Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Trut van Groen geeft weer hoe deelnemen het enige is dat voor goen telt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255280)

Svennies 23 september 2020 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9457292)
Dat is zo.

Nochtans identiek aan de situatie van je partijgenote Zuhal Demir, die is net als Meyrem Almaci zowel Turk als Belg.

Met één verschil.....

Citaat:

Staatssecretaris voor Gelijkheid van Kansen Zuhal Demir (N-VA) doet afstand van haar Turkse nationaliteit. Ze heeft daarvoor een brief gestuurd naar het Turkse consulaat, dat over haar vraag moet beslissen.
https://www.hln.be/nieuws/zuhal-demi...rden~a428f842/

Ongetwijfeld gaat gij mij nu een link kunnen bezorgen waarin Almaci,toeterturkje dus nét hetzelfde heeft gedaan....:lol::lol:

lamenielachen 23 september 2020 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9456867)
Maar vooral een Turkse.
Ik vind overigens dat je geen 2 nationaliteiten zou mogen hebben.
En al zeker niet als je een mandaat functie ambieert.

Heel juist, je kan geen 2 volkeren dienen in een politieke functie.
In België kan je op die manier wel van 2 walletjes eten maar het is weeral te gek om dood te doen.

Garry 23 september 2020 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9456812)
Belg, net als u.

En gij gelooft dat. Als moren een voetbalmacht gespeeld wordt tussen Turkije en België, of tussen Marokko en België, vraagt ze dan nog maar eens of ze Belg zijn of Turks of Marokkaans of eender wat. Dat gaat dan nog maar alleen over een idioot spelleke veredeld buske-stamp hé. Wat denk je dat ze gaan zijn als zo een land in Oorlog zou komen met België?

Ik moet eens dik lachen met al die multiculmaniakken hier. Als het ooit zou gebeuren zullen we eens zien , als ze op uwe smoel komen timmeren, of dat ge dan nog zo multicultureel gaat zijn.

Svennies 23 september 2020 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9457356)
Heel juist, je kan geen 2 volkeren dienen in een politieke functie.
In België kan je op die manier wel van 2 walletjes eten maar het is weeral te gek om dood te doen.

Denk je dat het met de Marokkaanse dubbellepaspoort verkozenen beter is gesteld....

Wij hebben er hier zo een gehad,Ali Salmi ,Mechels schepen van integratie,hier smalend "schepen van Marokkanenzaken " genoemd....

lamenielachen 23 september 2020 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9457360)
Denk je dat het met de Marokkaanse dubbellepaspoort verkozenen beter is gesteld....

Wij hebben er hier zo een gehad,Ali Salmi ,Mechels schepen van integratie,hier smalend "schepen van Marokkanenzaken " genoemd....

Zeker niet, gewoon geen dubbele nationaliteit dewelke ook als je hier in de politiek komt.
Zo een Alibaba Salami vertrouw ik zelfs nog minder.

No Apologies 24 september 2020 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 9457357)
En gij gelooft dat. Als moren een voetbalmacht gespeeld wordt tussen Turkije en België, of tussen Marokko en België, vraagt ze dan nog maar eens of ze Belg zijn of Turks of Marokkaans of eender wat. Dat gaat dan nog maar alleen over een idioot spelleke veredeld buske-stamp hé. Wat denk je dat ze gaan zijn als zo een land in Oorlog zou komen met België?

Ik moet eens dik lachen met al die multiculmaniakken hier. Als het ooit zou gebeuren zullen we eens zien , als ze op uwe smoel komen timmeren, of dat ge dan nog zo multicultureel gaat zijn.

Ja, dat hebben we al meerdere keren ondervonden.

Pandareus 24 september 2020 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9457347)
Met één verschil.....

https://www.hln.be/nieuws/zuhal-demi...rden~a428f842/

Ongetwijfeld gaat gij mij nu een link kunnen bezorgen waarin Almaci,toeterturkje dus nét hetzelfde heeft gedaan....:lol::lol:

Ook dit is hier al dozijnen keren aan bod gekomen : beetje goedkope marketing om een brief te schrijven naar het consulaat enkel om daarmee in de gazet te komen. Goed wetende dat de Turkse overheid dat met zekerheid zal weigeren...
Demir is op vandaag nog altijd zowel Turk als Belg.

Libro 24 september 2020 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9457607)
Ook dit is hier al dozijnen keren aan bod gekomen : beetje goedkope marketing om een brief te schrijven naar het consulaat enkel om daarmee in de gazet te komen. Goed wetende dat de Turkse overheid dat met zekerheid zal weigeren...

Dus Turkije weigert en het is Demir haar fout :lol:?

Boduo 24 september 2020 11:45

Citaat:

Wanneer schreef ze die brief ?
De papierschuivers in Turkije werken nóg trager dan die in Belgie.

:-D

No Apologies 24 september 2020 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9457617)

2

Zipper 24 september 2020 12:53

Citaat:

3

DewareJakob 24 september 2020 12:59

Citaat:

En heeft uw favoriete van Groen ook al die poging gedaan? Dat was ook de vraag. Of is een antwoord daarop de zoveelste van waar jij met schofferen probeert onderuit te komen?

Pandareus 24 september 2020 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9457708)
En heeft uw favoriete van Groen ook al die poging gedaan? Dat was ook de vraag. Of is een antwoord daarop de zoveelste van waar jij met schofferen probeert onderuit te komen?

Moet ik nu echt verwijzen naar een cursus 'begrijpend lezen' ?
Brieven schrijven met vragen waarop je op voorhand weet dat het antwoord 'neen' is, is pure komedie. Als men die komedie toch wil voeren, en het dan nog breed in de gazet gaat verkondigen, is het daarenboven zuiver politieke marketing.

Verder kan ik je zeggen dat ik een grove hekel heb aan Groen als partij, en nog meer aan de persoon van Almaci met haar gekakel. En of zij haar tijd steekt in het schrijven van nutteloze brieven zoals Demir, interesseert me totaal niet.

Is het nu wat duidelijker ?

Pandareus 24 september 2020 13:52

Citaat:

Turkije weigert dat altijd, dus zij kende op voorhand het antwoord op haar 'vraag'. Conclusie : het was goedkope komedie.

Vette Pois(s)on 24 september 2020 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9457745)
Turkije weigert dat altijd, dus zij kende op voorhand het antwoord op haar 'vraag'. Conclusie : het was goedkope komedie.

hazo...

fox 24 september 2020 13:57

Citaat:

Het is nu al Demir haar schuld dat Turkije niet doet wat het zou moeten doen.

DewareJakob 24 september 2020 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9457740)
Moet ik nu echt verwijzen naar een cursus 'begrijpend lezen' ?
Brieven schrijven met vragen waarop je op voorhand weet dat het antwoord 'neen' is, is pure komedie. Als men die komedie toch wil voeren, en het dan nog breed in de gazet gaat verkondigen, is het daarenboven zuiver politieke marketing.

Verder kan ik je zeggen dat ik een grove hekel heb aan Groen als partij, en nog meer aan de persoon van Almaci met haar gekakel. En of zij haar tijd steekt in het schrijven van nutteloze brieven zoals Demir, interesseert me totaal niet.

Dat je een actie van een NVa-er sowieso in een negatief daglicht (nutteloze brieven schrijf je) stelt is niet anders dan ik zou verwachten. Ik kan mij voorstellen dat Turkije op een vraag om de nationaliteit te verliezen niet zal ingaan, maar dat het hen wel tegen de borst stoot dat een politieke dame van Turkse origine dit wenst. Alleen daardoor is het niet nutteloos tegenover een repressief tirannieke staat.
Citaat:

En heeft Almaci ook al een poging gedaan? was de vraag.

Zipper 24 september 2020 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9457759)
Dat je een actie van een NVa-er sowieso in een negatief daglicht (nutteloze brieven schrijf je) stelt is niet anders dan ik zou verwachten. Ik kan mij voorstellen dat Turkije op een vraag om de nationaliteit te verliezen niet zal ingaan, maar dat het hen wel tegen de borst stoot dat een politieke dame van Turkse origine dit wenst. Alleen daardoor is het niet nutteloos tegenover een repressief tirannieke staat.

En heeft Almaci ook al een poging gedaan? was de vraag.

haar dubbele nationaliteit is haar veel te lucratief

DewareJakob 24 september 2020 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9457745)

Bron?
En goedkope komedie? Nog eens nee. Een heel duidelijk signaal van een Belgische politica naar wat je gerust een Fascistisch regime mag noemen.

Pandareus 24 september 2020 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9457762)
haar dubbele nationaliteit is haar veel te lucratief

Welk materieel voordeel denk jij dan wel dat zij daaruit verkrijgt ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be