![]() |
Citaat:
Maar waar zijn ze in Luik mee bezig ? Zelfs prutsgemeentes gaan daar naar 2% besmettingsgraad 8O Als dat met die stoflongen uit de mijnen maar goed komt... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Conclusie: heel Belgie is een shitshow. PS: 100 cases per 100k inwoners werd in het voorjaar geopperd als veilig om de scholen te openen. We zijn daar los over. |
Nog iets, sciensano bericht dat de stad met de meeste gevallen...antwerpen is. Voor Luik.
Daar sta je dan, eh vanderzapig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet, het is vervelend voor bepaalde mensen, en kan door nationaal-rechts omschreven worden als trollen, maar dat is het niet. |
Citaat:
Kijk nog eens goed naar dat kaartje van Vanderzapig zou ik zeggen... |
Citaat:
Men prult met de schaal om Vlaanderen geel te maken, terwijl de case count in heel Belgie torenhoog is. |
Citaat:
Wallonie loopt gewoon 1 week voor op Vlaanderen |
Citaat:
Gemeente Luik : 1091 per 100.000 Waar precies is er aan de schaal gepruld ? En niks over de taalgrens tussen Limburg en Luik ? Het prinsbisdom Luik is precies niet meer wat het ooit geweest is :lol: |
Citaat:
Mijn bron: Jan Jambon gisteren op Radio 1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om over echte verschillen te kunnen spreken kan je best logaritmisch kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn manier van denken is breed inzetbaar. |
Tiens, in de tussentijd geen reactie op het feit dat Jambon zelf mijn stelling bevestigde: op enkele dagen tijd kan Vlaanderen ook in die Waalse toestanden verzeilen, dankzij het exponentiele gedrag van dat Virus, en is het verschil tussen 200 en 600 dus verwaarloosbaar.
Het heeft dus geen enkele zin om kaartjes met gepimpte kleurencodes de wereld in de sturen waarop zones met pakweg 200 gevallen geel zijn en 700 gevallen donkerrood. Kwa epidemie zitten ze allebeide in de shit. |
Citaat:
Een exponentiele functie kan verschillende groeisnelheden hebben. Op het einde van de epidemie zal de groeisnelheid sterk dalen omdat er geen mensen meer over zijn om te besmetten. De curve van een epidemie volgt trouwens de gompertz curve, een dubbele exponentiele functie. |
Citaat:
|
Citaat:
Razendsnel is meer een R = 12 zoals de mazelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be