![]() |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/brokk...p-af~b97d0a90/ Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had ik wel verwacht. |
Citaat:
Dat is geen haat, dat is een feit. Ik zou het recentste geval kunnen aanhalen. Maar ik heb er geen zin in. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is niet Trump die vereerd hoort te zijn over die prijs die alle betekenis verloren heeft door 't uitdelen aan 1. Yasser Arafat terrorist en 2. Obama oorlogspresident. 't Is dat PC commiteetje dat vereerd zou moeten zijn dat hun onbenullig prijsje geaccepteerd zou worden door Trump. |
Citaat:
Toch won hij, met maar 1 zender die achter hem stond. |
Citaat:
Enkel anonieme bronnen. Bolton was wel aanwezig, niet meteen Trump's beste vriend en hij ontkent. De US ambassadeur was aanwezig: ontkent, en meerdere niet anonieme bronnen die aanwezkg waren ontkennen, met naam en toenaam. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Je houdt wel van 'n snedig vrouwmens dat niet op haar mondje gevallen is, zolang 't niet al tè snedig wordt. Verwittig me op tijd, je weet toch dat ik niemand 'n kwaad hart toedraag. Maar maar, als ik mocht kiezen zou ik Trump president van de wereld maken, levenslang. Toch zo lang ik leef. :-D Hij schopt overal tegen waartegen ik graag schop, hij geeft geen ene mallemoer om wat men van hem denkt, wat er over hem gezegd of geschreven wordt, hij ploegt voort als 'n Brabantse trekker. Hij hakt er in met de botte bijl en trolt z'n tegenstanders tot ze niet meer weten waar hun dulle kop staat. Dat mag ik wel, ik herken dat, ik geef ook geen fluit om wat er over me gedacht, gezegd of geschreven wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat 'n eer. |
Citaat:
Trump Rulez. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be