epicurist_dirk |
16 oktober 2020 19:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
(Bericht 9482538)
Ik ben in de zomermaanden ook wel wat gaan stappen .....
|
Ik heb mij dagelijks revalidatie fiets ritje gemaakt toen alles op slot zat. Moet wel. Gelukkig was het goede weer er wat het toch aangenaam maakte ondanks alles dicht was.
Echter nu staat de winter voor de deur. ik zal ondanks alles wel mijn dagelijks revalidatie fiets ritje doen omdat ik als ik het niet doe bij mij de spasticiteit met veel pijn als gevolg de overhand krijgt.
Ik ben er echter van overtuigt dat veel mensen zullen doorslaan als die opgedrongen isolatie lang volgehouden word. Veel mensen hebben afgeleerd om zelf iets te doen en wachten alleen nog op marsbevel van de vakbond om iets te doen, Staken = Niets doen!
Op persoonlijk vlak zal en ander in opborrelende vijandigheid tegen de staat en hun beslissing om de mensen te isoleren in opstand komen.
Terwijl duidelijk gemaakt zou moeten worden dat ieder individu zijn gezond verstand moet gebruiken en er naar handelt moet worden via de mogelijkheid van ieders eigen kunnen. Op lange termijn zal alleen dit de Covid-19 zal overwinnen.
Of gaat Vivaldi meerderheid Franstalig Links en het liberaal laagje of KW-tje om de mensen te misleiden met de regelmaat van de klok de horeca platleggen en toch steeds de Treinen en bussen laten rijden.....
Bij het opleggen van kudde gedrag zal de mens ontsporen. Zelfs Karel Marx stelde al >>> dat zijn systeem goed was maar dat er maar een probleem was en dat is de mens.... vandaar dat links steeds repressie moet gebruiken om de kudde in bedwang te houden, te herleiden tot willoos, initiatief loos zombie kuddevolk.
|