![]() |
Citaat:
gut, sehr gut... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol::lol::lol:
Citaat:
:rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als daar ook maar iets van uitkomt, kunnen ze de deuren sluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt het uit, het eerst ontkennen, daarna een grote boetedoening en alles blijft bij het oude... Zij hebben en zij behouden de macht... |
Citaat:
Is het jullie nog altijd niet opgevallen dat wo2 al meer dan 70 jaar voorbij is. Hitler is waarschijnlijk al even lang dood. |
Citaat:
|
[quote=Hypochonder;9476309]Volgende stap is het vervalsen van de peilingen en de daarop volgende, logische stap is het vervalsen van de verkiezingen.[quote]
gebeurt nu hoogstwaarschijnlijk al dankzij elektronisch stemmen. Wie controleert dat of er niet mee gesjoemeld wordt???? |
In weerwil van mijn onnoemelijke grote IQ, EQ en SQ (seksueel quotiënt dus), kan ik niet voorspellen.
Wat mijn hoop is als flamingant, zullen jullie wel weten, maar weinig interesseren. Afhankelijk van het tijdstip van de afname van de peiling, kan ik me wel afvragen welke elementen er zouden meespelen voor de potentiële kiezers: - de oorverdovende stilte omtrent de zware beroepen en hun pensioenleeftijd - de onzekerheid over de 1500: bruto of netto; bereiken of streven naar - de afslachting van het groensel misbaksel - de prijs en de zekerheid van de elektriciteit (met oa ecolo die toegeeft dat de sluiting van de kerncentrales geen fetisj is, en groen die dat niet toegeeft - nieuwe of hogere belastingen: ja of neen? De middenklasse gespaard daarbij: ja of neen? - het effect van de nieuwe communicatiestijl inzake corona, versus de slechtere cijfers (de non-believers, versus degenen die eindelijk eens wat repressie willen zien tegen de one-percenters die er hun kloten aan blijven vegen) - is er een gevoel van wrevel bij de diep-blauwen die voor de Lafchaert gestemd hebben als voorzitter omwille van het diep-blauwe? - is er bij de tsjeven enige wrevel omtrent het witte konijnministerschap, of omwille van het communautaire, of omwille van het centrum-rechtse? - staan de echte sossen achter het nieuwe flash-sossendom van het Mateke? Nog iemand elementen die zouden kunnen meespelen? |
Citaat:
Het begint hier ook al: op voorhand zeggen dat het vervalst is. En vervolgens ofwel: - het is ‘ongunstig’ voor de klager: bedrog - het is ‘gunstig’ voor de klager: zie eens hoe goed ‘wij’ het doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteindelijk moet je gewoon de redenering van de mainstream media volgen. Hoe redeneren de journalisten? De journalisten redeneren als volgt: de mensen snakken naar een nieuwe regering; zolang er geen nieuwe regering is, neemt de onvrede ook toe bij de bevolking, met als gevolg dat de populariteit van Vlaams Belang zal toenemen.
Wanneer er een nieuwe regering, zullen de mensen heel blij en opgelucht zijn. De partijen van de nieuwe regering zullen aan populariteit winnen omdat ze in staat zijn om voor oplossingen te zorgen en een einde te maken aan de politieke crisis. Daarom wachten we met het afnemen van de nieuwe peiling tot er nieuwe regering is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be