![]() |
Citaat:
|
Citaat:
btw: Die foto doet me denken aan Patrick Duffy in Step by Step !! Hij droeg een pakje waarop stond “horny little devil” :lol: En z'n stiefdochter was met haar ma aan't klappen , en plots komt Patrick in de keuken :lol: |
Citaat:
Ik pas er ook voor hoor. :roll: |
Citaat:
|
Ik kon kiezen zopas geleden op een inschrijvingsgormulier bij 'gender' tussen: Male, female of custom
Elders klonk het: male, female, non-binary Een custom geslacht? Zo'n beetje zelf bedacht dus. Als geslacht niet meer dan een 'gevoel' dient te zijn kan men het best ineens afschaffen ipv ernaar te vragen op documenten. Gevoelens kunnen nogal eens veranderen trouwens. Lijkt wel alsof men denkt dat het om een menukaart gaat. Wat zal ik vandaag eens als rijksregisternummer gebruiken? Misschien zou men beter het volgende als keuze voorleggen: bent u XX, Xy of een andere combinatie? Eerlijk antwoorden hé. Of het onderscheid maken tussen 'biologisch geslacht' en 'gekozen geslacht' Indien men graag het geslacht zelf wil kiezen na de geboorte. |
:-o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
zelfs eentje met licht aan 8-) https://www.buscalibre.us/libro-erot...208/p/46695586 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be