![]() |
Citaat:
Ik denk eerder dat het Westen vol zit met mensen die de Islam, en in het bijzonder het salafisme, als een Walt Disney cultvorm zien. De aanslagen en moorden op Islamitisch konto zijn slechts hologrammen. Wel echt maar ook weer niet zo erg echt. Het zit in 'onze' cultuurbeleving en kijk op zaken. We zijn er maar jarig mee met deze wegkijkers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: https://twitter.com/tassagency_en/st...56286926606339 |
Spijtig dat ze dat krapuul direct doodgeschoten hebben, hij heeft een veel te snelle dood gehad. In de goede oude middeleeuwen was hij er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen.
|
Toch raar dat Willempie hier niet zijn gal komt spuwen.
|
Citaat:
"Salafistische migrant vermoord leraar omwille van cartoon" klinkt al veel relevanter, maar mischien minder politiek correct in deze tijd. Die gast wordt 'vluchteling' genoemd. In Rusland was die niet welkom schat ik dan. Als het een echte vluchteling was tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Heel deze zaak toont nog eens duidelijk aan dat zo'n mensen niet thuishoren in onze samenleving.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal eerst nog veel erger moeten worden voor de Europese Aboriginal zal wakker worden.
|
Citaat:
Horen niet thuis in de EU daar de verschillen qua samenleving met anderen te groot zijn. Maar ik heb de indruk dat er nog steeds velen zijn die dat niet begrijpen. p.s. “Bloed aan de handen”: Schokkende details over de islamitische moordaanslag van Conflans Misschien was het een huurmoordenaar, in opdracht van???, en nu moet men "follow the money" doen zeker? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be