar onderkoeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be