![]() |
Citaat:
Iemand die zijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur slaat, daar is duidelijk iets mis mee. Wat die man nodig had was verzorging, geen geweld (tenzij het hoogst noodzakelijke om hem in bedwang te houden). |
Ik herinner mij een geval van verschillende jaren terug. Een Poolse immigrant die in Canada woonde ging zijn moeder ophalen aan de luchthaven van Vancouver. Ze wist niet waar ze haar bagage moest ophalen en dus ging hij haar helpen en betrad dus de internationale zone. Er ontspon zich een discussie met de luchthavenpolitie. De Pool verloor zijn geduld en werd getaserd door maar liefst 6 agenten. De Pool liet daarbij zijn leven.
Toen heb ik het goed onthouden dat je met Noordamerikaanse uniformpjes best niet te veel discussieert. |
Citaat:
|
Gaan we nu een Slovaakse shit storm in de straten meemaken? Gaat Jeff Bezos Slovaakse films in aanbieding zetten op Amazon Prime? Slovak lives matter.
|
Citaat:
|
In die andere draad vindt men het precies erger dat dat wijf de hitlergroet bracht, dan dat die mens gestorven is.
Toch nog ook dit: in afwachting van de andere klok die ik wel eens graag zou horen luiden, zwijg ik toch liefst nog even. |
Tja, 6 flikken tegen 1 man, dan hebben ze een grote muil op, maar 50 flikken tegen 200 bruin mannen, dan laten ze zelfs op hun hoofd schoppen.
|
Ik denk dat het eerder een practisch gebaar is, waarschijnlijk naar een derde buiten beeld, lijkt in de verste verte niet op een hitler groet, kijk maar eens goed naar de foto. Trouwens als je denkt dat je tijdens een interventie nog tijd hebt voor zo een dingen, ben je wel wereldvreemd.
Dit is een hitler groet https://upload.wikimedia.org/wikiped...f_lamppost.jpg |
Citaat:
|
Gaat 6 man op iemand zitten, tot hij dood is.
Het publiek: omg een hitlergroet. Mensen jullie prioriteiten zitten verkeerd. |
Citaat:
|
Het onderzoek liep vertraging op omwille van de coronacrisis.
De feiten dateren van begin 2018... Only in Belgium :lol: |
Citaat:
|
Heb ondertussen de video gezien, het lijkt er inderdaad meer van weg te hebben dat dat mens een gebrekkige hitler groet probeert te brengen en er nog wat onnozel bij staat te doen. voor zover.
https://www.standaard.be/cnt/dmf2020...57DB319B6714CD |
Citaat:
|
Citaat:
De nazi is een oud-rijkswachter van 59 die in zijne tijd nog met de knuppel op hippies mepte. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook dat de agenten(s) die aan de actie deelgenomen hebben gewoon terug aan het werk zijn of andere dienst gekregen hebben. Dan denk ik: "Er zijn soms mensen ontslagen voor vééééél minder dan dat" Sommige politici die men interviewde over de zaak schoven het gewoon allemaal door. Een staartje zal het zeker nog krijgen ... 8O Kan niet wat men daar gedaan heeft period |
Citaat:
Wie staat er dan buiten beeld die gehitlergroet wordt? Overigens kan de hitlergroet ook als belediging worden gebruikt, degene die dan gehitlergroet wordt is dan een fascistisch persoon. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be