![]() |
Citaat:
Citaat:
Ongetwijfeld gaat gij mij nu een link kunnen bezorgen waarin Almaci,toeterturkje dus nét hetzelfde heeft gedaan....:lol::lol: |
Citaat:
In België kan je op die manier wel van 2 walletjes eten maar het is weeral te gek om dood te doen. |
Citaat:
Ik moet eens dik lachen met al die multiculmaniakken hier. Als het ooit zou gebeuren zullen we eens zien , als ze op uwe smoel komen timmeren, of dat ge dan nog zo multicultureel gaat zijn. |
Citaat:
Wij hebben er hier zo een gehad,Ali Salmi ,Mechels schepen van integratie,hier smalend "schepen van Marokkanenzaken " genoemd.... |
Citaat:
Zo een Alibaba Salami vertrouw ik zelfs nog minder. |
Citaat:
|
Citaat:
Demir is op vandaag nog altijd zowel Turk als Belg. |
Citaat:
|
Citaat:
De papierschuivers in Turkije werken nóg trager dan die in Belgie. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brieven schrijven met vragen waarop je op voorhand weet dat het antwoord 'neen' is, is pure komedie. Als men die komedie toch wil voeren, en het dan nog breed in de gazet gaat verkondigen, is het daarenboven zuiver politieke marketing. Verder kan ik je zeggen dat ik een grove hekel heb aan Groen als partij, en nog meer aan de persoon van Almaci met haar gekakel. En of zij haar tijd steekt in het schrijven van nutteloze brieven zoals Demir, interesseert me totaal niet. Is het nu wat duidelijker ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En goedkope komedie? Nog eens nee. Een heel duidelijk signaal van een Belgische politica naar wat je gerust een Fascistisch regime mag noemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be