![]() |
Citaat:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die vrouwen die je op de Meir ziet rondtoeren met een nieuwe Porsche of Range Rover die daar met puur echt eigen centjes hebben betaald ? Ge weet knappe (sluwe) vrouwen worden toevallig eerder verliefd op een directeur dan op een facteur ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou een man die al wat contact heeft gehad met een collega niet eens mogen gaan aanbellen ? Het is aan de persoon in kwestie om op dat moment gewoon te zeggen dat ze er geen zin in heeft en dat niet op prijs stelt. Anders wordt het als de persoon in kwestie dat alle dagen gaat doen of ergens gaat postvatten voor de deur dan spreken we inderdaad van stalking. Nu ben ik er wel van overtuigd dat BDP een eng ventje is maar ben er eveneens van overtuigd dat hij door die engheid ook vele vrouwen het hoofd op hol heeft gebracht. Hij zal alleszins meer vrouwen tussen de lakens hebben gekregen dan de eerste beste peperkleurige loketbediende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is dat De Pauw het in zijn kop gestoken heeft dat hij niks fout gedaan heeft. Verschillende van zijn vrienden hadden hem er al op gewezen dat hij fout bezig was en hij is er al voor bij de VRT directie op het matje geroepen. Die zit gewoon in een ontkenningsfase. |
Citaat:
Het had nooit tot een proces hoeven te komen, had de VRT alles op een bemiddeling gezet. Maar de openbare omroep liet zich meesleuren in die mietoe gekte. Ik ben ook heel blij dat het tot een proces komt. Maar denk dat het op een sisser zal aflopen. Meer nog hoe kan de VRT hier ooit een neutrale berichtgeving van maken? Ze zijn betrokken partij. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij weet zelf ook genoeg dat hij fout bezig was. Maar het gaat om de omgang van deze zaak. Men heeft het opgeblazen als een moordzaak. |
Citaat:
Tekst berichtje. Die tweet is eruit geslipt waarschijnlijk. Maar dat is niet de essentie èh. Dat ene van dat "ik wil je neuken/kaal scheren/make a wish" etc....werd gisteren in 't 7 uur nieuws gezegd. |
Citaat:
Ik ga niet oordelen over wat dat onderhoud inhield of wat er daar is afgesproken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be