Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Trump loog over verkrachting in opdracht van de USA. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255080)

Gipsy 10 september 2020 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9444916)
De kans dat Trump de Nobelprijs voor Vrede wint is onbestaand.

Een nominatie wil immers niets zeggen. Er zijn honderden genomineerden, en iedereen kan iedereen naar voor dragen als genomineerde.

Afgaande op zijn 4 jaar presidentschap verdient hij zeker de Nobelprijs voor vrede. De grootste schande ooit was dat Obama de Nobelprijs kreeg in het begin van zijn presidentschap omdat hij zwart was. Achteraf is Obama een oorlogspresident gebleken. Die bende die nu Nobelprijzen uitdeelt doet het niet in functie van verdiensten maar naargelang ze passen in een stramien en Trump past natuurlijk niet in dat stramien. Had pakweg Clinton in 2016 gewonnen dan waren er waarschijnlijk wereldwijd enkele miljoenen doden gevallen op die 4 jaar. Trump haat oorlog.

Dadeemelee 10 september 2020 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9444917)
'n Paar Fox News presentators zijn pro Trump/pro USA/conservatief.

De rest al lang niet meer, 'n Donna Brazile bvb.

Er zijn enkele Fox reporters die niet meer blindelings achter Trump staan maar ze worden genegeerd.

https://www.demorgen.be/nieuws/brokk...p-af~b97d0a90/

Citaat:

Hoe dan ook kwam de opmerkelijkste confirmatie van Jennifer Griffin, defensieverslaggever van Fox News. “Twee voormalige Trump-medewerkers bevestigen dat president Trump Amerikaanse veteranen beledigde en niet naar de begraafplaats wilde rijden om de Amerikaanse doden te eren”, twitterde ze. Daarachter kwam nog een reeks tweets met uitleg (de woorden ‘losers’ en ‘suckers’ kreeg ze wel te horen, maar niet in verband met de in Frankrijk gesneuvelde mariniers).

Daar had Fox News moeite mee. Zowel opiniemakers als nieuwsverslaggevers probeerden al sinds vrijdagochtend het nieuws te ontkrachten en gingen daar na Griffins bevestiging gewoon mee door. De opinietypes bleven het verhaal van The Atlantic een “hoax” en een “smeercampagne” noemen, en Witte Huis-verslaggever John Roberts mocht de hele dag blijven herhalen dat hij (van naamloze bronnen) gehoord had dat de president de gewraakte uitspraken echt niet had gedaan. Griffin zelf kwam nauwelijks in beeld.

kiko 10 september 2020 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9444927)
Had pakweg Clinton in 2016 gewonnen dan waren er waarschijnlijk wereldwijd enkele miljoenen doden gevallen op die 4 jaar.

Nonsens.

Citaat:

Trump haat oorlog.
Trump haat alles, behalve zichzelf en geld.

Gipsy 10 september 2020 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9444934)
Nonsens.

Trump haat alles, behalve zichzelf en geld.

Trump is feitelijk mijn keuze niet want ik ben voor een zo groot mogelijke vrije wereldhandel. Maar als hij wint ga ik jubelen. Omdat ik die partijdigheid van Europeanen en hun haat tegenover Trump kotsbeu ben.

Reverberation 10 september 2020 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9444938)
Trump is feitelijk mijn keuze niet want ik ben voor een zo groot mogelijke vrije wereldhandel. Maar als hij wint ga ik jubelen. Omdat ik die partijdigheid van Europeanen en hun haat tegenover Trump kotsbeu ben.

Dikke 2!

kiko 10 september 2020 20:35

Citaat:

Welke "partijdigheid van Europeanen" ?

Gipsy 10 september 2020 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9444968)
Welke "partijdigheid van Europeanen" ?

Er niet met rammelen.

kiko 10 september 2020 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9444970)
Er niet met rammelen.

Niets dus.

Had ik wel verwacht.

Dadeemelee 10 september 2020 20:58

Citaat:

Trump is een leugenaar.

Dat is geen haat, dat is een feit. Ik zou het recentste geval kunnen aanhalen. Maar ik heb er geen zin in. 8-)

Gipsy 10 september 2020 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9444979)
Niets dus.

Had ik wel verwacht.

Het stopt hier en nu. Dus ge hoeft verder niets meer te verwachten.

kiko 10 september 2020 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9444990)
Het stopt hier en nu. Dus ge hoeft verder niets meer te verwachten.

Ik had niets verwacht ook.

SDX 10 september 2020 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9444927)
Afgaande op zijn 4 jaar presidentschap verdient hij zeker de Nobelprijs voor vrede. De grootste schande ooit was dat Obama de Nobelprijs kreeg in het begin van zijn presidentschap omdat hij zwart was. Achteraf is Obama een oorlogspresident gebleken. Die bende die nu Nobelprijzen uitdeelt doet het niet in functie van verdiensten maar naargelang ze passen in een stramien en Trump past natuurlijk niet in dat stramien. Had pakweg Clinton in 2016 gewonnen dan waren er waarschijnlijk wereldwijd enkele miljoenen doden gevallen op die 4 jaar. Trump haat oorlog.

Inderdaad.

't Is niet Trump die vereerd hoort te zijn over die prijs die alle betekenis verloren heeft door 't uitdelen aan 1. Yasser Arafat terrorist en 2. Obama oorlogspresident.

't Is dat PC commiteetje dat vereerd zou moeten zijn dat hun onbenullig prijsje geaccepteerd zou worden door Trump.

SDX 10 september 2020 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9444920)
Het is waar dat Fox News niet meer 100 pct. achter Trump staat zoals vroeger, maar Fox News is van groot belang geweest voor zijn verkiezing als president, toen het nog zijn persoonlijk propaganda-kanaal was.

En al de rest buiten Fox News zijn persoonlijke anti-propaganda kanalen.

Toch won hij, met maar 1 zender die achter hem stond.

SDX 10 september 2020 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9444928)
Er zijn enkele Fox reporters die niet meer blindelings achter Trump staan maar ze worden genegeerd.

https://www.demorgen.be/nieuws/brokk...p-af~b97d0a90/

Griffin was destijds niet aanwezig.

Enkel anonieme bronnen.

Bolton was wel aanwezig, niet meteen Trump's beste vriend en hij ontkent.
De US ambassadeur was aanwezig: ontkent, en meerdere niet anonieme bronnen die aanwezkg waren ontkennen, met naam en toenaam.

SDX 10 september 2020 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9444981)
Trump is een leugenaar.

Dat is geen haat, dat is een feit. Ik zou het recentste geval kunnen aanhalen. Maar ik heb er geen zin in. 8-)

Het recentste geval waar Biden 4 Pinocchios krijgt van de WaPoEx en jij kwam roepen dat Trump liegt?

Dadeemelee 10 september 2020 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9445010)
Het recentste geval waar Biden 4 Pinocchios krijgt van de WaPoEx en jij kwam roepen dat Trump liegt?

Vrouwen, je zegt dat je het niet wil zeggen en dan komen ze je uitdagen om het toch te zeggen.

;-)

SDX 10 september 2020 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9445020)
Vrouwen, je zegt dat je het niet wil zeggen en dan komen ze je uitdagen om het toch te zeggen.

;-)

Zeg nu zelf...

Je houdt wel van 'n snedig vrouwmens dat niet op haar mondje gevallen is, zolang 't niet al tè snedig wordt.

Verwittig me op tijd, je weet toch dat ik niemand 'n kwaad hart toedraag.

Maar maar, als ik mocht kiezen zou ik Trump president van de wereld maken, levenslang.
Toch zo lang ik leef. :-D

Hij schopt overal tegen waartegen ik graag schop, hij geeft geen ene mallemoer om wat men van hem denkt, wat er over hem gezegd of geschreven wordt, hij ploegt voort als 'n Brabantse trekker. Hij hakt er in met de botte bijl en trolt z'n tegenstanders tot ze niet meer weten waar hun dulle kop staat.

Dat mag ik wel, ik herken dat, ik geef ook geen fluit om wat er over me gedacht, gezegd of geschreven wordt.

kiko 10 september 2020 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9445058)
hij geeft geen ene mallemoer om wat men van hem denkt, wat er over hem gezegd of geschreven wordt,

Fout, Trump is extreem ijdel, een narcist tot en met.

SDX 11 september 2020 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9445061)
Fout, Trump is extreem ijdel, een narcist tot en met.

Ohw, ik heb hier te maken met 'n persoonlijke kennis van President Trump.

Wat 'n eer.

Hoomer 11 september 2020 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9444981)
Trump is een leugenaar.

Haat pure haat, als jij over Trump post dan druipt de haat van mijn scherm, je kan het zelfs niet onder controle houden zo sterk zijn je gevoelens, alleen zie je het zelf niet.

Trump Rulez.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be